لباس فرم اداری

پوشیدن لباس فرم اداری یکی از ملزومات هر شرکت، اداره و سازمان‌ محسوب می‌شود. چرا که نه‌تنها در نهادهای رسمی بلکه در اغلب مجموعه‌ها پوشیدن لباس فرم رواج پیدا کرده است.

لباس فرم علاوه‌بر اینکه باعث نظم‌بخشیدن به محیط کار، افزایش راندمان و جلب اعتماد مراجعه‌کنندگان می‌شود، برای کارمندان هم احساس راحتی بیشتری را فراهم می‌کند.

ازاین‌رو انتخاب فرم اداری مناسب دغدغه کارفرمایان و کارمندان است. در این مطلب به همه نکات مهم در این مورد می‌پردازیم.

لباس فرم اداری

لباس فرم اداری چیست؟

فرم اداری بانوان، یک مانتو رسمی با دوخت و طراحی زیبا است که برای کارمندان خانم سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادهای خصوصی و دولتی طراحی می‌شود.

اغلب بانوان شاغل از فرم اداری برای محل کار خود استفاده می‌کنند. با توجه به اهمیت شیک‌پوشی برای خانم‌ها، لباس‌های فرم اداری در انواع و رنگ‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند.

دوخت مانتوهای اداری متناسب با استانداردهای جهانی است. به‌طوری که قوانین و اصول دوخت این نوع مانتوها کاملا رعایت می‌شود تا علاوه‌بر زیبایی، فرد در آن احساس راحتی کند.

هر مجموعه و نهاد متناسب با نوع حرفه‌ای که دارد، می‌تواند یکی از انواع مانتوهای اداری را انتخاب کند. در واقع طراحی این مانتوها متناسب با حرفه پرسنل طراحی می‌شوند.

رنگ لباس فرم اداری

لباس فرم اداری را معمولا از رنگ‌های تیره یا ترکیب رنگ تیره و روشن انتخاب می‌کنند. طوسی، مشکی و سرمه‌ای در ترکیب با یکدیگر یا با رنگ‌هایی مثل کرم و قرمز روشن جزء پرفروش‌ترین مانتوهای اداری هستند.

طبق نظرسنجی که انجام شده بدترین رنگ‌ها برای لباس فرم قرمز تیره، قهوه‌ای تیره و سبز یشمی به‌صورت یکدست است. در صورتی که از این رنگ‌ها استفاده شود، لباس فرم جلوه زیبایی نخواهد داشت.

در آژانس‌های هوایی معمولا از رنگ سورمه‌ای در ترکیب با قرمز یا آبی روشن به‌عنوان خرج‌کار استفاده می‌کنند.

این نکته را باید در نظر داشته باشید که برای انتخاب رنگ لباس فرم، خود رنگ به‌تنهایی مهم نیست، بلکه تناسب آن با برند سازمانی نیز اهمیت دارد.

به این معنا که رنگ‌های لباس اداری باید با طراحی لوگو هم‌خوانی داشته باشند و اگر شرکتی از یک رنگ خاص برای طرح سازمانی خود استفاده کرده، بهتر است برای لباس هم از همان ترکیب استفاده کند.

جنس لباس فرم اداری

پارچه لباس فرم باید باکیفیت باشد تا در اثر استفاده طولانی‌مدت خراب نشود. در صورتی که پارچه مرغوب نباشد، مانتو به‌سرعت کهنه شده و ظاهر اولیه خود را از دست می‌دهد.

در بیشتر ادارات برای راحتی کارمندان، معمولا 2 دست لباس فرم تابستانه و زمستانه در نظر گرفته می‌شود و تفاوت آن در ضخامت و نازکی پارچه است.

پارچه‌هایی که از الیاف طبیعی و نخ تولید شده‌اند، انتخاب بهتری برای دوخت لباس فرم به­حساب می­آیند.

با توجه به اینکه پرسنل لباس اداری را برای ساعت‌های طولانی می‌پوشند، نباید از جنس‌هایی باشد که باعث تعریق بیشتر می‌شود.

فاستونی یکی از پارچه‌های مناسب برای مانتو و کت و شلوار ادرای است. ترگال نیز پارچه‌ای سبک و راحت بوده و یکی از پارچه‌هایی است که از آن برای دوخت لباس‌های اداری استفاده می‌شود.

کتان، فیونا، کجراه، پرشیا و ویسکوز نیز از پارچه‌های رایج برای دوخت لباس فرم اداری محسوب می‌شوند. یکی از موارد مهم در مورد جنس این لباس‌ها ضد چروک‌بودن آنها است.

سایز مناسب لباس اداری

لباس‌ اداری نباید زیاد تنگ باشد. باید سایزی را انتخاب کنید که مانع تحرک شما نشود، در آن احساس راحتی داشته باشید و در عین حال ظاهر شما را آراسته و منظم نشان دهد.

انتخاب مانتو اداری با توجه به استایل

خانم‌هایی که قد کوتاهی دارند، بهتر است از فرم اداری تک‌رنگ استفاده کنند. متفاوت‌بودن رنگ بالاتنه و پایین‌تنه باعث کوتاه‌تر دیده‌شدن شما می‌شود.

مانتوهای لخت و نرم برای خانم‌های قدبلند گزینه مناسبی است. قد مانتو را هم نه خیلی بلند و نه کوتاه انتخاب کنید.

مزایا و معایب لباس فرم

لباس فرم باعث نظم‌بخشیدن‌ به محل کار، یکدست‌شدن لباس پرسنل، اعتماد بیشتر مراجعه‌کنندگان، تبلیغات و برندینگ و تفاوت پوشش پرسنل با افراد دیگر می‌شود. کارمندان هم هر روز دغدغه انتخاب لباس برای محل کار را ندارند.

تمامی موارد فوق به افزایش راندمان و بهره‌وری پرسنل و مجموعه کمک می‌کند. به‌همین دلیل با وجود هزینه‌بر بودن لباس فرم، کارفرمایان ترجیح می‌دهند از آن برای مجموعه خود استفاده کنند.

عیب لباس فرم این است اگر پاره شود یا اینکه به هر طریقی آسیب ببیند، باید فورا برای ترمیم یا تهیه لباس جدید اقدام کرد.

خرید لباس فرم اداری جلال

اگر قصد خرید مانتو شلوار اداری را دارید، لباس فرم اداری جلال را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این تولیدی با برند mantomj در زمینه تولید مانتو، پالتو و انواع چادر فعالیت می‌کند.

تولیدی مانتو مزون جلال با 30 سال سابقه فعالیت، انواع مانتوهای اداری، فرم اداری پرسنلی، فرم بیمارستان، فرم اداری شرکت‌های هوایی و کت و شلوار اداری را با بهترین کیفیت به سراسر ایران عرضه می‌کند.

ویژگی‌های این تولیدی عبارت‌اند از:

نوآوری در طراحی مانتو

تولیدی مانتو مزون جلال با بهره‌گیری از طراحان حرفه‌ای و همچنین تجربه سال‌ها فعالیت در زمینه تولید لباس فرم اداری برای مجموعه‌های کوچک و بزرگ، رضایت مشتریان را جلب کرده و به جایگاه ویژه‌ای در این عرصه دست پیدا کرده است.

تخصص در سایزگیری

این تولیدی از تیم حرفه‌ای برای سایزگیری استفاده می‌کند، بنابراین امکان خطا آن بسیار کم است.

تحویل در سریع‌ترین زمان

تحویل سریع فرم‌های اداری از مزیت‌های تولیدی لباس فرم اداری جلال است.

دوخت باکیفیت و پارچه مناسب

پارچه مناسب و نحوه دوخت تاثیر بسیار زیادی در نتیجه کار و زیبایی لباس دارد و باعث ایده‌آل ماندن آن برای زمان طولانی می‌شود.

خدمات پس از فروش

در صورت ایجاد مشکل برای کالاهای خریداری‌شده، بهترین خدمات پس از فروش توسط این مجموعه ارائه می‌شود.

خرید لباس فرم اداری جلال

جمع‌بندی

استفاده از فرم اداری در سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادهای خصوصی و دولتی گوناگون بسیار رایج است. چراکه مزایای زیادی را برای کارفرمایان، پرسنل و مشتریان به‌همراه دارد.

در انتخاب فرم اداری، فاکتورهایی مثل جنس پارچه، کیفیت دوخت، طراحی و ترکیب رنگ آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای خرید فرم ادرای می‌توانید به تولیدی لباس فرم اداری جلالی مراجعه کنید. این مجموعه با 30 سال سابقه فعالیت و بهره‌گیری از پرسنل حرفه‌ای بهترین و باکیفیت‌ترین فرم‌های اداری را عرضه می‌کند.

تنوع محصولات، طراحی‌های خلاقانه، تخصص در سایزگیری، تحویل سریع، دوخت باکیفیت و خدمات پس از فروش از دیگر ویژگی‌های این مجموعه است.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments