قرارداد اپراتور آرین تل و هلدینگ ایرانیان؛ کاهش هزینه های ارسال پیامک برای کسب و کارهای اینترنتی

قرارداد اپراتور آرین تل و هلدینگ ایرانیان؛ کاهش هزینه های ارسال پیامک برای کسب و کارهای اینترنتی

مقدمه

ارسال پیامک تبلیغاتی، یکی از بهترین روش ها برای دستیابی به موفقیت در فضای مجازی و کسب و کارهای اینترنتی است. در واقع سال هاست که بسیاری از مردم از خدمات اس ام اس مارکتینگ برای دستیابی به نتیجه دلخواه در کسب و کارهای اینترنتی استفاده می کنند. اما می توان گفت با ورود ویروس کرونا و رشد کسب و کارهای اینترنتی، این روش تبلیغات محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. برای ارسال پیامک های تبلیغاتی، می بایست از اپراتورهای مختلفی مانند اپراتور آرین تل، اپراتور همراه اول و ایرانسل کمک گرفت که هر کدام مزایای خاص خودشان را دارند.

قرارداد انحصاری اپراتور ارین تل با هلدینگ ایرانیان، امکان ارسال SMS تبلیغاتی را با تنوع بالا و بهترین نتیجه فراهم کرده است. در صورتی که شما هم قصد دریافت خدمات مربوط به تبلیغات را از هلدینگ ایرانیان دارید، با ما همراه باشید تا بیشتر با اپراتور آرین تل و دیگر خدمات هلدینگ آشنا شوید.

قرارداد اپراتور آرین تل و هلدینگ ایرانیان؛ کاهش هزینه های ارسال پیامک برای کسب و کارهای اینترنتی

قرارداد اپراتور آرین تل و هلدینگ ایرانیان

قرارداد انحصاری اپراتور ارین تل با هلدینگ ایرانیان و ارسال پیامک های تبلیغاتی

رشید نجاری مدیر عامل هلدینگ ایرانیان در راستای توسعه کسب و کارهای ایرانی کم ترین تعرفه بدون واسطه را به کسب و کارها ارائه می کند. قرارداد اپراتور آرین تل با این هلدینگ نیز به سبب دستیابی به همین موضوع بوده است. هلدینگ ایرانیان سال هاست که در زمینه ارائه خدمات پنل پیامک و سوشال مدیا فعالیت می کند. اما با توجه به نیاز کسب و کارهای اینترنتی برای دریافت خدمات با هزینه بسیار کمتر، رشید نجاری اقدام به تنظیم قرارداد انحصاری با اپراتور ارین تل جهت ارسال پیامک تبلیغاتی کرده است.

با اپراتور آرین تل امکان ارسال به شماره های بلک لیست با کمترین تعرفه در سال فراهم شده است. سامانه تبلیغاتی پیامکی این اپراتور با قابلیت دلیور بیس به شما عزیزان ارائه می شود. این یعنی اینکه می توانید با دریافت خدمات از هلدینگ ایرانیان، شاهد رشد کسب و کارهای خودتان در کوتاه ترین زمان ممکن باشید.

دیتا جدید همراه اول و ایرانسل و ارسال پیامک تبلیغاتی

هلدینگ ایرانیان با توجه به نیاز جامعه ایران، امکان استفاده از دیتا جدید همراه اول و ایرانسل را برای ارسال پیامک تبلیغاتی فراهم کرده است. بنابراین، کسب و کارهایی که ترجیح می دهند از خدمات ایرانسل و همراه اول برای ارسال پیامک استفاده کنند، می توانند از دیتال جدید همراه اول و ایرانسل کمک بگیرند.

همچنین، امکان دریافت خط خدماتی برای ارسال پیامک های مربوط به باشگاه مشتریان در کسب و کارهای اینترنتی از هلدینگ ایرانیان وجود دارد. بنابراین، می توان خدمات ارائه شده در هلدینگ را به دو دسته مهم تقسیم بندی کرد: تبلیغاتی و غیرتبلیغاتی.

قطعا هر دوی خدمات ارائه شده با کمک پنل پیامک، می توانند تاثیر بسیار زیادی روی کسب و کارهای اینترنتی و موفقیت آن ها داشته باشند. فقط کافیست که با کمک هلدینگ ایرانیان، بهترین تکنیک ها را جهت اجرای این تبلیغات استفاده کنید. در این صورت می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، شاهد رشد و پیشی گرفتن از رقبای خودتان باشید.

آیا امکان ارسال پیامک به لیست سیاه نیز وجود دارد؟

یکی از دغدغه های کسب و کارهای اینترنتی این است که پس از دریافت خدمات سامانه پیامکی، هزینه خود را هدر دهند. چرا که برخی از مردم شماره های تبلیغاتی را در لیست سیاه یا بلک لیست قرار داده اند و ارسال پیامک برای آن ها، هیچ فایده ای ندارد.

اما هلدینگ ایرانیان با کمک اپراتور ارین تل، همراه اول و ایرانسل امکان ارسال پیامک لیست سیاه را برای کسب و کارهای اینترنتی فراهم کرده است. این یعنی اینکه می توان با دریافت خدمات از این مجموعه، به صورت قطعی و بدون دغدغه و نگرانی در مورد عدم ارسال پیامک، به مخاطبین پیامک ارسال کرد.

آیا امکان ارسال پیامک به لیست سیاه نیز وجود دارد؟

هزینه تعرفه خدمات ارسال پیامک در هلدینگ

بهترین گروه برای ارسال SMS برای کسب و کارهای مختلف

منظور ار گروه برای ارسال SMS تبلیغاتی در کسب و کارهای مختلف، مردمی هستند که پیامک ها را دریافت می کنند. یکی از مهم ترین دلایل موفقیت برخی از کسب و کارها با کمک سامانه پیامکی، توجه به گروه انتخابی است.

برای انتخاب بهترین گروه جهت ارسال SMS متنی و یا صوتی با اپراتور آرین تل و هلدینگ ایرانیان، باید ابتدا مخاطبین هدف خود را شناسایی کنید. قطعا ابزارهای مختلفی در این زمینه به شما کمک می کنند تا بتوانید رفتارها و خود مخاطبین هدف را بشناسید. پس از تعیین مخاطبین، می توانید بهترین گروه را جهت ارسال SMS تبلیغاتی انتخاب کنید. در ادامه به برخی از گروه های قابل دسترسی در هلدینگ برای ارسال پیامک اشاره می کنیم.

  • گروه بندی افراد بر اساس کد پستی و محل سکونت (به صورت منطقه)
  • گروه بندی و ارسال پیامک بر اساس جنسیت
  • گروه بندی بر اساس رده سنی
  • گروه بندی بر اساس کد پستی و نوع جنسیت (ترکیب دو روش)
  • گروه بندی بر اساس کامل ترین بانک مشاغل

بهترین گروه برای ارسال SMS برای کسب و کارهای مختلف

قرارداد انحصاری اپراتور ارین تل با هلدینگ ایرانیان و ارسال پیامک های تبلیغاتی

هزینه تعرفه خدمات ارسال پیامک در هلدینگ

با قراردادی که میان اپراتور ارین تل و هلدینگ ایرانیان بسته شده است، امکان دریافت خدمات ارسال پیامک در هلدینگ با کمترین قیمت ممکن فراهم شده است. هدف اصلی این هلدینگ برای بستن این قرارداد، کمک به کسب و کارهای اینترنتی و غیراینترنتی بود که در دوران کرونا به شدت ضرر کرده بودند.

اگرچه در حال حاضر ویروس کرونا در کشور ایران، مانند گذشته باعث تعطیلی کسب و کارها نشده است. اما باز هم لزوم دریافت خدمات برای رشد در بحث بازاریابی دیجیتال هیچ گاه کمرنگ نمی شود. به همین خاطر، می توان با دریافت خدمات دائمی از هلدینگ ایرانیان، درآمد را افزایش داد و شاهد موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی بود.

سخن پایانی

در سال های اخیر دریافت خدمات برای استفاده از اس ام اس مارکتینگ اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. از این رو هلدینگ ایرانیان با تکیه بر اپراتورهای مختلف در سطح کشور، بهترین خدمات را به مشتریان و کسب و کارهای اینترنتی ارائه کرده است. با کمک هلدینگ ایرانیان، می توان شاهد رشد کسب و کارهای اینترنتی در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه بود.

اگرچه در ابتدای راه و برای رزرو سامانه پیامکی، باید یک هزینه خاصی را به هلدینگ پرداخت کنید. اما باور داشته باشید که این هزینه پس از گذشت مدت زمان محدودی به شما بازگردانده خواهد شد. پس سعی کنید که کمی از دغدغه های خودتان در مورد هزینه کاهش دهید و به فکر آینده کسب و کار خود باشید.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments