تخفیف ۴۰ درصدی تور های تابستانی در ندا بال آسمان

تخفیف ۴۰ درصدی تور های تابستانی در ندا بال آسمان

تخفیف ۴۰ درصدی تورهای تابستانی در ندا بال آسمان موجب شده تا همه افرادی که در پی سفرهای جذاب و لذت بخش هستند، بدون تردید بتوانند یک تور مناسب برای سفر خود انتخاب کنند. در این میان تور کیش جزء پرطرفدارترین تورهایی است که در مجموعه ندا بال  آسمان در بهترین شرایط با رزرو هتل های خوب ارائه می گردد.

انتخاب بهترین تور تابستانی با ۴۰ درصد تخفیف

ایران یکی از کشورهای پهناور و چهار فصل است که در تمام طول سال، نقاطی برای تفریح و گردش دارد. به همین جهت افرادی که به گشت و گذار و سفر علاقه دارند، توانند مناسب با سلیقه و بودجه خود مناسب ‌ترین تورها را در هر زمان از سال انتخاب کرده و به تفریح بپردازند.

فصل تابستان به دلیل تعطیلات مدارس و دانشگاه ها و امکان برنامه ریزی های بهتر و دقیق تر برای رفتن به نقاط دور دست مناسب می باشد. چرا که خانواده ها بدون نگرانی می توانند تعداد روزهای سفر خود را متناسب با محیط مد نظر و جاذبه های گردشگری آن تنظیم کنند، تا پس از طی کردن مسیرهای طولانی بتوانند از همه فضاها به راحتی دیدن نمایند.

هر شخصی برای انتخاب تور و سفر معیارهای خاصی را مد نظر دارد، تا در نهایت از سفر خود لذت ببرد. برای مثال برخی از افراد ترجیح می دهند تا به سفرهای زیارتی بروند و برخی از افراد فقط سفرهای سیاحتی و گردشگری را دوست دارند. اما در این میان انتخاب مقاصدی که شرایط تفریح و گشت و گذار و شرایط زیارت را دارند، برای بسیاری از افراد دیگر بهتر است.

مجموعه ندا بال آسمان با در نظر گرفتن تمامی این تورها سعی کرده انواع مختلف تور به بخش‌ های گوناگون از کشور و حتی تور خارجی را راه‌ اندازی کند، تا همه افراد متناسب با سلیقه خود امکان رزرو تور را داشته باشند.

ارائه ۴۰ درصد تخفیف در تورهای تابستانی ندا بال یکی از بهترین مزیت های انتخاب این مجموعه است که موجب شده تا افراد بیشتری با پرداخت هزینه مقرون به صرفه بتوانند یک سفر تابستانی به همراه اعضای خانواده داشته باشند.

نکات مهم قبل از رزرو تور شیراز

تور شیراز

شیراز به عنوان یکی از شهرهای تاریخی و باستانی ایران جاذبه های دیدنی فراوانی دارد که مسافران پس از سفر به شیراز تا مدت های طولانی می توانند خاطرات سفر خود را مرور کنند. زیرا گوشه و کنار این شهر از آثار تاریخی و تفریحی و دیدنی پر شده است. تمامی مسافران و گردشگران شیراز باید فرصت کافی برای گشت و گذار و بازدید از جاذبه های تاریخی و دیدنی آن مانند آرامگاه شاعران معروف ایرانی حافظ و سعدی، باغ های بی نظیر شیراز، تخت جمشید، پاسارگاد باشکوه و بازارهای شگفت انگیز آن را داشته باشند، تا بتوانند تجربیات خوبی از سفر به دست آورند.

انتخاب تور شیراز بهترین راه حل برای سفر به شیراز است؛ چرا که دیگر دغدغه و نگرانی برای رزرو هتل و گشت و گذار در شهر وجود ندارد. زیرا مسافرت با تور، تمامی مسئولیت های شما را از بین برده و می توانید با فراغ بال به تفریح و خوشگذرانی بپردازید.

در این میان به چند نکته مهم که نیاز است در هنگام خرید تور شیراز مدنظر قرار بگیرد می پردازیم:

مدیریت هزینه و ساعت ورود و خروج از هتل

معمولاً هزینه دریافتی از مسافران برای یک شبانه روز کامل استقرار در هتل است، پس با برنامه ریزی دقیق تر می توانید هزینه های خود را به شکل بهتری مدیریت نمایید. پس از قبل ساعت ورود مسافران و خروج آنها را جویا شوید.

زمان های پراستقبال از تور شیراز

با شناسایی زمان های پراستقبال تور شیراز می توانید از افزایش ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی تور شیراز جلوگیری کنید. زیرا در این زمان ها نرخ هتل ها و همچنین ایرلاین های پروازی افزایش زیادی پیدا می کند.

بی اهمیت بودن ستاره های هتل

شیراز به قدری جاذبه گردشگری و تفریحی دارد که مدت زمان کوتاهی را در هتل سپری می کنید و تقریباً هتل به یک خوابگاه برای شما تبدیل می شود؛ به همین سبب نیازی به صرف هزینه بیشتر برای رزرو هتل نیست و با رزرو هتل های سه ستاره یا سوئیت های اقامتی هم می توانید یک سفر خوب را تجربه کنید.

مسیرهای ارتباطی تور کیش

تور کیش

کیش یک جزیره بسیار زیبا در میان آب های نیلگون خلیج فارس است که زیبایی این جزیره و آرامش آن موجب می‌ شود تا افراد برای یک سال مداوم انرژی خود را به دست آورند. در جزیره کیش میزان اکسیژن نسبت به سایر مناطق دیگر بیشتر است؛ به همین جهت تنفس کردن در این جزیره ساده تر بوده و در هنگام انجام تفریحات مختلف و گشت و گذار و پیاده روی، افراد دیرتر احساس خستگی پیدا می کنند.

رفتن به جزیره کیش از طریق راه‌ های زیادی امکان پذیر است که با بررسی هر کدام از این روش ها متناسب با سلیقه خود می توانید، بهترین راه را انتخاب کرده و یک سفر خاطره انگیز داشته باشید:

تور کیش زمینی

تور کیش زمینی به این صورت است که با اتوبوس به بندرعباس رفته و از آنجا از طریق کشتی هایی که در بندر خارک، بندر لارک یا بنادر دیگر وجود دارد می توانید به جزیره برسید.

تور کیش با قطار

تور کیش با قطار جزء تورهای پرطرفدار است که افراد در سفر با قطار احساس خستگی کمتری دارند. به همین جهت برای رزرو آن باید حداقل از یک ماه قبل اقدام کنید. پس از رسیدن قطار به بندرعباس خودتان را به بندر خارک رسانده و از آنجا با طی کردن مسیر ۳۲ کیلومتری دریا به جزیره کیش برسانید.

تور کیش با هواپیما

تور کیش هوایی جزء پرطرفدارترین شیوه های سفر به کیش است که از تهران تا کیش حدود ۱ ساعت و ۴۸ دقیقه زمان لازم است. این روش به هیچ عنوان خستگی ندارد و پس از رسیدن به جزیره می توانید بلافاصله اقدام به گشت و گذار و تفریح کنید.

 امکانات رفاهی و تفریحی در تور مشهد

کیش

مشهد به عنوان توریستی ترین شهر مذهبی ایران شناخته می ‌شود که سهم زیادی در سفرهای داخلی دارد. به خصوص در ایام خاص مانند تعطیلات نوروز، ماه محرم و اربعین حسینی شهر مشهد به شدت شلوغ می شود برای همین تور مشهد بسیار پرطرفدار بوده و همه به دنبال رزرو آن می باشند.

اما نکته مهم این است که شهر مشهد به جزء حرم امام هشتم، جاذبه های تفریحی و گردشگری فراوانی دارد که رفتن به طبیعت بکر و دیدن آثار تاریخی هزار ساله جزء سرگرمی های بسیاری از مسافران است.

به همین جهت در شهر مشهد امکانات رفاهی و تفریحی زیادی مانند طرقبه، شاندیز، پارک کوهسنگی، مجتمع های تجاری بزرگ، پارک های آبی متعدد، استخرهای شیک و لاکچری و پارک های جذاب وجود دارد که با انتخاب هر کدام از این فضاها می ‌توانید یک روز خاطره انگیز را برای خود ایجاد کنید.

نتیجه گیری

تخفیف ۴۰ درصدی تورهای تابستانی درندا بال آسمان موجب شده تا افراد بیشتری بتوانند در تابستان یک خانوادگی داشته باشند. برای انتخاب یک مقصد مناسب در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره به شکل رایگان دارید، کارشناسان این مجموعه خدمات فوق حرفه ای ارائه می دهند و در مورد تمامی بخش ‌های سفر مانند جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، آثار تاریخی باستانی، هتل ها و بسیاری از موارد دیگر تمامی اطلاعات را با توضیحات کامل ارائه می ‌کنند.

 

برچسب ها : تور,تور مشهد,تور کیش,تور شیراز,گردشگری,آژانس هوایی

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments