قیمت خرید تیک آبی اینستاگرام چقدر است؟

قیمت خرید تیک آبی اینستاگرام چقدر است؟

این روزها در مورد خرید تیک آبی اینستاگرام بحث های زیادی می شود. شاید این موضوع را ندانید اما حساب هایی که دارای تیک آبی هستند، نسبت به سایر حساب های عمومی بسیار متمایز بوده و از مزایا متعددی برخوردار هستند. تیک آبی یک نشان ارزشمند در اکثر شبکه های اجتماعی نظیر توییتر، تلگرام، فیسبوک و اینستاگرام است که به نوعی به اعتبار حساب ها می افزاید. کسب تیک آبی اینستاگرام به صورت رایگان امکان پذیر بوده اما چالش های زیادی را به همراه دارد. اما با وجود سرویس جدیدی که به اینستاگرام اضافه شده است، داشتن این تیک آبی با پرداخت هزینه ای امکان پذیر است. به همین خاطر نیز این سوال پیش می آید که قیمت خرید تیک آبی اینستاگرام چقدر است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا در این مورد اطلاعات کاملی را به شما ارائه دهیم.

 

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی شناخته شده و کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است. روزانه پیج های زیادی درآمد های بسیار بالایی را از این پلتفرم کسب می کنند. تیک آبی نیز یکی از قابلیت های این برنامه بوده که هویت و اعتبار کاربران را تایید می کند. این موضوع خود به تنهایی مزایای زیادی را به همراه دارد. تمام این ها باعث شده تا کاربران به فکر خرید تیک آبی اینستاگرام بیفتند.

آیا گرفتن تیک آبی اینستاگرام رایگان است؟

تیک آبی اینستاگرام سرویسی که باعث شده تا اکانت های فیک از اکانت های اصلی تشخیص داده شوند. در حقیقت در ابتدای اضافه شدن تیک آبی به اینستاگرام، هدف اصلی جلوگیری از ایجاد حساب های تقلبی و سو استفاده های مجازی بود. اما به مرور مشخص شد که این نشان آبی می تواند برای صاحبین پیج مزایا متعددی را به همراه داشته باشد. این درست است که گرفتن تیک آبی اینستاگرام رایگان می باشد. اما هرکسی موفق به این اقدام نخواهد شد. حتما شما نیز تیک آبی را در حساب های افراد مشهور و برندهای مطرح مشاهده کرده اید. بنابراین می توان نتیجه گرفت که دریافت تیک آبی اینستاگرام برای هر کاربری مقدور نیست و دارای شرایط خاصی می باشد.

 

برای این که بتوانید موفق به دریافت تیک آبی اینستاگرام شوید، باید صفحه خود را براساس فاکتورهای اینستاگرام استانداردسازی کرده و سپس درخواست خود را ارسال کنید. در صورتی که این کار را بلد نیستید، می توانید به کانال یوتیوب میثم سالاری مراجعه کنید. پس از درخواست برای تیک آبی به احتمال 90 درصد درخواست شما رد شده و به احتمال 10 درصد ممکن است که بتوانید تیک آبی را به صورت رایگان دریافت کنید.

آیا گرفتن تیک آبی اینستاگرام رایگان است؟

آیا خرید تیک آبی اینستاگرام خوب است؟

شاید برخی تصور کنند که تیک آبی که با پول دریافت شود، ارزشی نداشته و نمی تواند به اکانت ها کمک کند. اما این تصور کاملا اشتباه است. سرویس متاوریفای یا همان خرید تیک آبی اینستاگرام سرویسی است که توسط خود کمپانی اینستاگرام در دسترس کاربران قرار گرفته است. در واقع این سرویس کمک کرده تا افرادی که مایل به دریافت این نشان آبی هستند، با پرداخت هزینه ای مناسب به صورت ماهانه بتوانند این نشان را در حساب خود داشته و از مزایای آن استفاده کنند. از این رو می توان گفت که خرید تیک آبی اینستاگرام ارزشمند بوده و امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار می دهد. خوشبختانه قیمت خرید تیک آبی اینستاگرام چندان بالا نیست.

مشکلی که برای خرید تیک وجود دارد این است که سرویس متاوریفای هنوز در دسترس همه کاربران جهانی قرار نگرفته است. در حال حاضر تنها کاربران ساکن کشورهای ایالات متحده قادر به خرید تیک آبی هستند. اما در حال حاضر وب سایت هایی در کشور تاسیس شده اند که می توانند خرید تیک آبی از خارج از کشور را برای شما انجام دهند.

هزینه خرید تیک آبی اینستاگرام چه قدر می شود؟

در این بخش به این سوال که قیمت خرید تیک آبی اینستاگرام چه قدر است؟ پاسخ می دهیم. همانطور که گفتیم، هزینه خرید تیک آبی اینستاگرام مناسب بوده و چندان بالا نیست. البته که این هزینه با دلار محاسبه می شود و قطعا برای کاربران ایران مبلغی چندان کمی نخواهد بود. برای خرید تیک آبی اینستاگرام لازم است تا شما هزینه ای را به صورت ماهیانه پرداخت کنید. برای این که تیک آبی را در نسخه وب یا موبایل داشته باشید، بایستی  هزینه هر یک از نسخه ها را به صورت مجزا بدهید. قیمت خرید تیک آبی در اینستاگرام برای نسخه موبایل حدود 14.99 دلار بوده و برای نسخه وب حدود 11.99 دلار است. همانطور که گفتیم، خرید این نشان در ایران امکان پذیر نیست. اما شما می توانید به واسطه سایت های خرید تیک آبی، این کار را انجام داده و تیک آبی را در پیج خود داشته باشید.

آیا خرید تیک آبی تضمینی است؟

برای خرید تیک آبی اینستاگرام لازم است تا وب سایت ها و پلتفرم های معتبر را پیدا کنید. متاسفانه برخی افراد سودجود با دریافت هزینه ای از شما ادعا می کنند که این تیک را برای شما خریداری کرده اند. وب سایت میثم سالاری یکی از وب سایت های معتبر در زمینه امنیت شبکه و پیج اینستاگرام است که کلیه امور خرید تیک آبی واقعی اینستاگرام را به صورت تضمینی برای شما انجام می دهد. شما برای انجام کلیه خدمات اینستاگرامی و دریافت تیک آبی می توانید به این سایت معتبر و با سابقه مراجعه کنید.

 

خرید تیک آبی ارزان و آسان با میثم سالاری

میثم سالاری  از جمله متخصصین برجسته در حوزه امنیت شبکه بوده که سالیان زیادیست در این زمینه تجربه دارد. این شخص با داشتن سالیان زیادی تجربه و تخصص و کمک به افراد زیادی در اینستاگرام، توانسته شهرت زیادی را در اینستاگرام به دست آورد. اگر برای خرید تیک آبی اینستاگرام به دنبال یک مجموعه معتبر هستید، می توانید با خیال راحت به تیم میثم سالاری اعتماد کنید. همچنین می توانید کلیه آموزش های اینستاگرامی را در کانال یوتیوب میثم سالاری، مشاهده کنید.

خرید تیک آبی ارزان و آسان با میثم سالاری

جمع بندی

در این مطلب به ارائه توضیح در رابطه با قیمت خرید تیک آبی اینستاگرام پرداختیم. هزینه خرید این تیک برای وب حدود 12 دلار و برای موبایل حدود 15 دلار به صورت ماهیانه است. تیک خریداری شده کاملا واقعی بوده و به صورت تضمینی به فروش می رسد.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments