آموزش فورس ریستارت (Force Restart) آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس

آموزش فورس ریستارت (Force Restart) آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

نحوه فورس ریستارت (Force Restart) آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در مقایسه با آیفون 6 اس و آیفون 7 اس پلاس کمی متفاوت است. ما در این مقاله قصد داریم که به آموزش شیوه انجام فورس ریستارت (Force Restart) در آیفون‌های جدید اپل بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

در برخی از شرایط ممکن است با توجه به مشکلات خاصی که برای دستگاه‌های هوشمند موبایلی پدیدار می‌شود نیازمند انجام فورس ریستارت (Force Restart) باشیم. به عنوان مثال ممکن است گوشی هوشمندتان در حین اجرای یک برنامه فریز (Freeze) شود. این موضوع بدان معناست که گوشی شما در برنامه مورد نظر هنگ کرده و شما قادر به انجام هیچ عملی نیستید. در این شرایط اگر باتری دستگاهتان قابل جداسازی نباشد مجبور به انجام فورس ریستارت (Force Restart) به منظور بازیابی قدرت عملکرد دستگاهتان خواهید بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

آیفون‌های اپل هم ممکن است در برخی شرایط با مشکلات این چنینی مواجه شوند. طبق بررسی انجام شده، انجام فورس ریستارت (Force Restart) در آیفون 7 و آیفون 7 اپل نسبت به آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس کمی متفاوت‌تر صورت می‌پذیرد. ما در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه انجام فورس ریستارت (Force Restart) در آیفون‌های جدید اپل بپردازیم. چنانچه در مورد این موضوع نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

تعمیرات اپل

چگونه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل را فورس ریستارت (Force Restart) کنیم؟

پیش از هر چیز خاطر نشان می‌شوید که انجام فورس ریستارت (Force Restart) در دستگاه‌های هوشمند موبایلی به هیچ عنوان منجر به از دست رفتن اطلاعات و تنظیمات دستگاهتان نمی‌شود. به منظور انجام فورس ریستارت (Force Restart) در آیفون‌های جدید اپل مراحل زیر را طی کنید:

  • دکمه پاور (Power) و کاهش صدای (Volume Down) آیفون خود را به طور همزمان فشرده و برای مدت زمان 10 ثانیه نگه دارید تا لوگوی اپل نمایان شود.

آموزش فورس ریستارت (Force Restart) آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

  • حال دکمه پاور دستگاه را فشرده نگه دارید تا اسلایدر قرمز رنگی نمایان شود.
  • انگشت خود را بر روی اسلایدر قرار داده و به سمت گزینه Power Off بکشید.
  • اجازه دهید تا آیفونتان کاملا خاموش شود.
  • حال با استفاده از دکمه پاور باز دیگر آیفون خود را روشن کنید.

همانطور که مشاهده کردید انجام فورس ریستارت (Force Restart) به هیچ عنوان فرآیند پیچیده‌ای را به همراه ندارد. چنانچه در مورد این موضوع و نحوه انجام آن نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت ال سی دی آیفون 6 اس

قیمت تاچ ال سی دی A21

قطعات آیفون 6

تعمیرات موبایل

منبع howtoisolve

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Aynaz
Aynaz
3 سال گذشته

سلام،من گوشیم بدون هیچ دلیلی روشن خاموش میشه
نمیدونم…ریست فکتوری حواب میده؟
مثلا توی یوتیوب دارم ویدیو میبینم یهو خاموش میشه…

Hadi afifipour
Hadi afifipour
4 سال گذشته

سلام خسته نباشین به جای ریست فکتوری میتونین فقط ستینگ گوشی رو ریست کنین
با ریست کردن ستینگ خیلی از مشکلات دیگه ممکنه حل بشه مثلن من خودم توی دریافت نتیفیکیشن برنامه iMessages ستینگ رو ریست کردم و مشکلم حل شد