درباره سفارش بک لینک بیشتر بدانید

درباره سفارش بک لینک بیشتر بدانید

بهینه سازی سایت یا سئو (SEO) که مخفف «Search Engine Optimization» است امری است که رعایت کردن آن باعث می‌شود سایت شما رتبه بهتری در سرچ گوگل پیدا کند. سئو از دو بخش سئو داخلی یا On-Page SEO و سئو خارجی یا Off-Page SEO تشکیل شده است. سئو داخلی مجموعه فعالیت‌هایی است داخل سایت و به منظور بهینه سازی سایت انجام می‌گیرد اما سئو خارجی مجموعه اقداماتی است که در خارج از سایت صورت می‌گیرد. به طور مثال ساختن لینک‌های داخلی و یا URLها در داخل سایت انجام می‌گیرد و در دسته سئو داخلی قرار می‌گیرند اما سفارش بک لینک و رپورتاژ آگهی از فعالیت‌هایی است که در خارج از سایت صورت گرفته و در دسته سئو خارجی قرار دارند.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که برای آنکه وب سایتی سئو خوبی داشته باشد لازم است که هر دو نوع سئو یعنی هم سئو داخلی و هم سئو خارجی به صورت همزمان به کار گرفته شود. زیرا هیچ کدام این دو مورد به تنهایی نمی‌توانند سایت شما را بالا برده و رتبه بالایی به آن در نتیاج گوگل بدهند.

تجربه تسمینو نشنان داده است که اکثر سئوکاران توجهی به سئو داخلی نداشته و صرفا به سئو خارجی بسنده می‌کنند یعنی تنها سفارش بک لینک می‌دهند درحالیکه سئو داخلی نیز در بهینه سازی وب سایت اهمیت زیادی دارد. در ادامه قصد داریم بیشتر درباره بک لینک صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

سفارش بک لینک چیست؟

در تعریف بک لینک باید بگوییم بک لینک به لینکی گفته می‌شود که یک سایت به سایت شما می‌دهد. به عنوان مثال در سایت تسمینو به سایت شما لینک داده شود. سفارش بک لینک یا لینک خارجی اثر بسیار مثبتی بر روی سئو وب سایت می‌گذارد. به عبارت ساده‌تر در هر سایتی اگر لینک سایت شما وجود داشته باشد، به آن بک لینک گفته می‌شود. در حقیقت بک لینک بخش اصلی سئو به حساب می‌آید به طوریکه خیلی از سئوکاران معتقد هستند سئو بدون بک لینک خوب هیچ است.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که بک لینک باید از سایت دیگری به سایت شما باشد، پس لینک‌های داخلی یک سایت بک لینک محسوب نمی‌شوند. اگرچه لینک‌های داخلی یا Internal Linlsها نیز در سئو سایت می‌توانند تأثیر خوبی بگذارند. بنابراین از تعریفی که ارائه نمودیم به خوبی متوجه شدید که سفارش بک لینک در دسته سئو خارجی قرار می‌گیرد.

بک لینک چیست ؟

بک لینک زمانی ایجاد میشود که یک وب سایت ثالث از نام برند و سایت شما در سایت خود اسم برده و یا به آن لینک میدهد. هر زمان که یک بک لینک برای سایت شما ساخته میشود، به این معنا است که یک سایت دیگر به سایت شما رای اعتماد داده و به نوعی شما و محتوایتان را تایید میکند.

سفارش بک لینک چه تاثیری بر سئو می‌گذارد؟

بر اساس الگوریتم رتبه بندی گوگل، وجود بک لینک می‌تواند تأثیر زیادی بر رتبه سایت بگذارد و به بیان راحت‌تر، وجود بک لینک به سایت مزبور ارزش و اعتبار بیشتری می‌دهد. پس اگر شما سفارش بک لینک به یک سایت معتبر مثل تسمینو بدهید می‌توانید ارزش و اعتبار خود را نزد گوگل افزایش داده و جایگاه خود را در نتایج جستجو گوگل بالاتر ببرید.

چگونه می‌ توانیم کیفیت و قدرت بک لینک‌های دریافتی را بررسی کنیم؟

همانگونه که کمی پیشتر اشاره نمودیم، بک لینک و اخذ آن از یک سایت معتبر می‌تواند بر رتبه وب سایت شما تأثیر زیادی گذاشته و در نتایج جستجو گوگل سایت شما را بالاتر آورد. حال اگر برای شما سوال ایجاد شده است که چگونه می‌توانید بررسی کنید تأثیر بک لینک چقدر است و چه معیاری برای آن وجود دارد باید بگوییم که هر چقدر سایتی که سفارش بک لینک خود را می‌دهید ایندکس یبشتری در گوگل داشته باشد، تأثیر بیشتری بر روی سایت شما می‌ گذارد زیرا از تمامی آن صفحات بک لینک دریافت کرده‌اید. به عبارت دیگر اگر سایتی که بک لینک خود را به آن می‌سپارید در صفحه گوگل 5000 هزار ایندکس داشته باشد در حقیقت شما از تمامی آن 5 هزار صفحه بک لینک دریافت کرده‌اید که می‌تواند تأثیر زیادی بر وب سایت شما بگذارد.

تعداد ایندکس‌های یک سایت معیار خوبی است برای آن که تشخیص دهید آیا سایت مناسبی برای بک لینک دهی است یا نه. بنابراین هرچه تعداد ایندکس‌های یک سایت بیشتر باشد نشان از آن دارد که سایت مزبور مطالب بیشتری داشته و برای بک لینک دهی قوی‌تر خواهد بود.

کیفیت بک لینک دریافتی را مجموع ایندکس‌ های گوگل و قدرت دامنه و صفحه وب سایت نشان می‌دهد. تیم تسمینو مفتخر است تا به شما معتبرترین رسانه‌ها برای سفارش بک لینک را معرفی کند تا بتوانید بک لینک‌های قوی و قدرتمندی برای سایت خود دریافت کنید. علاوه بر آن این سایت خدمات رپورتاژ آگهی نیز انجام می‌دهد پس می‌توانید قیمت رپورتاژ آگهی را نیز از کارشناسان این سایت سوال کنید.

همچنین برای مشاهده مطلب درباره اینکه رپورتاژ آگهی رایگان در کجا منتشر کنید میتوانید این مقاله را مطالعه نمایید

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments