با یک کلیک به هر جا که می‌خواهید سفر کنید

با یک کلیک به هر جا که می‌خواهید سفر کنید

امروزه همه چیز تاثیر گرفته از تکنولوژی است و سفر رفتن به کمک امکانات آنلاین بسیار ساده‌تر و دلچسب‌تر شده است. از همان قدم اول برنامه‌های سفر که شامل اجاره ویلا شمال یا رزرو جا و مکان در مناطق مختلف ایران می‌شود، می‌توانید به صورت آنلاین و با یک کلیک، ویلا و اقامتگاه دلخواه خود را از بین گزینه‌های بی‌شمار انتخاب کنید، تا وقت رسیدن به مقصد، شروع لذت‌های سفر برای شما باشد و خبری از دغدغه‌های وقت‌گیر اجاره اقامتگاه نباشد.

یکی از مقصدهای زیبا و دلنشین برای سفر، شهر نوشهر است، که در غرب استان مازندران واقع شده، و از سمت شمال به دریای خزر، از سمت جنوب به رشته کوه‌های البرز، از سمت شرق به نور محدود شده و از سمت غرب با چالوس هم مرز است . با جمعیتی حدود ۵۰۰۰۰ نفر، نوشهر پرجمعیت‌ترین شهر غرب استان مازندران بعد از تنکابن محسوب می‌شود.

یکی از جاذبه‌های گردشگری برجسته نوشهر، پارک جنگلی سیسنگان است. این پارک که بزرگترین ذخیره شمشاد در ایران و حتی خاورمیانه را در بر می‌گیرد، با پوشش گیاهی گسترده متنوع و امکانات تفریحی و رفاهی منحصر به فرد، مورد توجه گردشگرانی از ایران و خارج کشور قرار دارد. با مساحتی بیش از ۶۰۰ هکتار، این پارک در کنار دریای خزر قرار گرفته و ترکیب زیبای ساحل، جنگل و دریا، سیسنگان را به یک مکان شگفت‌انگیز برای لذت بردن از طبیعت تبدیل کرده است.

تاریخچه پارک جنگلی سیسنگان به سال ۱۳۴۴ بازمی‌گردد، و ابتدا با هدف حفاظت از گونه‌های خاص شمشاد و جانوران منطقه به بهره‌برداری رسید. اما با استقبال عمومی، به مرور زمان توسعه‌ی بیشتری پیدا کرد و به یکی از بهترین پارک‌های جنگلی و ساحلی شمال ایران تبدیل شد.

بهترین زمان برای بازدید از پارک سیسنگان در بهار و اوایل تابستان است، زمانی که طبیعت در اوج زیبایی و رنگارنگی خود قرار دارد. در اواخر تابستان به دلیل شرجی بودن آب‌وهوا و وجود پشه‌های مزاحم، تجربه بازدید از این پارک ممکن است کمی دشوار باشد به همین دلیل سفر خود را بعد از بهار و اوایل تابستان، می‌توانید برای پاییز هزار رنگ این منطقه نیز برنامه‌ریزی کنید و عکس‌های پاییزی زیبای خود را در فضای ناب سیسنگان ثبت و ماندگار کنید.

سفر به جزیره‌ای که از گشت و گذار در آن خسته نمی‌شوید

سفر به جزیره‌ای که از گشت و گذار در آن خسته نمی‌شوید

قشم بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین جزیره ایران است، که لقب جزیره عجایب هفتگانه را به خود اختصاص داده است. این جزیره زیبا مقصدی بی‌نظیر برای سفر در همه اوقات سال به حساب می‌آید و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی آن به قدری جذاب هستند، که خستگی را برایتان بی‌معنا می‌کنند. اما پیش از شروع سفر و قشم گردی، بهتر است اجاره اقامتگاه را در اولویت قرار دهید و گزینه‌های اجاره سوئیت قشم و اجاره خانه در قشم برای مسافران را بررسی کنید و متناسب با سلیقه و بودجه خود، اقامتگاهی دلنشین را در مکانی نزدیک به بهترین جاذبه‌های جزیره رزرو کنید.

علت اینکه به قشم جزیره عجایب هفتگانه می‌گویند، وجود جاذبه‌های بی‌نظیری مانند جنگل‌های حرا، دره ستارگان، تنگه چاهکوه و… در جزیره است. این جاذبه‌ها دست کمی از عجایب هفتگانه جهان ندارند و در قشم فرصتی وجود دارد تا بدون طی مسافتی طولانی، تماشاگر عجایب طبیعی باشید.

جنگل‌های حرا ازبهترین جاذبه‌های قشم هستند و معمولا در اولویت بازدید برای گردشگران قرار دارند. جنگل‌هایی که مانگرو نام دارند و تحت عنوان جنگل‌های دریایی شناخته می‌شوند. جنگل حرا با وسعتی بیش از ۸۵,۶۸۶ هکتار، به عنوان پارک ملی قشم شناخته می‌شود. این جنگل، از جمله جاذبه‌هایی است که در شبکه جهانی یونسکو به ثبت رسیده و به دلیل اکوسیستم منحصر به فرد و گوناگونی پرندگان و حیوانات که در آن زندگی می‌کنند، به یکی از مهم‌ترین نقاط گردشگری استان هرمزگان و جزیره قشم تبدیل شده است.

برای دیدن حرا تمام تصوراتی که از مناطق جنگلی دارید را دور بریزید، چرا که باید سوار بر قایق به دل آب‌های شور خلیج فارس بزنید. چرا که درختان سبز این جنگل به طرز عجیبی در عمق آب شور ریشه دارند. ریشه این درختان مانند دستگاه تصفیه آب عمل می‌کنند، به طوری که آب دریا را از نمک تصفیه می‌کنند و بخش شیرین آن را برای خود نگه می‌دارند.

درختان سبز حرا با پایین رفتن آب دریا نمایان می‌شوند و زیبایی خاص و عجیبی به سرتاسر منطقه می‌بخشند. این جاذبه در غرب جزیره قشم قرار دارد، اما تنها متعلق به یک منطقه نیست، بلکه امتداد این جنگل‌ها را می‌توان در مناطقی از جزیره هرمز، بندر خمیر و بندر پهل نیز دید.

شیرجه در دنیایی از آرامش با اجاره ویلا استخردار

شیرجه در دنیایی از آرامش با اجاره ویلا استخردار

هر ساله بسیاری از ایرانی‌ها، سفر به شمال و شهرهای آن را حداقل برای یک‌ باری هم که شده، برنامه‌ریزی می‌کنند. جایی که طبیعت آن سرشار از آرامش و زیبایی است و با به فراموشی سپردن دغدغه‌های روزمره، در نقطه نقطه این خطه سرسبز می‌توان به تماشای طبیعت نشست و از چشم‌اندازهای بکر ساحلی و جنگلی لذت برد.

با پیاده‌روی در کنار ساحل و تماشای آبی دریا یا راه رفتن در دل جنگل‌های انبوه سبز، بوی تازگی هوای شمال می‌تواند حسابی دل شما را ببرد. بنابراین اگر اهل سفر و گردشگری باشید، با اجاره ویلا استخردار می‌توانید تجربه‌های سفر به شمال را غنی‌تر کنید و در فضایی لوکس و لاکچری، از امکانات رفاهی و تفریحی عالی استفاده کنید و لذت ببرید.

ویلاهای خطه سرسبز شمال با ویو رو به طبیعت، و امکانات رفاهی و تفریحی متنوع، خود به تنهایی می‌توانند سفر را برای شما لذت بخش کنند. اما در صورتی که به دنبال یک مقصد مناسب برای طبیعت‌گردی هستید، از استان گیلان تا مازندران و گلستان دست شما باز است تا در هر فصلی که دلتان می‌خواهد، راهی سفر شوید و با اجاره ویلایی با استخر آبگرم و آب سرد در فضای روباز یا فضای بسته، لذتی بی‌نهایت را تجربه کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments