پرداخت قبض همراه اول با دریافت امتیاز خوش حسابی از طریق تلفن همراه

چگونه می‌توان با پرداخت قبض همراه اول، امتیاز خوش‌حسابی این اپراتور را دریافت کرد؟ شرایط دریافت این جایزه چیست و به‌طور کلی همراه اول چه جایزه‌ای برای مشترکین خود در نظر گرفته است؟

پرداخت قبض سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول مسئله‌ای نیست که بتوانید آن را پشت‌گوش بیندازید. عدم توجه به این تسویه باعث مسدود شدن سیم‌کارت شما خواهد شد. اگر نتوانید با استفاده از موبایل به‌برقراری تماس یا ارسال پیامک بپردازید، درواقع گوشی شما توانایی عمل به مهم‌ترین به وظایف خود را نخواهد داشت.

با توجه به این موارد درمی‌یابیم پرداخت قبض موبایل باید حتما و در زمانی مناسب انجام شود. کاربران می‌توانند وقتی را انتخاب کنند که امتیاز خوش‌حسابی نیز به آنها تعلق گیرد. در ادامه شما را با شرایط دریافت این جایزه و سریع‌ترین راه تسویه قبض موبایل آشنا می‌کنیم.

امتیاز خوش‌حسابی چیست و به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟

مشترکینی که پرداخت قبض همراه اول را در اولویت خود قرار دهند و نسبت به انجام این کار بی‌تفاوت نباشند؛ از طریق این اپراتور مشمول دریافت امتیازخوش‌حسابی و جایزه می‌شوند.

این امتیاز به 3 صورت در درسترس است و افراد می‌توانند با توجه به نیاز خود نوع خاصی از آن را دریافت کنند. به‌طور کلی باید گفت امکان انتخاب بین یک روز مکالمه رایگان درون شبکه، دریافت 75 امتیاز باشگاه مشتریان و 2 گیگ اینترنت رایگان یک‌روزه برای مشترکین خوش‌حساب وجود دارد.

اما کدام مشترکین به‌عنوان افراد خوش‌حساب شناخته می‌شوند؟ افرادی که ششم هر ماه برای پرداخت قبض همراه اول، البته به‌صورت غیرحضوری اقدام می‌کنند مشمول دریافت این امتیاز هستند.

لازم به ذکر است این جوایز به‌طور خودکار فعال نمی‌شوند و برای فعال‌سازی این امتیاز باید از کد دستوری *10*115# استفاده کنید. همچنین استفاده از این امتیاز بعد از پرداخت قبض تا پایان همان ماه امکان‌پذیر است.

با توجه به اینکه تنها مشترکینی می‌توانند از این جایزه استفاده کنند که تسویه قبض همراه اول را به‌صورت آنلاین انجام داده‌اند؛ بهتر است از مزایای این روش نیز آگاه شویم.

پرداخت قبض همراه اول با استفاده از موبایل

موبایلی که در دستان شما قرار دارد امکانات مختلفی برایتان فراهم می‌کند. یکی از مهم‌ترین این قابلیت‌ها امکان پرداخت قبض به‌صورت آنلاین است. با این راه‌کار دیگر لازم نیست ساعت‌ها وقت خود را در مراکز حضوری تلف کنید.

صرفه‌جویی در وقت مهم‌ترین مزیتی است که روش‌های آنلاین برای کاربران به‌وجود می‌آورند. اما چگونه می‌توان با کمک موبایل، قبض همراه اول را قبل از ششم هر ماه و با بالاترین سرعت پرداخت کرد؟

پرداخت قبض همراه اول با دریافت امتیاز خوش حسابی از طریق تلفن همراه

نصب اپلیکیشن تاپ برای پرداخت قبض همراه اول

یکی از مهم‌ترین راه‌کارهایی که موبایل در اختیار افراد قرار می‌دهد امکان نصب انواع اپلیکیشن است. اما اینکه در بین برنامه‌های موجود کدام اپلیکیشن سرعت و کاربرد بیشتری دارد برای کاربران کمی چالش‌برانگیز خواهد بود.

در پاسخ به این سوال باید گفت سوپراپلیکیشن تاپ یکی از راه‌کارهای مهم، سریع و امن برای پرداخت قبض همراه اول است. امکانات بسیار زیادی در تاپ برای کاربران فراهم شده که پرداخت قبض تنها یکی از پرکاربردترین آنها به‌شمار می‌آید.

در سوپراپلیکیشن تاپ با بیش از 73 سرویس کاربردی مالی و غیرمالی روبه‌رو می‌شوید تا دیگر نیازی به نصب برنامه‌های متفرقه و کم‌کاربرد نداشته باشید. در ادامه به معرفی برخی از این خدمات می‌پردازیم.

مهم‌ترین خدمات سوپراپلیکیشن تاپ

درواقع باید گفت تمام سرویس‌های تاپ مهم هستند و نیاز کاربران بسیاری را تامین می‌کنند اما در بین این 73 سرویس، برخی از خدمات را می‌توان پرکاربردتر دانست. برای مثال؛ پرداخت قبض همراه اول یا دیگر قبوض از جمله‌ کارهایی است که به‌طور مرتب باید توسط کاربران انجام شود.

در مقابل ثبت‌نام در سامانه سجام برای هر شخص تنها یک‌بار کاربرد دارد. اما وجود سرویس‌های مختلف در تاپ باعث شده که کاربران در هر شرایطی بتوانند فعالیت‌های مورد نیاز خود را به‌صورت آنلاین و با صرف کمترین زمان انجام دهند و ازاین‌رو تاپ به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها تبدیل شود.

از مهم‌ترین خدمات تاپ می‌توان به امکان پرداخت قبوض، خرید شارژ، انتقال وجه، مشاهده موجودی، پرداخت خلافی، پرداخت عوارض آزادراهی، بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث، اخذ ویزیت پزشک، اخذ ویزیت روان‌شناس، خرید بلیت قطار، اتوبوس و هواپیما، خرید بلیت اماکن گردشگری، ثبت چک صیادی، ثبت‌نام سجام، مشاهده نمره منفی، بررسی قیمت روز خودرو و خرید بسته اینترنت اشاره کرد.

جمع‌بندی

با پرداخت قبض همراه اول در ششم هر ماه می‌توانید از امتیاز و جوایزی که این اپراتور برای مشترکین خوش‌حساب تدارک دیده استفاده کنید. این جایزه‌ها شامل 2 گیگ اینترنت یک‌روزه، 75 امتیاز در باشگاه مشتریان یا یک روز مکالمه رایگان درون شبکه‌ای است که هر کاربر تنها می‌تواند یکی از آنها را انتخاب کند.

تنها به این نکته توجه داشته باشید که پرداخت قبض باید به‌صورت انلاین انجام شود. در غیر این صورت خبری از جایزه و امتیاز نخواهد بود. برای تسویه قبض به‌صورت آنلاین می‌توانید از سوپراپلیکیشن تاپ استفاده کنید.

در این برنامه علاوه‌بر امکان پرداخت قبض موبایل به بیش از 73 سرویس کاربردی مالی و غیرمالی دسترسی خواهید داشت تا دیگر نگران چگونگی انجام تراکنش‌های مختلف نباشید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments