خشکشویی لباس و مزیت های آن

خشکشویی لباس

خشکشویی لباس چیست؟

یکی از روش های شست و شوی انواع البسه، خشکشویی لباس می باشد. در روش شستن لباس ها با خشکشویی از آب استفاده نمی کنند، به همین دلیل این روش را خشکشویی می نامند. استفاده از خشکشویی لباس برای پاکیزه کردن لباس های خاصی مثل انواع کت و شلوار و لباس های مجلسی نظیر لباس عروس بسیار رایج می باشد. به طور کلی باید بگوییم شستن برخی لباس ها نظیر آن چه در بالا ذکر کردیم با آب، باعث می شود لباس مورد نظر از حالت نرمال خود خارج شود. در حالی که اگر برای شستن آن ها از خشکشویی استفاده شود این اتفاق نخواهد افتاد. امروزه خشکشویی لباس عروس به صورت خاص و مجزا انجام می گیرد.

خشکشویی لباس

هنگام خشکشویی لباس آن ها را در یک دستگاه جای می دهند و از یک محلول شیمیایی استفاده می کنند تا لباس پاکیزه شود. بعد از این که لباس را از دستگاه خشکشویی خارج می کنند، کاملا خشک می باشد. در صورتی که لباس مورد نظر لکه داشته باشد، ابتدا لکه های موجود روی پارچه ی لباس را شل میکنند، سپس با فشار بسیار زیاد، لکه ها را از لباس جدا خواهند کرد. در واقع در خشکشویی لباس برای از بین بردن لکه های موجود روی پارچه از انحلال مواد مختلف کمک می گیرند. برای این امر در خشکشویی از مواد خاصی استفاده می کنند. به طور مثال از پر کلر اتیلن استفاده می کنند تا لکه های چربی و روغن موجود روی پارچه ها را در خود حل کند. این مواد علاوه بر این که خاصیت انحلال دارند، دارای خاصیت ضد عفونی کنندگی نیز می باشند و همچنین از این که لباس ها دچار بید شوند جلوگیری به عمل می آورند. انواع حلال هایی که در خشکشویی لباس از آن ها استفاده می شود، عمدتا غیر قابل اشتعال می باشند. برخی از انواع این حلال های اشتعال ناپذیر عبارتند از: دی اکسید کربن مایع، تترا کلرو اتن و بسیاری مواد دیگر. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن کسب و کارهای اینترنتی ما شاهد ظهور خشکشویی آنلاین می باشیم. خشکشویی آنلاین یک رقیب بسیار قوی برای خشکشویی های سنتی می باشد. یک خشکشویی آنلاین ممکن است خدمات خود را در محل نیز ارائه دهد.

خشکشویی البسه

خشکشویی آنلاین

امروزه ما شاهد تغییر یا حتی دگرگونی در روش های زندگی هستیم. یکی از تغییرات عمده در زندگی ما در حوزه ی شست و شو اتفاق افتاده است. امروزه افراد علاقه ندارند و همچنین نمی خواهند وقت خود را صرف شستن انواع لکه های روی لباس و پارچه های موجود در خانه نمایند. همچنین برخی از افرادی که دست به چنین کاری می زنند و خود برای پاک کردن و زدودن لکه ها از روی البسه و دیگر منسوجات موجود در منزل اقدام می کنند، چندان موفق نیستند. دلیل آن نیز می تواند تخصصی شدن بسیاری از فعالیت ها باشد. امروزه خشکشویی ها با استفاده از مواد شیمیایی مختلف و متعددی به راحتی اقدام به پاکسازی و لکه بری از انواع منسوجات و پارچه ها می کنند. مهم تر از این مورد، همان طور که در بالا ذکر کردیم ظهور خشکشویی آنلاین می باشد. با توجه به مشغله ها و گرفتاری های زندگی شهر نشینی، وجود خشکشویی آنلاین می تواند یک موهبت بزرگ محسوب شود. نحوه ی کار خشکشویی های آنلاین به این گونه می باشد که، افراد در هر کجای شهر که باشند از طریق گوشی تلفن همراه هوشمند، یا یک رایانه می توانند درخواست شست و شوی انواع لباس و کیف و کفش و دیگر منسوجات خود را ثبت نمایند. شما برای استفاده از یک خشکشویی آنلاین ابتدا باید اپلیکیشن مورد نظر را دریافت نمایید و سپس با نصب آن اقدام به ثبت سفارش در خصوص خشکشویی موارد مختلف کنید. سایت www.laveste24.com تمام خدمات یک خشکشویی آنلاین را در اختیار شما قرار می دهد.

خشکشویی

خشکشویی لباس عروس

خشکشویی با داشتن مهارت و تجربه ی کافی، بدون این که به لباس ها و دیگر منسوجات شما آسیب وارد کند، آن ها را پاکیزه و درخشان خواهد نمود. استفاده از خشکشویی برای پاکیزه کردن لباس های سفید، اهمیت بیشتری دارد. به طور کلی باید بگوییم خانم ها نسبت به پاکیزه بودن لباس های خود حساسیت بیشتری دارند. پاکیزگی لباس، زمانی برای خانم ها بسیار اهمیت پیدا می کند که یک لباس خاص داشته باشند. یکی از خاص ترین لباس ها نیز برای خانم ها، لباس عروس آن ها می باشد. امروزه بسیاری از خانم ها برای تهیه ی لباس عروس خود از مزون های مختلف و متعددی که فعالیت می کنند؛ لباس مورد نظر خود را کرایه می کنند. شست و شوی لباس عروس نیاز به مهارت خاصی دارد که فقط یک خشکشویی می تواند از پس این کار برآید. همانطور که میدانید لباس عروس لایه های مختلفی دارد که حین شست و شو باید تمام لایه های آن سفید و پاکیزه شوند. همچنین لباس عروس به دلیل این که دارای مروارید و منجوق و وسایلی از این قبیل می باشد هنگام شست و شو به دقت و ظرافت نیاز دارد. بنابراین شستن چنین لباسی با این همه حساسیت و ظرافت فقط می تواند کار یک خشکشویی ماهر و با تجربه باشد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که لباس عروس ها، از جنس های مختلف و متفاوتی می باشند. به طور مثال ممکن است از جنس دانتل، تور، ساتن، گیپور و غیره باشند. علاوه بر پارچه های مختلفی که ذکر کردیم و بیان کردیم شستن آن ها دشوار و سخت می باشد. همچنین باید توجه داشته باشیم که لباس عروس به دلیل این که مدتی طولانی استفاده می شود، به علت تعریق زیاد؛ اگر خوب شسته نشود موجب بروز حساسیت های پوستی و حتی بیماری های پوستی نیز خواهد شد. نکته ی مهم در مورد لباس عروس این است که اگر آن را با آب بشویید حالت زیبای خود را از دست می دهد و در نتیجه شکل و ظاهر زیبایی نخواهد داشت. در حالی که اگر برای شستن لباس عروس از خشکشویی استفاده کنید با این مشکلات مواجه نخواهید شد. شستن چنین منسوجاتی به وسیله ی آب می تواند باعث آسیب جدی به آن ها گردد. بنابراین برای شستن چنین لباس هایی، خشکشویی یک انتخاب دقیق و مطمئن خواهد بود.

خشکشویی لباس عروس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments