شبیه ساز اندروید برای ویندوز و مک

شبیه ساز های اندروید

اگر به دنبال این هستید که در کامپیوتر شخصی خود یک شبیه ساز اندروید نصب کنید و برنامه های اندرویدی را از طریق آن در کامپیوتر اجرا نمایید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر (ویندوز و مک او اس) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر (ویندوز و مک او اس)

برنامه های زیادی وجود دارند که با استفاده از آن ها می‌توانید محیط سیستم عامل اندروید را در کامپیوتر ویندوزی یا مک بوک خودتان شبیه سازی کنید. به این برنامه ها اصطلاحا برنامه های شبیه ساز اندروید گفته می‌شود. از طریق این ابزارها قادر خواهید بود که اپلیکیشن های اندرویدی را به طور مستقیم بر روی کامپیوترتان اجرا نمایید.

برای مثال با استفاده از یک شبیه ساز اندروید می‌توانید بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را در کامپیوترتان اجرا کنید. ما پیش از این نحوه انجام این کار را در مقاله آموزش نصب کلش اف کلنز روی کامپیوتر (Clash of Clans) خدمتتان آموزش داده بودیم. اما باید بدانید که ابزارهای شبیه ساز اندروید مختلفی هم اکنون برای کامپیوتر های شخصی و سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز و مک او اس ایکس ارائه شده‌اند. ولی کدامیک از آن‌ها بهترین کیفیت را ارائه می‌کنند؟

ما در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین شبیه ساز های اندروید برای کامپیوتر (ویندوز و مک او اس) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

دانلود شبیه ساز اندروید

شبیه ساز اندروید بلو استکس – Bluestacks (رایگان)

معرفی بهترین شبیه ساز های اندروید برای کامپیوتر (ویندوز و مک او اس)

برنامه بلو استکس (Bluestacks) یکی از شناخته شده ترین شبیه سازهای اندروید محسوب می‌شود که شامل دو نسخه سازگار با ویندوز و مک است. بلو استکس از نظر کیفیت عملکرد هم یک ابزار بسیار کارآمد است و از پس اجرای اغلب برنامه های اندرویدی که احتمالا شبیه سازهای دیگر قادر به اجرای آن ها نیستند، بر خواهد آمد. بلو استکس (Bluestacks) برای اجرای بازی های اندرویدی بستری بسیار مناسب را ارائه می‌کند و در این راستا از قدرتمندترین و بهترین شبیه ساز های اندروید محسوب می‌شود.

این شبیه ساز به طور رایگان قابل دانلود است و با کلیک بر روی این قسمت به سایت اصلی این نرم افزار هدایت خواهید شد و قادر به دانلود آن می‌شوید. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد نحوه نصب و استفاده از بلو استکس توصیه می‌کنیم که از مقاله نصب و اجرای برنامه‌های اندروید در کامپیوتر با برنامه Bluestacks استفاده کنید.تعمیرات سامسونگ

شبیه ساز اندروید Andy یا اندی (رایگان)

دانلود شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر و لب تاپ

شبیه ساز اندی هم از دیگر شبیه ساز های اندرویدی است که به واقع کیفیت خوبی دارد و افراد زیادی به دنبال نصب و استفاده از آن هستند.  این ابزار هم به طور کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای بلو استکس (Bluestacks) یا سایر شبیه ساز های اندرویدی دیگر باشد.

یکی از مزیت های شبیه ساز اندرویدی Andy مربوط به سبک بودن آن و اجرای روان آن بر روی کامپیوتر می‌شود. این شبیه ساز هم با دو سیستم عامل ویندوز و مک او اس ایکس سازگاری دارد. با کلیک بر روی این قسمت به صفحه رسمی سایت شبیه ساز اندی هدایت می‌شوید و قادر به دانلود آن خواهید بود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی گوشی سامسونگ

شبیه ساز اندروید AMIDuOS (غیر رایگان)

معرفی بهترین شبیه ساز های اندروید برای کامپیوتر (ویندوز و مک او اس)

برنامه AMIDuOS از جدیدترین شبیه ساز های اندرویدی است که در دو نسخه مختلف ارائه شده و کیفیت بسیار مطلوبی را به همراه دارد. نسخه اول این برنامه محیط سیستم عامل اندروید 5.0 آب نبات چوبی را شبیه سازی می‌کند و نسخه دوم آن اندروید 4.3 لوبیای ژله‌ای را شبیه سازی خواهد کرد. متاسفانه هیچ یک از دو نسخه شبیه ساز مذکور به طور رایگان عرضه نشده‌اند و این مسئله از اصلی‌ترین نقاط ضعف آن محسوب می‌شود.

برای خرید نسخه شبیه سازی کننده اندروید 4.3 برنامه AMIDuOS باید مبلغ 10 دلار پرداخت شود و برای خرید نسخه شبی سازی کننده اندروید 5.0 آن باید هزینه 15 دلاری را پرداخت نمایید. اما در قبال پرداخت این هزینه برای همیشه از نمایش تبلیغات و خریدهای درون برنامه ای خلاص می‌شوید. شبیه ساز اندروید AMIDuOS از نظر کیفیت عملکرد بسیار قدرتمند است و تقریبا از پس اجرای هر بازی اندرویدی بر خواهد آمد. با کلیک بر روی این قسمت به سایت رسمی این برنامه هدایت می‌شوید.

شبیه ساز اندروید ARChon (رایگان)

معرفی بهترین شبیه ساز های اندروید برای کامپیوتر (ویندوز و مک او اس)

شبیه ساز اندروید ARChon مثل بقیه شبیه ساز هایی نیست که پیش از این معرفی کردیم! آرکان یا ARChon در اصل یک افزونه است که بر روی مرورگر گوگل کروم نصب می‌شود و امکان اجرای برنامه های اندرویدی را به مرورگر کروم اضافه می‌کند. راه‌اندازی و شروع استفاده از شبیه ساز آرکان یا ARChon چندان ساده نیست، اما اگر با روش کار با آن آشنا شوید، مطمئن باشید که استفاده از آرکان را به سایر شبیه ساز های اندرویدی دیگر ترجیح خواهید داد. شبیه ساز ARChon با سیستم عامل های ویندوز، مک او اس ایکس و لینوکس سازگاری دارد و به طور رایگان منتشر شده است. با کلیک بر روی این قسمت به سایت ارائه دهنده لیست دانلود این شبیه ساز هدایت می‌شوید.

دانلود شبیه ساز اندروید Droid4X (رایگان)

معرفی بهترین شبیه ساز های اندروید برای کامپیوتر (ویندوز و مک او اس)

شبیه ساز Droid4X هم یکی از بهترین شبیه ساز های اندروید محسوب می‌شود که به طور رایگان عرضه شده و با دو سیستم عامل ویندوز و مک سازگاری دارد. کیفیت اجرای اپلیکیشن ها در این شبیه ساز تقریبا با AMIDuOS برابر است، بنابراین با توجه به رایگان بودن آن، توصیه می‌کنیم که این شبیه ساز را جایگزین AMIDuOS کنید. شبیه ساز Droid4X یک قابلیت منحصر به فرد دارد که آن را از سایر شبیه ساز های مشابه متمایز می‌کند. این قابلیت مربوط به پشتیبانی آن از افزونه ها (Plugins) می‌شود.

برای مثال با نصب افزونه Droid4X روی گوشی خود می‌توانید آن را به کنترلر بازی هایی تبدیل کنید که از طریق شبیه ساز Droid4X در کامپیوتر اجرا شده‌اند. پس Droid4X هم یکی از بهترین شبیه ساز های اندروید برای کامپیوتر های ویندوزی و مک بوک های اپل محسوب می‌شود. با کلیک بر روی این قسمت به سایت رسمی این شبیه ساز هدایت می‌شوید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ Note 10

شبیه ساز اندروید Genymotion یا جنی موشن (رایگان)

معرفی بهترین شبیه ساز های اندروید برای کامپیوتر (ویندوز و مک او اس)

شبیه ساز جنی موشن یا Genymotion هم یکی از پرطرفدارترین شبیه ساز های اندروید به ویژه برای کاربران مک بوک های اپل محسوب می‌شود. این شبیه ساز به شما اجازه می‌دهد تا نوع دستگاه و نسخه سیستم عامل اندروید مورد نظرتان را برای شبیه سازی در کامپیوتر مشخص کنید. شبیه ساز Genymotion به صورت رایگان عرضه شده با دو سیستم عامل ویندوز و مک او اس ایکس سازگاری دارد.

اگر تمایل دارید که بازی همچون بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را بر روی مک بوک خود اجرا کنید، توصیه می‌کنیم که همین حالت شبیه ساز جنی موشن (Genymotion) را دانلود و بر روی مک خود نصب نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اجرای بازی کلش اف کلنز روی مک با استفاده از این شبیه ساز به مطالعه مقاله آموزش نصب کلش اف کلنز روی مک بوک با برنامه Genymotion بپردازید. با کلیک بر روی این قسمت هم به سایت رسمی این ابزار هدایت می‌شوید.

تعمیرات اپل

دانلود شبیه ساز اندروید KoPlayer (رایگان)

معرفی بهترین شبیه ساز های اندروید برای کامپیوتر (ویندوز و مک او اس)

این شبیه ساز یکی از ابزارهای جدید توسعه داده شده برای اجرای اپلیکیشن های اندرویدی در کامپیوترهای شخصی محسوب می‌شود. شبیه ساز KoPlayer به طور اختصاصی بر روی مسئله گیمینگ و اجرای بازی های اندرویدی در کامپیوتر تمرکز داشته و این موضوع سبب شده که توجه ویژه‌ای به آن شود. این شبیه ساز شما را قادر می‌کند تا به قابلیت های ویژه‌ای دسترسی پیدا کنید، مثلا از طریق آن می‌توانید در حین اجرای بازی، کیبورد خود را به کنترلر تبدیل کنید.

از دیگر قابلیت های جالبی که شبیه ساز اندروید KoPlayer ارائه می‌کند، باید به قابلیت ضبط ویدیو از محیط بازی و امکان اشتراک گذاری مستقیم آن اشاره داشته باشیم. پروسه نصب این شبیه ساز بسیار ساده بوده و برنامه به طور رایگان منتشر شده است. از آنجایی که این برنامه از شبیه ساز های اندرویدی جدید توسعه داده شده است، جای تعجبی ندارد که باگ هایی در آن وجود داشته باشد. با کلیک بر روی این قسمت به سایت رسمی آن هدایت می‌شوید.

شبیه ساز اندروید Nox (رایگان)

معرفی بهترین شبیه ساز های اندروید برای کامپیوتر (ویندوز و مک او اس)

یکی دیگر از بهترین شبیه ساز های اندروید برای کامپیوتر ، شبیه ساز Nox است که به طور رایگان عرضه شده اما فقط با سیستم عامل ویندوز سازگاری دارد. بنابراین کاربران مک بوک های اپل قادر به استفاده از ناکس (Nox) نخواهند بود. یکی از ویژگی های خوب این شبیه ساز مربوط به ارائه تنظیمات متنوع برای استفاده هر چه بهتر از موس و کیبورد در کنار آن می‌شود. این شبیه ساز در اجرای بازی های مختلف بسیار مطلوب عمل کرده و در تست‌های انجام شده توانست از پس اجرای بازی هایی همچون کلش اف کلنز، آسفالت 8 و مانیومنت ولی بر آید. با کلیک بر روی این قسمت به سایت رسمی شبیه ساز اندروید Nox هدایت خواهید شد و می‌توانید این ابزار را برای کامپیوترتان دانلود کنید.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S20 سامسونگ | موبایل کمک

دانلود شبیه ساز اندروید MEmu (رایگان)

معرفی بهترین شبیه ساز های اندروید برای کامپیوتر (ویندوز و مک او اس)

به دنبال بهترین شبیه ساز های اندروید برای کامپیوتر هستید؟ شبیه ساز MEmu را فراموش نکنید! شبیه ساز MEmu هم از دیگر ابزارهای رایگانی است که امکان شبیه سازی محیط سیستم عامل اندروید بر روی کامپیوترهای شخصی را فراهم می‌کند و در این راستا کیفیت مطلوبی دارد. یکی از نقاط قوت اصلی آن مربوط به پشتیبانی از تراشه‌های ای ام دی (AMD) و اینتل (Intel) می‌شود.

شبیه ساز اندروید MEmu قابلیت شبیه ساز محیط نسخه های لوبیای ژله‌ای، کیت کت و آب نبات چوبی اندروید را دارد. این ابزار برای اجرای اپلیکیشن ها و بازی های اندرویدی کیفیت مناسبی را ارائه می‌کند. با کلیک بر روی این قسمت به سایت رسمی این شبیه ساز هدایت می‌شوید.

شبیه ساز اندروید Remix OS Player (رایگان)

معرفی بهترین شبیه ساز های اندروید برای کامپیوتر (ویندوز و مک او اس)

شبیه ساز Remix PS Player احتمالا از مواردی است که کمتر نام آن را شنیده‌اید. این شبیه ساز عمر چندان طولانی ندارد و از ابزارهای جدید توسعه یافته برای شبیه سازی اندروید در کامپیوترها به شمار می‌رود. این شبیه ساز برخلاف اغلب شبیه ساز های دیگر محیط اندروید مارشمالو را برایتان ایجاد می‌کند و پروسه نصب آن بسیار ساده خواهد بود.

شبیه ساز اندروید Remix OS Player به طور رایگان عرضه شده و  پتانسیل بالایی برای اجرای اپلیکیشن های مختلف اندرویدی دارد. متاسفانه یکی از نقاط ضعف این شبیه ساز مربوط به عدم پشتیبانی آن از پردازنده های ای ام دی می‌شود.

دانلود شبیه ساز اندروید Windroy (رایگان)

بهترین شبیه ساز های اندروید برای کامپیوتر

این شبیه ساز یک شبیه ساز کلاسیک است و از قدیمی‌ترین ابزارهایی محسوب می‌شود که از دیرباز برای شبیه سازی اندروید در کامپیوترهای شخصی عرضه شده است. اگر از نسخه های قدیمی‌تر سیستم عامل ویندوز مثل ویندوز 7 استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم که Windroy را برای شبیه سازی اندروید در کامپیوترتان انتخاب کنید.

شبیه ساز Windroy به طور رایگان عرضه شده است و بیشتر در اجرای اپلیکیشن های اندرویدی خوب عمل می‌کند تا اجرای بازی های سنگین و جدیدتر! پس اگر به دنبال اجرای بازی های سنگین و جدیدتر اندرویدی هستید، شبیه ساز Windroy چندان گزینه مناسبی برایتان به شمار نمی‌رود. با کلیک بر روی این قسمت به صفحه دانلود این شبیه ساز هدایت می‌شوید.

شبیه ساز اندروید YouWave (رایگان و غیر رایگان)

برنامه شبیه ساز اندروید

شبیه ساز YouWave هم یکی از قدیمی‌ترین شبیه ساز های اندرویدی است که برای کامپیوتر های شخصی منتشر شده، اما با این حال می‌تواند یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان محسوب شود. متاسفانه آخرین آپدیتی که برای TouWave ارائه شده در سال 2016 صورت گرفت و در سال 2017 به روز رسانی برای آن منتشر نشده است.

نسخه رایگان شبیه ساز YouWave اندروید بستنی ساندویچی را شبیه سازی می‌کند و نسخه غیر رایگان آن اندروید آب نبات چوبی را ارائه خواهد کرد. پروسه نصب این شبیه ساز ساده است و برنامه از پس اجرای اغلب بازی های اندرویدی بر می‌آید اما قابلیت‌های مضاعفی را ارائه نخواهد کرد. این برنامه شامل نسخه های سازگار با ویندوز و مک می‌شود. با کلیک بر روی این قسمت به سایت رسمی شبیه ساز اندروید YouWave هدایت خواهید شد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S20 Ultra

دانلود برنامه VirtualBox (رایگان)

بهترین شبیه ساز اندروید

برنامه VirtualBox برخلاف سایر ابزارهایی که معرفی کردیم یک شبیه ساز مستقیم اندروید نیست! بلکه VirtualBox ابزاری است که به کاربران اجازه می‌دهد سیستم عامل های ثانویه دیگری را در کنار سیستم عامل اصلی کامپیوتر خود نصب و از آن استفاده کنند. برای استفاده از این برنامه باید علاوه بر نصب خود VirtualBox، فایل ISO سیستم عامل اندروید را هم دانلود کنید تا بتوان آن را به عنوان سیستم عامل جانبی در کامپیوتر راه‌اندازی کرد.  

برنامه VirtualBox به طور رایگان عرضه شده و با سیستم عامل های ویندوز، مک او اس ایکس و زیرشاخه‌های مختلف لینوکس از قبیل اوبونتو، دبیان، فدورا و غیره هم سازگاری دارد. با کلیک بر روی این قسمت به صفحه دانلود برنامه VirtualBox هدایت می‌شود و با کلیک بر روی این قسمت هم به صفحه دانلود فایل Android ISO هدایت خواهید شد. توجه داشته باشد که ما از ارائه توضیحات دقیق برای نحوه استفاده از این برنامه صرف نظر کرده‌ایم، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن می‌توانید از کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک یاری بخواهید.تعمیرات سامسونگ

شبیه ساز اندروید LeadDroid (رایگان)

شبیه ساز های اندروید برای کامپیوتر

شبیه ساز LeapDroid در یک بازه زمانی یکی از بهترین شبیه ساز های اندروید برای کامپیوتر محسوب می‌شد، اما چند سال پیش سرویس‌های مشتریان و آپدیت های خود را متوقف کرد. بنابراین این موضوع سبب شد که شبیه ساز LeapDroid از چشم بسیاری کاربران بیفتد و دیگر آپدیت های امنیتی و غیره برای آن منتشر نگردد. اما این مسئله به آن معنا نیست که شما قادر به استفاده از LeadDroid نخواهید بود!

به شما قول می‌دهیم که شبیه ساز LeapDroid همچنان یکی از بهترین شبیه ساز های اندروید برای کامپیوتر محسوب می‌شود. این ابزار برای اجرای بازی ها و اپلیکیشن های اندرویدی بر روی کامپیوترهای شخصی بستری بسیار مناسب را فراهم می‌کند. کار کردن با آن ساده است و برنامه روان اجرا می‌شود. با کلیک بر روی این قسمت به صفحه دانلود این شبیه ساز هدایت می‌شوید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی S9 Plus سامسونگ – G965 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بهترین شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر (ویندوز و مک او اس) پرداختیم. در نظر داشته باشید که تمام شبیه ساز های نام برده شده قابلیت سازگاری با مک او اس ایکس را ندارند و فقط برخی از آن‌ها از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

 

بیشتر بخوانید:

قیمت قاب پشت آیفون 11 Pro Max

قطعات گوشی A6 پلاس 2018

قطعات Samsung S7 edge 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (66)

guest
66 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
reza
reza
1 سال گذشته

بنده برای فوروارد پیام در واتساپ استفاده میکنم و بنظرمbluestacks 5.2.0.1052 از همه بهتره امتحان کنین

moosi
moosi
2 سال گذشته

واقعا از صفحه خوبتون ممنون عالیه

ابوالفضل
ابوالفضل
2 سال گذشته

سلام من اگر بخوام کلش را نصب کنم باید کدوم شبیه ساز اندروید را نصب کنم

mehran
mehran
2 سال گذشته

چرا با شبیه ساز اندرویدLDPlayer ندارد .آن شبیه ساز واقعا خیلی باسرعت است. و سیستم اش زبان فارسی دارد واقعا برای بازی کنم خیلی راحت

فاطمه
فاطمه
2 سال گذشته
پاسخ به  mehran

خیلی بده چون دوربین نداره
من اگر بخوام تماس تصویری بگیرم نمیشه
اه

mehran
mehran
2 سال گذشته

به نظر من برنامه LDPlayer بهتر شود چون سیستم آنها همه فارسی است. و آنها دارای خدمات مشتری خوب فارسی هستند.ما می توانم ساده تر برای شیبه ساز استفاده می کنم