آموزش نصب کلش اف کلنز روی کامپیوتر (Clash of Clans)

نصب کلش اف کلنز روی کامپیوتر

اگر تمایل دارید که بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را بر روی کامپیوتر خود نصب و اجرا کنید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه نصب کلش اف کلنز روی کامپیوتر (Clash of Clans) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با نصب کلش اف کلنز روی کامپیوتر (Clash of Clans)

شما می‌توانید از طریق شبیه ساز هایی همچون بلو استکس (Bluestacks) محیط سیستم عامل اندروید را بر روی کامپیوتر شبیه سازی کنید و سپس بازی کلش اف کلنز را در آن نصب و اجرا کنید. به این صورت قادر می‌شوید تا از طریق کامپیوتر و ربات های مختلف نسبت به لولو آپ خودکار اکانت کلش اف کلنزتان وارد عمل شوید. نحوه استفاده از برخی ربات های کلش اف کلنز در مقالات زیر آموزش داده شده است:

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی

اما چگونه می‌توانیم کلش اف کلنز را در کامپیوترمان نصب کنیم؟ در این مقاله قصد داریم به آموزش جامع نصب کلش اف کلنز روی کامپیوتر (Clash of Clans) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش نصب کلش اف کلنز روی کامپیوتر (Clash of Clans)

برای اینکه بتوانید بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را بر روی کامپیوتر اجرا کنید، لازم است تا در قدم اول شبیه سازی نظیر بلو استکس (Bluestacks) را بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید. نصب بلو استکس پیچیدگی خاصی ندارد. فقط کافیست که آن را دانلود و مراحل نصب را طی کنید. با این حال برای راهنمایی بیشتر در مورد نحوه نصب بلو استکس می‌توانید به مطالعه مقاله آموزش نصب بلو استکس روی کامپیوتر – Bluestacks بپردازید.

نصب کلش اف کلنز روی کامپیوتر

بعد از اینکه برنامه بلو استکس را بر روی کامپیوترتان نصب کردید، آن را اجرا کنید. در این شرایط با صفحه‌ای شبیه به عکس فوق مواجه می‌شوید که شما را ملزم به وارد کردن مشخصات اکانت گوگل می‌کند. بنابراین مشخصات اکانت گوگل خود را وارد و بر روی گزینه Sign in کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه اپل

نصب کلش اف کلنز روی کامپیوتر

پس از وارد شدن به اکانت گوگل، صفحه‌ای شبیه به عکس فوق در شبیه سازی بلو استکس پیش رویتان قرار می‌گیرد. بر روی آیکون جستجو یا Search کلیک کنید.

نصب کلش اف کلنز روی کامپیوتر

نام بازی Clash of Clans را تایپ و جستجو کنید.

نصب کلش اف کلنز روی کامپیوتر

در این شرایط گوگل پلی از شما می‌خواهد تا گوگل آیدی (Google ID) و رمز عبور خود را وارد کنید. با انجام این کار دسترسی به گوگل پلی استور (Google Play Store) از طریق بلو استکس امکانپذیر می‌شود. بار دیگر مثل عکس فوق در پنجره جستجو نام بازی Clash of Clans را تایپ و جستجو کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه اپل

نصب کلش اف کلنز روی کامپیوتر

بعد از اینکه بازی کلش اف کلنز پیدا شد، باید بر روی گزینه Install کلیک کنید تا دستور نصب کلش اف کلنز روی کامپیوتر و بلو استکس صادر شود. بعد از تمام شدن مراحل نصب، می‌توانید آن را اجرا کنید.

نصب کلش اف کلنز روی کامپیوتر

به همین سادگی می‌توانید بازی کلش اف کلنز را از طریق برنامه بلو استکس در کامپیوتر ویندوزی یا مک بوک خود نصب و اجرا کنید. البته در نظر داشته باشید که نصب و انجام بازی کلش اف کلنز بر روی کامپیوتر از طریق شبیه سازی هایی همچون بلو استکس برخلاف قوانین سوپرسل است. این کار می‌تواند حتی منجر به بن یا مسدود شدن دائم اکانت شما شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع از مقاله دلایل بن شدن اکانت کلش اف کلنز (Ban) + آموزش آنبن (Unban) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ با گارانتی

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نصب کلش اف کلنز روی کامپیوتر (Clash of Clans) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

دوربین جلو آیفون 8

تاچ ال سی دی A8 2018

تعمیرات موبایل

منبع cocland

نظرات کاربران (28)

guest
28 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Amir_2007
Amir_2007
1 سال گذشته

سلام چرا بازی کلش اف کلنز روی همه شبیه ساز های ویندوز این تازگی ها وقتی اجراش میکنی به روز رسانی میخواد درحالی که نسخه بروزشه

امیررضا
امیررضا
2 سال گذشته

ببخشید من چند روز بود که کلش اف کلنزو تو بلو استکس بازی میکردم
الان میرم بازی میندازه بیرون لطفا راهنمایی کنید

Arash
Arash
3 سال گذشته

ببخشید من کلش رو توی نکس نصب کردم چطوری زوم کنم ؟

king fire
king fire
2 سال گذشته
پاسخ به  Arash

ctrl + قلتک موس رو به سمت جلو ببرید

نمنممن
نمنممن
2 سال گذشته
پاسخ به  king fire

چطوری کلش رو روی pc نصب کنم

سالار
سالار
2 سال گذشته
پاسخ به  Arash

نکس چیه

A.S
A.S
2 سال گذشته
پاسخ به  سالار

ناکس پلیر (شبیه ساز اندروید)

شعبانی
شعبانی
3 سال گذشته

سلا
ببخشید ولی از پلی استور صفحه ثبت نام نمیاد
راه دیگه نداره؟

HsN
HsN
3 سال گذشته

سلام . من بلو استکس رو نصب کردم ولی وقتی کلش اف کنلز رو سرچ میکنم چیزی نمیاره .ممکنه به خاطر این باشه که گوگل پلی دیگه کلش رو پشتیبانی نمیکنه باشه . اگه اینطوره راه دیگه برای نصب کلش چی هست ؟ ممنون میشم جواب بدین

Arash
Arash
3 سال گذشته
پاسخ به  HsN

نگا برو از گوگل پلی زاپیا رو نصب کن بعدش برو تو گوگل بازار رو نصب کن بیا تو زاپیا بازار رو روی شبیه ساز نصب کن بعدش بازار رو باز کن از اونجا کلش رو دان کن ، تامام😉

امیرعلی نوری
امیرعلی نوری
3 سال گذشته
پاسخ به  HsN

شما می توتنید از بازار نصب کنید چون الان هیچ چیزی مثل گوگل پلی یا مایکت یا چارخونه کلش را پشتیبای نمی کنننننننن چون در کشور ما مجاز نیس و شما می توانی بازار را از گوگل نصب کنید برد حالشو ببر عشقی

کینگ
کینگ
2 سال گذشته

گوگل پلی تو ایران پشتیبانی نمیکنه

ایلیا
ایلیا
2 سال گذشته
پاسخ به  HsN

یه vpn نصب کن حل میشه

hosein
hosein
1 سال گذشته
پاسخ به  ایلیا

منکه وی پی ان هم روشن کردم بالا نیامد

hosein
hosein
1 سال گذشته
پاسخ به  HsN

باید سابقه گوگل پلی رو پاک کنی وفیلتر شکن نصب کنی بهمین راحتی بالا میاره