آموزش نصب کلش اف کلنز روی مک بوک با برنامه Genymotion

نصب کلش اف کلنز روی مک بوک با برنامه Genymotion

اگر از کاربران سری مک بوک ها (MacBook) هستید و تمایل دارید که بازی کلش اف کلنز را روی آن نصب و اجرا کنید، این مقاله بهترین راهنما را در اختیارتان قرار می‌دهد. در این مقاله به آموزش نصب کلش اف کلنز روی مک بوک از طریق برنامه Genymotion (جنی موشن) می‌پردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با نصب کلش اف کلنز روی مک بوک

کاربران زیادی تمایل دارند که بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را بر روی کامپیوتر شخصی خود نصب و اجرا کنند. در سیستم عامل ویندوز می‌توان از شبیه سازهایی همچون بلو استکس (Bluestacks) برای انجام این کار استفاده کرد. پیش از این در مقاله “آموزش نصب کلش اف کلنز روی کامپیوتر (Clash of Clans)” به آموزش نحوه نصب کلش روی کامپیوترهای ویندوزی با استفاده از شبیه ساز بلو استکس پرداخته بودیم. اما حال نوبت به مک بوک های اپل می‌رسد که ظاهرا بازی کلش اف کلنز از طریق بلو استکس در آن‌ها اجرا نمی‌شود!

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل آنلاین

اگر از کاربران سری مک بوک های اپل هستید هم می‌توانید بازی کلش اف کلنز را بر روی دستگاه نصب و اجرا کنید. برای انجام این کار می‌توان از شبیه ساز های مختلفی استفاده کرد، اما با شبیه ساز جنی موشن یا Genymotion را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه این مقاله به آموزش نحوه نصب کلش اف کلنز روی مک بوک با برنامه Genymotion می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

دانلود پیش نیازها برای نصب کلش اف کلنز روی مک بوک

برای نصب و اجرای کلش اف کلنز (Clash of Clans) روی مک بوک خود که از سیستم عامل مک او اس ایکس (Mac OS X) بهره می‌برد، نیاز دارید که فایل های زیر را دانلود کنید:

  • با کلیک بر روی این قسمت، شبیه ساز جنی موشن (Genymotion) را دانلود کنید.
  • با کلیک بر روی این قسمت ابزار Virtual Box را دانلود کنید.
  • با کلیک بر روی این قسمت فایل زیپ Genymotion ARM Translation را دانلود کنید و آن را از حالت فشرده خارج نکنید.
  • با کلیک بر روی این قسمت، گوگل پلی (Google Play) را برای اندروید 4.3 دانلود کنید. این فایل را هم از حالت فشرده خارج نکنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

راهنمای نصب Genymotion و اجرای بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) از طریق آن

برای اینکه شبیه ساز Genymotion (جنی موشن) را بر روی مک بوک خود نصب و از طریق آن بازی کلش اف کلنز را اجرا کنید، باید مراحلی که در ادامه شرح می‌دهیم را به ترتیب طی نمایید:

نصب کلش اف کلنز روی مک بوک با برنامه Genymotion

ابتدا Genymotion و Virtual Box را بر روی مک بوک نصب و اجرا کنید. در برنامه Genymotion بر روی گزینه Add کلیک کنید تا دستور اضافه کردن یک دستگاه اندرویدی جدید صادر شود. در لیست موجود مثل عکس فوق گزینه Samsung Galaxy S4 4.3 را انتخاب کنید و بر روی گزینه Next کلیک نمایید تا مراحل نصب رابط گوشی گلکسی اس 4 مجهز به اندروید 4.3 در شبیه سازی جنی موشن آغاز شود.

نصب کلش اف کلنز روی مک بوک با برنامه Genymotion

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی گوشی سامسونگ

در برنامه Virtual Box به بخش Oracle VM VirtualBox Manager مراجعه کنید . به قسمت Settings بروید و گزینه System و سپس Display را انتخاب کنید. حال گزینه Video Memory را بر روی 128MB قرار دهید. بر روی گزینه OK و سپس Save کلیک کنید تا تغییرات اعمالی ذخیره شوند. بار دیگر مانند عکس فوق به برنامه Genymotion بروید و گوشی که به طور مجازی ساخته شده را از لیست انتخاب کید. سپس بر روی گزینه Run selected virtual device کلیک نمایید. برای انجام این کار می‌توانید از کلیدهای ترکیبی Ctrl+L هم استفاده کنید.

نصب کلش اف کلنز روی مک بوک با برنامه Genymotion

حال فایل زیپ Genymotion ARM Translation را با کلیک موس کشیده و در محیط شبیه ساز Genymotion رها کنید. از قابلیت Drag & Drop یا “کشیدن و رها کردن” استفاده نمایید. در این شرایط یک پنجره پاپ آپ مشابه با عکس فوق نمایان می‌شود. بر روی گزینه OK کلیک کنید.

نصب کلش اف کلنز روی مک بوک با برنامه Genymotion

حال فایل apk ابزار ROM Toolbox Pro را دانلود کنید. سپس به شیوه مشابه و با استفاده از قابلیت Drag & Drop یا “کشیدن و رها کردن” این فایل را Genymotion منتقل و نصب کنید. سپس برنامه ROM Toolbox Pro را در جنی موشن اجرا کنید و بر روی گزینه Rebooter کلیک کتید.

نصب کلش اف کلنز روی مک بوک با برنامه Genymotion

بعد از اینکه پروسه ریستارت با موفقیت انجام شد، فایل gapps-kk-20130813-signed.zip را هم با استفاده از قابلیت Drag & Drop در هوم اسکرین (Homescreen) دستگاه شبیه سازی شده رها کنید. در پنجره پاپ آپ بر روی گزینه OK کلیک کنید. دستگاه را ریستارت کنید. حال می‌توانید گوگل پلی استور (Google Play Store) را در شبیه ساز Genymotion اجرا نمایید. پس وارد آن شوید و بازی Clash of Clans را جستجو و نصب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 7 پلاس

نصب کلش اف کلنز روی مک بوک با برنامه Genymotion

بدین ترتیب پروسه نصب کلش اف کلنز روی مک بوک از طریق شبیه ساز Genymotion به پایان می‌رسد. می‌توانید بازی کلش اف کلنز را اجرا و از انجام آن لذت ببرید. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد هر یک از مراحل شرح داده شده می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. همچنین اگر با مشکل یا پیغام خطایی مواجه شدید هم از طریق بخش نظرات یا شماره تماس های ضمیمه شده با ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید:  تعمیر ال سی دی موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه نصب کلش اف کلنز روی مک بوک با برنامه Genymotion (جنی موشن) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قیمت تاچ ال سی دی iPhone SE 2020

تاچ ال سی دی A30

تعمیرات موبایل

منبع cocland

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
حامد
حامد
5 سال گذشته

با تشکر از مطلب خوبتون
در ویندوز هم توضیح دهید که چطوری می شه در جنی موشن کلش آف کلنز را اجرا کرد. ممنون

امیررضا
امیررضا
5 سال گذشته
پاسخ به  حامد

سلام، برای نصب کلش اف کلنز روی ویندوز فقط برنامهBluestacksرا نصب کنی