معرفی بهترین بازی های مبارزه ای اندرویدی + لینک دانلود

بازی های مبارزه ای اندرویدی

علاقمندان به بازی های مبارزه ای اندرویدی به هیچ وجه این مقاله را از دست ندهند. در این مقاله قصد داریم که 10 نمونه از بهترین بازی های مبارزه ای اندروید را به شما عزیزان معرفی کنیم. همچنین در پایان توضیحات هر بازی، لینک دانلود آن از گوگل پلی استور (Google Play Store) ضمیمه شده است. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی های مبارزه ای اندرویدی

سبک مبارزه‌ای در بین گیمرها یک سبک کاملا شناخته شده است. حتی اگر یک گیمر حرفه‌ای هم نباشید، می‌توانید درک متقابلی از این سبک بازی‌ها داشته باشید. در بازی‌های به سبک مبارزه‌ای شما نقش یک مبارز را ایفا می‌کنید و باید حریف خود را شکست دهید. مبارزه می‌تواند ورزشی، خیابانی، تخیلی، با سلاح، بدون سلاح و … باشد. بنابراین بازی های مبارزه ای شامل سبک‌های زیرشاخه مختلفی می‌شوند.

طبق آمار علاقمندان به این سبک بازی‌ها بسیار زیاد هستند. از اینرو اگر سری به گوگل پلی استور یا حتی بازار بزنید، با لیست عظیم و متعددی از این نوع بازی‌ها مواجه خواهید شد. اما به واقع بهترین بازی های مبارزه ای اندرویدی کدامند؟ در این مقاله قصد داریم که به معرفی 10 نمونه از بهترین بازی های مبارزه ای اندرویدی بپردازیم و لینک دانلود آن‌ها از گوگل پلی استور را در پایان توضیحات هر یک ارائه کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی‌های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری دارید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: مرجع تعمیرات موبایل

بازی مبارزه ای Brothers: Clash of Fighters

بازی Brothers: Clash of Fighters یکی از پرطرفدارترین بازی های مبارزه ای اندرویدی محسوب می‌شود. در این بازی شما به عنوان یک مبارز باید با حریف خود رقابت کنید و با ضربه زدن به وی او را از پای در آورید. در بازی Brothers: Clash of Fighters ضربات به صورت ضربات مشت و لگد تعریف می‌شوند و از حرکات پیچیده‌تر نظیر گلاویز شدن خبری نیست. بازی مبارزه ای Brothers: Clash of Fighters به صورت رایگان قابل دانلود است و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی مبارزه ای اندرویدی Brothers: Clash of Fighters از گوگل پلی استور:

بازی های مبارزه ای اندرویدی

دانلود Brothers: Clash of Fighters از مایکت

بازی مبارزه ای Fighting Tiger – Liberal

بازی مبارزه ای Fighting Tiger – Liberal به صورت اکشن و مبارزه ای طراحی شده است. در جریان این بازی شما با یک حریف رو به رو نیستید و حریف‌های زیادی به سمت شما حمله‌ور می‌شوند. مبارزه تقریبا سبکی شبیه به مبارزه خیابانی دارد. بخشی از بازی شامل وضعیتی می‌شود که در آن باید برای نجات نامزد خود تلاش کنید و به منظور بقا با دشمنان خود بجنگید. بازی Fighting Tiger – Liberal به صورت رایگان قابل دانلود بوده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای نمی‌شود.

دانلود بازی مبارزه ای اندرویدی Fighting Tiger – Liberal از گوگل پلی استور:

بازی های مبارزه ای اندرویدی

دانلود Fighting Tiger از مایکت

بازی مبارزه ای Injustice: Gods Among Us

سال‌هاست که بازی Injustice: Gods Among Us یکی از پرطرفدارترین بازی های مبارزه ای اندرویدی محسوب می‌شود. این بازی از نظر گرافیکی محیطی زیبا و جذاب را به همراه دارد و امکان انتخاب شخصیت‌های مختلف کامیک به جذابیت‌های آن می‌افزاید. در جریان بازی شما باید تیمی متشکل از سه شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به مبارزه با تیم پیش رو بپردازید. خوشبختانه بازی Injustice: Gods Among Us به صورت رایگان قابل دانلود و نصب است اما شامل خریدهای برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی مبارزه ای اندرویدی Injustice: Gods Among Us از گوگل پلی استور:

بازی های مبارزه ای اندرویدی

دانلود Injustice 2 از مایکت

بیشتر بخوانید: نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران

بازی مبارزه ای Iron Kill: Robot Fighting Game

بازی Iron Kill: Robot Fighting Game سبک بسیار جالبی را به همراه دارد. در این بازی شخصیت‌های رباتی با یکدیگر مبارزه می‌کنند. مبارزه به صورت رو در رو و تک به تک انجام می‌شود. در این بخش‌هایی از بازی Iron Kill: Robot Fighting Game می‌توانید نسبت به ارتقا قدرت و قابلیت‌های ربات خود هم اقدام کنید. این بازی شامل بخش‌ها و زیرشاخه‌های بسیار متنوعی می‌شود که توصیه می‌کنیم حتما آن‌ها را امتحان کنید. بازی Iron Kill: Robot Fighting Game به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود بوده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی مبارزه ای اندرویدی Iron Kill: Robot Fighting Game از گوگل پلی استور:

بازی های مبارزه ای اندرویدی

دانلود Iron Kill از مایکت

بازی مبارزه ای Punch Boxing 3D

علاقمندان به ورزش همین حالا نسبت به دانلود بازی Punch Boxing 3D اقدام کنند. این بازی به صورت رایگان قابل دانلود است و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود. سبک مبارزه در این بازی کاملا مشخص است و گیمر نقش یک بوکسور را ایفا می‌کند. گرافیک بازی مناسب بوده و کاربر را جذب می‌نماید. این بازی بیشتر بر روی ضربه زدن و دفاع کردن متمرکز است و حرکات اضافی چندان نقشی زیادی در آن ندارند. در جریان بازی می‌توانید شخصیت خود را ارتقا داده و قوی‌تر کنید.

دانلود بازی مبارزه ای اندرویدی Punch Boxing 3D از گوگل پلی استور:

بازی های مبارزه ای اندرویدی

بازی مبارزه ای Real Boxing 2 Rocky

علاقمندان به ورز بوکس با شخصی راکی آشنا هستند! در بازی Real Boxing 2 Rocky شما نقش راکی را ایفا می‌کنید. در این بازی امکان ساخت شخصیت اختصاصی هم وجود دارد و با استفاده از این شخصیت می‌توانید در مبارزات آنلاین شرکت کنید. بازی Real Boxing 2 Rocky به صورت رایگان قابل دانلود بوده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی مبارزه ای اندرویدی Real Boxing 2 Rocky از گوگل پلی استور:

بازی های مبارزه ای اندرویدی

دانلود Real Boxing 2 Rocky از مایکت

بازی مبارزه ای Real Steel series

بازی Real Steel series هم دارای شخصیت‌های رباتی است که گرافیک بسیار عالی دارد. حرکات شخصیت‌ها در این بازی به شکل دقیقی طراحی شده‌اند و گیمر می‌تواند این باری زیبا را در 8 مد یا حالت مختلف انجام دهد. این بازی شامل رقابت آنلاین هم می‌شود. هم چنین در جریان بازی Real Steel series با شخصیت‌ها رباتی جدیدی آشنا خواهید شد. بازی Real Steel series به صورت رایگان قابل دانلود است و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی مبارزه ای اندرویدی Real Steel series از گوگل پلی استور:

بازی های مبارزه ای اندرویدی

دانلود Real Steel series از مایکت

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A30s

بازی مبارزه ای Samurai Showdown II

بازی Samurai Showdown II یکی از بازی‌های مبارزه ای است که سبکی شبیه به بازی‌های مبارزه‌ای کنسول‌هایی همچون فامیلی گیم و سگا دارد. بنابراین این بازی از گرافیک چندان بالایی برخوردار نیست و به طبع از نظر حجم نسبت به سایر بازی‌های معرفی شده کم حجم‌تر است. در این بازی 15 کارکتر مختلف برای گیمر ارائه می‌شوند که وی می‌تواند آن‌ها را انتخاب کرده و نسبت به انجام مراحل بازی اقدام کند. متاسفانه بازی Samurai Showdown II رایگان نبوده و برای استفاده از آن باید مبلغ 2.99 دلار پرداخت شود.

دانلود بازی مبارزه ای اندرویدی Samurai Showdown II از گوگل پلی استور:

بازی های مبارزه ای اندرویدی

بازی مبارزه ای SNK Playmore collection

بازی SNK Playmore collection هم یکی از بازی‌های مبارزه ای است که می‌توانید با دانلود آن لذت ببرید. این بازی هم حالتی سه بعدی ندارد و محیط بازی شبیه به بازی‌های مبارزه‌ای کنسول‌هایی نظیر سگا طراحی شده است، البته کیفیت آن در مقایسه با بازی‌های سگا به مراتب بیشتر است. بازی SNK Playmore collection شامل نسخه‌های مختلفی می‌شود که از گوگل پلی استور قابل دانلود هستند.

دانلود بازی مبارزه ای اندرویدی SNK Playmore collection از گوگل پلی استور:

بازی های مبارزه ای اندرویدی

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه ال سی دی Note 9 سامسونگ

بازی مبارزه ای SOULCALIBUR

بدون تردید بازی تیکن که برای کنسول بازی پلی استیشن 1 ارائه شده بود را به خاطر دارید! بازی SOULCALIBUR هم سبکی شبیه به این بازی را ارائه می‌کند اما از نظر کیفیت و جذابیت به مراتب از بازی تیکن جذاب‌تر است. متاسفانه این بازی به صورت رایگان عرضه نشده و به منظور دانلود آن باید مبلغ 13.99 دلار پرداخت شود.

دانلود بازی مبارزه ای اندرویدی SOULCALIBUR از گوگل پلی استور:

بازی های مبارزه ای اندرویدی

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قیمت قاب پشت آیفون SE 2020

درب پشت آیفون ایکس اس مکس

iPhone 6s Plus قطعات

تعمیرات موبایل

منبع androidauthority

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Hitler
Hitler
5 سال گذشته

کل این بازیهای معرفی شده همگی از رده خارج و اکثرا با آپدیت های جدیدشون دارای بگ و نقص هستند، حالا بگذریم از اینکه هیچ کدوم گرافیک بدرد بخوری هم ندارند، صحت این نظر رو هم خیلی راحت میشود بدست آورد ،کافیه روی لینک های پایین هر بازی معرفی شده کلیک کنند و مترجم گوگل هم روشن باشه و نظرات تمام کسانی که در سراسر دنیا این بازی ها رو تجربه کرده اند بخونند و خودشون متوجه افتضاح بودن این بازی ها بشوند