آموزش گرفتن اسکرین شات در آی او اس ۱۰ و آیفون ۷ اپل

گرفتن اسکرین شات در آی او اس 10

ضبط یا گرفتن اسکرین شات در آی او اس 10 به معضل برخی از کاربران سری محصولات آیفون اپل تبدیل شده است. در این مقاله قصد داریم که به آموزش ضبط یا به اصطلاحا عامیانه گرفتن اسکرین شات در آی او اس 10 بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مشکل گرفتن اسکرین شات در آی او اس 10

بسیاری از کاربران سری محصولات آیفون اپل مدعی می‌شوند که گرفتن اسکرین شات در آی او اس 10 بسیار دشوار است. ظاهرا برخی از کاربران تصور دارند که گرفتن اسکرین شات در آی او اس 10 به نوعی یک باگ عملکردی را به همراه داشته و به اصطلاح عامیانه ما ایرانی‌ها یک خطر در میان عمل می‌کند! اما آیا به واقع این چنین است؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

خیر، بدون تردید گرفتن اسکرین شات در آی او اس 10هیچ مشکلی به همراه ندارد. تنها مشکل موجود مربوط به روش خدعه آمیزی است که در سیستم عامل آی او اس 10 به منظور ضبط اسکرین شات باید به آن توجه داشته باشید. بنابراین آیفون 7 و آیفون 7 پلاس نویی که خریداری کرده‌اید و از سیستم عامل آی او اس 10 بهره می‌برد هیچ باگی را به همراه ندارد.

اما اگر گرفتن اسکرین شات در آی او اس 10 مشکلی را به همراه ندارد، پس چرا اغلب کاربران در حین انجام این عمل با مشکل بر می‌خورند. در این مقاله قصد داریم که به این موضوع پرداخته و در واقع نحوه گرفتن اسکرین شات در آی او اس 10 به شیوه صحیح را به شما عزیزان آموزش دهیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

تعمیرات اپل

آموزش گرفتن اسکرین شات در آی او اس 10

به طور کلی ضبط یا گرفتن اسکرین شات در آی او اس 10 هیچ تفاوتی با سایر نسخه‌های پیشین سیستم عامل آی او اس ندارد. در آی او اس 10 هم باید به منظور ضبط اسکرین شات دکمه‌های پاور (Power) و هوم (Home) دستگاه را به طور همزمان بفشارید. ظاهرا برخی از کاربران با انجام این عمل در سیستم عامل آی او اس 10 قادر به گرفتن اسکرین شات نمی‌شوند. برخی از کاربران می‌گویند که با فشردن همزمان دو دکمه هوم و پاور آیفون مجهز به آی او اس 10 خود به جای ضبط اسکرین شات به صفحه اصلی دستگاه منتقل می‌شوند یا دستیار سیری (Siri) دستگاه فعال می‌شود.

گرفتن اسکرین شات در آی او اس 10

ادعای این دسته از کاربران صحت دارد. به بیان دیگر اگر شما ترفند موجود به منظور گرفتن اسکرین شات در آی او اس 10 را ندانید و به آن توجه نکنید، احتمالا در پروسه انجام آن با مشکل مواجه خواهید شد، اما این ترفند چیست؟ در سیستم عامل آی او اس 10 اپل به منظور ضبط موفقیت آمیز اسکرین شات باید ابتدا انگشت خود را بر روی دکمه پاور دستگاه قرار داده و سپس بر روی دکمه هوم قرار دهید. دقت داشته باشید که منظور از اینکه ابتدا انگشت خود را بر روی دکمه پاور قرار داده و سپس بر روی دکمه هوم قرار دهید، این نیست که با فاصله زمانی زیادی این عمل را انجام دهید. به منظور گرفتن اسکرین شات در آی او اس 10 دکمه پاور باید چند میلی ثانیه زودتر از دکمه هوم فشرده شود.

بیشتر بخوانید:  آیا اپل در ایران نمایندگی دارد؟

گرفتن اسکرین شات در آی او اس 10

تعمیرات اپل

اگر آیفون شما مجهز به سیستم عامل آی او اس 10 باشد و برای ضبط اسکرین شات انگشت خود را کمی زودتر از دکمه پاور بر روی دکمه هوم قرار دهید، گرفتن اسکرین شات با موفقیت انجام نمی‌شود. در این شرایط به احتمال زیاد به صفحه اصلی دستگاه منتقل شده یا قابلیت سیری آیفونتان فعال می‌شود. بنابراین تنها موضوعی که به منظور ضبط یا گرفتن اسکرین شات در آی او اس 10 باید به آن توجه کنید مربوط به قرار دادن زودتر (در حد چند میلی ثانیه) انگشت خود بر روی دکمه پاور می‌شود.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس گوشی اپل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه گرفتن اسکرین شات در آی او اس 10 پرداختیم و در واقع دلیل عدم موفقیت کاربران به منظور ضبط اسکرین شات در آیفون‌های مجهز به آی او اس 10 را شرح دادیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

شیشه آیفون 11 پرو

تاچ ال سی دی سامسونگ A71

قطعات iPhone XR

تعمیرات موبایل

منبع osxdaily

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
هستي
هستي
6 سال گذشته

مرسی سایتتون واقعا عالیه هرجا گیر میکنم میام اینجا مشکلم حل میشه عالیه