ویرایش عکس‌های زنده (Live Photos) در آی او اس ۱۰

آموزش استفاده از قابلیت ویرایش عکس‌های زنده (Live Photos) در آی او اس 10

سیستم عامل آی او اس 10 این قابلیت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا بدون نیاز به هیچ اپلیکیشن خارجی نسبت به ویرایش و فیلتردهی عکس‌های لایو یا زنده (Live Photos) دستگاه اقدام کند. با موبایل کمک همراه باشید.

هنگامی که اپل سال گذشته از آیفون 6 اس (iPhone 6S) و آیفون 6 اس پلاس (iPhone 6S Plus) رونمایی کرد، قابلیت لایو فوتو (Live Photo) یا عکس‌های زنده را هم معرفی نمود. این قابلیت که مختص سیستم عامل آی او اس 9 است منجر می‌شود که به محض فشردن دکمه شاتر آیفون و ارائه دستور عکسبرداری، دستگاه چند ثانیه قبل و چند ثانیه بعد از صحنه مورد نظر را ذخیره نموده و نهایتا یک ویدئوی کوتاه و شبیه به فایل گیف (GIF) را ارائه کند. عکس‌های لایو یا زنده‌ای که به موجب وجود قابلیت Live Photo در آیفون‌های اپل ذخیره می‌شدند قابل ارسال به سایر دستگاه‌های غیر آی او اسی نبوده و در نسخه‌های قدیمی این سیستم عامل هم اجرا نمی‌شدند.

اپل با معرفی سیستم عامل آی او اس 10 قدم بزرگی در این راستای بهبود عملکرد قابلیت لایو فوتو یا عکس‌های لایو برداشته و علاوه بر رفع دو مشکل یاد شده، بستری فراهم کرده که با استفاده از آن می‌توان بدون نیاز به وجود هیچ اپلیکیشن ویرایش عکس ثانویه‌ای عکس‌های زنده ثبت شده توسط آیفون را ویرایش و فیلتردهی کرد. به کارگیری قابلیت ویرایش عکس مورد نظر در آی او اس 10 به سادگی انجام می‌شود. ما در ادامه به شرح این موضوع و نحوه عملکرد آن می‌پردازیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌های شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

استفاده از قابلیت ویرایش و فیلتردهی عکس‌های لایو (Live Photos) در آی او اس 10

قابلیت ویرایش و فیلتردهی مورد نظر در سیستم عامل آی او اس 10 تنها تحت شرایطی قابل استفاده است که قابلیت عکسبرداری زنده یا همان عکس‌های لایو (Live Photo) دستگاه فعال بوده و عکس مورد نظر به واسطه این ویژگی ضبط شده باشد. تصور کنید که با استفاده از قابلیت عکس‌های لایو عکسی ضبط کرده‌اید. در این شرایط گزینه‌ای به منظور ویرایش عکس توسط آیفونتان نمایان خواهد شد. ابتدا این گزینه را لمس کنید.سپس قادر خواهید بود که تغییرات جالبی را در عکس‌های ضبط شده اعمال کنید. به بیان دیگر می‌توان گفت که قابلیت ویرایش عکس و فیلتردهی پیش فرضی که در آی او اس 10 برای عکس‌های زنده ارائه شده از نظر کیفیت با بسیاری از اپلیکیشن‌های ویرایش عکس ثانویه برابری می‌کند.

تعمیرات اپل

آموزش استفاده از قابلیت عکس‌های لایو (Live Photos) در آی او اس 10

بیشتر بخوانید:  گارانتی آیفون در ایران

همانطور که در عکس فوق مشاهده می‌کنید، قابلیت ویرایش عکس پیش فرض ارائه شده در سیستم عامل آی او اس 10 امکان اضافه کردن فیلتر به عکس‌های زنده یا لایو فوتو (Live Photo) را هم ارائه می‌کند. در محیط این برنامه گزینه‌ای با عنوان Revert وجود دارد که با انتخاب آن تحت هر شرایطی عکس مورد نظرتان به وضعیت اولیه باز گردانده می‌شود. چنانچه در مورد هر یک از گزینه‌ها و موارد موجود در این بخش سوالی داشتید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت شیشه آیفون اس ای 2020

قیمت تاچ ال سی دی A51

قطعات گوشی آیفون X

تعمیرات موبایل

منبع ios.wonderhowto

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments