رفع مشکل ریستارت شدن خودکار آیفون بعد از نصب آپدیت iOS

رفع مشکل ریستارت شدن خودکار آیفون

یکی از مشکلاتی که به تازگی کاربران آیفون ها و آیپد های اپل با آن مواجه شده‌اند، مربوط به ریستارت شدن خود به خود آیفون بعد از نصب آپدیت iOS 11 یا iOS 11.1 می‌شود. در این مقاله قصد داریم در مرد مشکل ریستارت شدن خودکار آیفون بعد از نصب آپدیت iOS  صحبت کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ریستارت شدن خود به خود آیفون

حتما می‌دانید که آپدیت جدید iOS 11 برای آیفون و آیپدهای اپل منتشر شده است. پیش از این در مقاله “آموزش نصب iOS 11 ؛ چگونه آپدیت رسمی iOS 11 را نصب کنیم؟” به آموزش نحوه نصب این آپدیت پرداختیم. اما طبق گزارش های به دست آمده، این آپدیت در برخی از آیفون و آیپد های اپل مشکلاتی را به همراه داشته است. یکی از اصلی ترین این مشکلات ریستارت شدن خودکار آیفون است!

کاربران زیادی بعد زا نصب آپدیت iOS 11 و iOS 11.1 با مشکل عجیب خاموش شدن خودکار آیفون مواجه شده‌اند. در این مقاله قصد داریم به طور دقیق تری در رابطه با مشکل ریستارت شدن خودکار آیفون بعد از نصب آپدیت iOS صحبت کنیم. چنانچه در رابطه با این مسئله سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:تعمیرات موبایل در موبایل کمک

شرح دقیق مشکل ریستارت و خاموش شدن خودکار آیفون

این مشکل عجیب عموما بعد از آپدیت سیستم عامل iOS آیفون و آیپدهای اپل اتفاق می‌افتد. داستان کلی که رخ می‌دهد تقریبا یکسان است اما جزئیات آن ممکن است از یک گوشی تا یک گوشی دیگر متفاوت باشد. داستان اصلی بدین صورت است که آیفون کاربران به صورت خودکار و خود به خود در موقعیت های مختلف و بدون هیچ دلیلی خاموش یا ریستارت می‌شود.

برخی از کاربران مدعی هستند که گوشی آن ها بعد از ریستارت شدن روی لوگوی اپل باقی مانده و دیگر بوت نمی‌شود، اما برخی دیگر از کاربران شاهد بوت شدن گوشی و ریستارت های پیاپی و آزاردهنده آن هستند. اما دلیل پدیدار شدن این مشکل چیست و چگونه می‌توانیم آن را رفع کنیم؟

رفع مشکل ریستارت شدن خودکار آیفون

رفع مشکل ریستارت شدن خودکار آیفون

همانطور که اشاره کردیم، مشکل مذکور در اغلب آیفون های اپل بعد از نصب آپدیت iOS 11 اتفاق می‌افتد، اما در برخی شرایط خاص بعد از نصب آپدیت های دیگر iOS هم ممکن است شاهد پدیدار شدن این موضوع باشید. بنابراین به نظر می‌رسد که با یک باگ نرم افزاری رو به روی هستیم و تنها راه حل آن باز گرداندن گوشی به حالت قبل (پیش از آپدیت) است. البته این روش در شرایطی جواب می‌دهد که آیفون شما تا قبل از نصب آپدیت iOS عملکرد مطلوبی داشته باشید.

تعمیرات اپل

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل در موبایل کمک

به انجام این کار (نصب سیستم عامل قدیمی تر روی گوشی که از سیستم عامل جدید بهره می‌برد) اصطلاحا دانگرید (Downgrade) گفته می‌شود. بنابراین شما باید نسبت به دانگرید iOS در آیفون یا آیپدی که با مشکل خاموش شدن خودکار مواجه شده  وارد عمل شوید. به منظور دانگرید هر یک از نسخه های مختلف سیستم عامل iOS باید از روال خاص و مشخصی پیروی کنید که مطمئنا شرح تمام حالت های آن در قابل یک مقاله امکانپذیر نیست، بنابراین برای کسب راهنمایی دقیق در مورد این مسئله حتما تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار نموده و از متخصصین ما راهنمایی بخواهید.

رفع مشکل ریستارت شدن خودکار آیفون

اما اگر بعد از نصب آپدیت iOS 11 با مشکل ریستارت شدن خودکار آیفون مواجه شده‌اید، می‌توانید از مقاله آموزشی “آموزش تصویری دانگرید از iOS 11 به iOS 10.3.3” به منظور دانگرید iOS 11 به iOS 10.3.3 استفاده کنید. به احتمال بسیار زیاد بعد از دانگرید سیستم عامل iOS آیفون یا آیپدتان مشکل ریستارت شدن خود به خود گوشی برطرف می‌شود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در رابطه با مشکل ریستارت شدن خودکار آیفون صحبت کردیم. چنانچه در رابطه با این مسئله سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

 

بیشتر بخوانید:

قیمت قاب پشت آیفون XR

قیمت دوربین جلو آیفون X

دوربین سلفی آیفون 11

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (4)

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
rah
rah
5 سال گذشته

سلام
من بعد از آپدیتدچار مشکل شدم گوشی کاملا قفل شده و از من یک کد امنیتی میخواد که به شماره خودم فرستاده شده اما هیچ کدی برای من فرستاده نشده از شماره های دیگه ای هم برای گرفتن این کد استفاده کردم اما هیچ اتفاقی نیافتاد
ممنون میشم کمکم کنید.

نوید
نوید
6 سال گذشته

وقتی گوشی ریستارت میشه نمیشه دانگرید کرد که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ebrahim
Ebrahim
6 سال گذشته

با سلام
از انجایی که توو ایفون من اطلاعات بسیار مهمی وجود داره خواستم قبل از دانگرید از اون بکاپ تهیه کنم ولی به دلیل اینکه هر ۳۰ ثانیه یکبار ایفون من ریستارت میشه نمیتونم بکاپ بگیرم . لطفا راهنمایی کنید چجوری میتونم با وجود این مشکل بکاپ بگیرم
iPhone 7 plus

ناصر یزدی
ناصر یزدی
6 سال گذشته
پاسخ به  Ebrahim

درود؛
تماس بگیرید با مرکز موبایل کمک تا مشکل رو براتون حل کنند.