معرفی ۱۰ برنامه دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل + دانلود

معرفی 10 برنامه دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل

اگر به دنبال یک برنامه مناسب هستید که با استفاده از آن بتوانید فیلم ها و کلیپ های یوتیوب را از طریق گوشی موبایل دانلود کنید، این مقاله بهترین راهنمای ممکن را در اختیارتان قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم به معرفی 10 برنامه دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با دانلود فیلم از یوتیوب با موبایل

روش های مختلفی وجود دارند که شما با استفاده از آن ها می‌توانید نسبت به دانلود فیلم از یوتیوب وارد. برای مثال یکی از این روش ها مربوط به استفاده از سایت های واسطی همچون YouTubeMP3.to و clipconverter.cc می‌شود که پیش از این در مقاله آموزش دانلود ویدیو های YouTube در اندروید، iOS و غیره؛ چگونه کلیپ های یوتیوب را دانلود کنیم؟ راهنمای جامعی را برای نحوه استفاده از این روش ارائه کردیم.

روش ساده بعدی که می‌توانید از آن به منظور دانلود از یوتیوب استفاده کنید، مربوط به بکارگیری ربات های تلگرام اختصاصی می‌شود که برای انجام این کار توسعه داده شده‌اند. به عنوان مثال ربات YouTube Downloader یکی از شناخته شده ترین و بهترین این نوع ربات هاست که برای کسب اطلاعات دقیق در مورد نحوه استفاده از آن می‌توانید به مطالعه مقاله معرفی ربات YouTube Downloader – رباتی برای دانلود از یوتیوب بپردازید.

اما علاوه بر روش های فوق می‌توانید از اپلیکیشن های متعدد و مختلفی هم برای دانلود از یوتیوب استفاده کنید. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی 10 برنامه دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل اندرویدی بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: شماره تماس تعمیرات موبایل

10 برنامه دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل: برنامه KeepVid Android

معرفی 10 برنامه دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل

برنامه KeepVid Android بدون شک یکی از بهترین برنامه های دانلود فیلم از یوتیوب است که برای دستگاه های اندرویدی به صورت رایگان عرضه شده و قابل استفاده خواهد بود. سرعت عمل این برنامه بسیار مطلوب است و علاوه بر یوتیوب قابلیت دانلود ویدیو از سایت های دیگر را هم ارائه می‌کند. بهره مندی از مرورگر درون برنامه ای هم از دیگر ویژگی های خوب اپلیکیشن KeepVid Android محسوب می‌شود که فرآیند دانلود از یوتیوب را ساده تر خواهد کرد. با کلیک بر روی بخش زیر به صفحه رسمی دانلود برنامه KeepVid Android هدایت می‌شوید.

دانلود برنامه KeepVid Android

10 برنامه دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل: برنامه EasyTube

معرفی 10 برنامه دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل

اپلیکیشن EasyTube یکی دیگر از برنامه هایی است که به ساده ترین شکل ممکن امکان دانلود فیلم از یوتیوب را محقق می‌سازد. این برنامه مکان دانلود ویدیو های یوتیوب با کیفیت های مختلف را ارائه می‌کند و حتی از صدای ویدیو هم یک فایل MP3 ذخیره خواهد کرد. قابلیت هایی که توسط برنامه EasyTube ارائه می‌شوند به قدری مطلوب هستند که بدون تردید آن را به یکی از بهترین برنامه های موجود برای دانلود فیلم از یوتیوب تبدیل می‌کنند. با کلیک بر روی بخش زیر به صفحه دانلود این برنامه هدایت خواهید شد.

دانلود برنامه EasyTube

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی آیفون

10 برنامه دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل: برنامه TubeMate

معرفی 10 برنامه دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل

به نظر بسیاری از کاربران برنامه TubeMate بهترین اپلیکیشنی است که با استفاده از آن قادر به دانلود فیلم از یوتیوب خواهید بود. اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله آموزش دانلود مستقیم ویدیوهای یوتیوب (YouTube) در دستگاه‌های اندرویدی به صورت جامع نحوه استفاده از این اپلیکیشن رایگان را برایتان شرح داده بودیم.  اپلیکیشن TubeMate به صورت رایگان عرضه شده و کیفیت عملکرد بسیار مطلوبی دارد. برای دانلود این برنامه می‌توانید بر روی بخش زیر کلیک کنید تا به صفحه رسمی دانلود آن هدایت شوید.

دانلود برنامه TubeMateتعمیرات سامسونگ

10 برنامه دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل: برنامه YouTube Downloader

معرفی 10 برنامه دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل

برنامه YouTube Downloader هم مانند ربات تلگرامی که با همین نام برای دانلود فیلم از یوتیوب ارائه شده است، کیفیت عملکرد بسیار عالی دارد. این اپلیکیشن که به صورت رایگان عرضه شده، قابلیت دانلود ویدیو های یوتیوب با کیفیت های مختلف را فراهم می‌کند. رابط کاربری برنامه هم بسیار زیبا و کاربرپسند طراحی شده است. پس برنامه YouTube Downloader هم یکی از بهترین برنامه های دانلود از یوتیوب فعلی موجود برای دستگاه های اندرویدی خواهد بود. با کیک بر روی لینک زیر قادر به دانلود مستقیم این اپلیکیشن خواهید بود.

دانلود برنامه YouTube Downloader

10 برنامه دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل: برنامه Videoder

معرفی 10 برنامه دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل

به دنبال یک برنامه دانلود از یوتیوب قدرتمند و با کیفیت هستید تا به ساده ترین شکل ممکن امکان دانلود فیلم از یوتیوب را فراهم آورد؟ برنامه Videoder یکی از بهترین انتخاب های پیش رویتان است. این برنامه رابط کاربری بسیار ساده دارد و بکارگیری آن دشوار نیست. بنابراین هر کاربری می‌تواند از آن برای دانلود فیلم از یوتیوب استفاده کند. ضمنا سرعت عملکرد اپلیکیشن Videoder هم بسیار مطلوب است و برای دانلود آن نیازی به صرف هیچ هزینه ای نخواهید داشت. با کلیک بر روی بخش زیر به صفحه دانلود رسمی این برنامه هدایت خواهید شد.

دانلود برنامه Videoder

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ

10 برنامه دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل: برنامه Tubex

معرفی 10 برنامه دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل

یکی دیگر از بهترین برنامه های دانلود از یوتیوب فعلی موجود برای موبایل های اندرویدی، اپلیکیشن Tubex نام دارد. برنامه مذکور یک برنامه رایگان و با کیفیت است که سرعت عملکرد بسیار مطلوبی را ارائه می‌کند. این اپلیکیشن از قابلیت دانلود همزمان چند ویدیو از یوتیوب و توقف دانلودها پشتیبانی به عمل می‌آورد و عملکرد بسیار خوبی در قبال قطع شدن ناگهانی اینترنت در وسط دانلود دارد و به خوبی دانلود ها را در این شرایط متوقف و قابل ادامه دادن می‌کند. با کلیک بر روی بخش زیر به صفحه دانلود این اپلیکیشن هدایت می‌شوید.

دانلود برنامه Tubex

10 برنامه دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل: برنامه Vidmate

معرفی 10 برنامه دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل

با استفاده از اپلیکیشن Vidmate می‌توانید با سرعت بسیار بالای نسبت به دانلود از یوتیوب وارد عمل شوید و هر ویدیو و فیلمی که تمایل دارید را از طریق آن در گوشی اندرویدی خود ذخیره کنید. یکی از ویژگی های بسیاری برنامه Vidmate مربوط به بهره‌مندی آن از قابلیتی تحت عنوان Save for Later می‌شود که به موجب آن می‌توانید آرشیوی از ویدیو های مورد نظرتان را برای دانلود در آینده تهیه نمایید. با کلیک بر روی این قسمت به صفحه دانلود این اپلیکیشن رایگان هدایت می‌شوید.

دانلود برنامه Vidmate

10 برنامه دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل: برنامه YTD

معرفی 10 برنامه دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل

اپلیکیشن YTD یک برنامه دانلود از یوتیوب بسیار ساده است که برای کاربرانی توصیه می‌شود که فقط می‌خواهند به ساده‌ترین شکل ممکن از یوتیوب فیلم دانلود کنند. سرعت عملکرد برنامه مطلوب بوده و رابط کاربری آن خوب طراحی شده است. برای استفاده از این برنامه فقط کافیست که آدرس URL ویدیوی یوتیوب مورد نظرتان را در محلی که توسط این اپلیکیشن ارائه شده است کپی کنید و دکمه Donwload را لمس نمایید. با کلیک بر روی بخش زیر به صفحه دانلود برنامه YTD هدایت می‌شوید.

دانلود برنامه YTD

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6s

تعمیرات سامسونگ

10 برنامه دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل: برنامه SnapTube

معرفی 10 برنامه دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل

برنامه SnapTube نه تنها امکان دانلود فیلم های یوتیوب را فراهم می‌کند، بلکه امکان دانلود مستقیم فیلم و ویمئو از منابع دیگری مثل اینستاگرام، لایولیک، ویدئو و غیره را هم ارائه خواهد کرد. پس اگر به دنبال یک برنامه دانلود همه کاره هستید، اپلیکیشن SnapTube یکی از بهتری گزینه های پیش رویتان خواهد بود. با استفاده از این برنامه رایگان که رابط کاربری بسیار مطلوبی دارد، می‌تواند ویدیو های یوتیوب را با هر کیفیتی که مورد نظرتان باشد دانلود کنید. برای دانلود برنامه SnapTube بر روی عبارت زیر کلیک کنید.

دانلود برنامه SnapTube

10 برنامه دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل: برنامه InsTube

معرفی 10 برنامه دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل

آخرین برنامه ای که در لیست بهترین برنامه های دانلود از یوتیوب ما قرار گرفته است، اپلیکیشن InsTube نام دارد. این اپلیکیشن هم یکی از بهترین برنامه هایی محسوب می‌شود که با استفاده از آن قادر به دانلود مستقیم ویدیوهای یوتیوب در گوشی اندرویدی خواهید بود. همانطور که احتمالا از نام این اپلیکیشن حدس زده‌اید با استفاده از آن می‌توانید از منابع دیگری مثل اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و غیره هم به صورت ویدیو دانلود کنید. اپلیکیشن رایگان InsTube کیفیت عالی دارد و بدون تردید شما را راضی می‌کند. برای دانلود آن از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود برنامه InsTube

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A7 2018

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 10 برنامه  دانلود از یوتیوب برتر برای موبایل های اندرویدی پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قطعات گوشی سامسونگ A8 2018

ال سی دی Samsung A60

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (5)

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
علی رحمانی
علی رحمانی
2 سال گذشته

حداقل یکبار استفاده میکردی که ببینی هیچ کدومشون کار نمیکنه.

narges
narges
2 سال گذشته

استفاده از ربات تلگرام عاالی بود
مرسی از شما

Abdol
Abdol
2 سال گذشته

برنامه دانلود چه جوری کار می کن

Samie
Samie
2 سال گذشته

هیچکدوم از برنامه هایی که گفتین بدرد نمیخورد😐

مهدی
مهدی
2 سال گذشته
پاسخ به  Samie

چرا خب اصلا از برنامه ها استفاده کنید
میتونید از این سایت های انلاین استفاده کنید دیگه
من خودم یه سایت خارجی پیدا کردم اسمش givefast هستش سرعتشم خیلی خوبه بعد اینکه با کیفیت های مختلفم میشه دانلود کرد ازش