معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت اسپارکی (Sparky)

کارت اسپارکی (Sparky)

اسپارکی یا Sparky از دیگر کارت های لجندری (Legendary) بازی کلش رویال (Clash Royale) است که به واقع وجود آن در دک (Deck) شما می‌تواند برگ برنده ای برایتان محسوب شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت اسپارکی (Sparky) بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت اسپارکی (Sparky) کلش رویال (Clash Royale)

به جرئت می‌توانیم بگوییم که در بین کارت های لجندری (Legendary) بازی کلش رویال (Clash Royale) کارت اسپارکی (Sparky) یکی از بهترین کارت هاست که  اگر دشمنتان به درستی با آن مقابله نکند، ظرف چند ثانیه بتل (Battle) را واگذار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: تلفن تعمیرات موبایل

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت اسپارکی (Sparky) کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

کارت اسپارکی (Sparky)

معرفی کارت اسپارکی (Sparky) بازی کلش رویال (Clash Royale)

اگر قصد دارید که از کارت اسپارکی (Sparky) به درستی استفاده و دشمن خود را نابود کنید و یا تمایل دارید که با روش های مقابله با این کارت آشنا شوید، باید به خوبی نقاط قوت و ضعف کارت اسپارکی (Sparky) را بشناسید. در ادامه به اصلی ترین مسائل مرتبط با این کارت اشاره می‌کنیم:

کارت اسپارکی (Sparky)

  • کارت اسپارکی (Sparky) در آرنای 6 (Arena 6) یا همان بیلدرز ورکشاپ (Builders Workshop) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های لجندری (Legendary) بازی کلش رویال است و امکان دستیابی به آن از طریق صندوقچه لجندری (Legendary Chest) هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

  • اسپارکی یا Sparky در واقع یک ماشین عجیب و شارژی است. این ماشین در مسیری که پیاده می‌شود حرکت خواهد کرد و هر 5 ثانیه شارژ شده و آماده اتک به دشمن خواهد بود. اولین سرباز زمینی یا ساختمانی که در این شرایط پیش روی اسپارکی (Sparky) قرار گیرد، هدف اتک او می‌شود.
  • اتک اسپارکی (Sparky) بسیار مخرب بوده و دمیج فوق‌العاده زیادی را وارد می‌کند. دو اتک کارت اسپارکی (Sparky) لول 1 برای از بین بردن پرنسس تاور فول شما کافی خواهد بود. در نظر داشته باشید که اسپارکی (Sparky) فقط می‌تواند به سرباز های زمینی دشمن اتک دهد.
  • اسپارکی یک ماشین زمینی است که سرعت حرکت پایینی (Slow 45) دارد.
  • رنج اتک های اسپارکی (Sparky) برابر با 4.5 مربع است.
  • اسپارکی از نظر جان یا خون (Hitpoint) هم یک کارت قدرتمند است و برای از بین بردن آن باید دمیج زیادی به آن وارد شود.
  • اتک های اسپارکی (Sparky) دمیج ناحیه ای را وارد می‌کنند و به مجموعه سرباز های موجود در یک نقطه آسیب می‌رساند. از آنجایی که دمیج اتک های اسپارکی (Sparky) بسیار بالاست، تقریبا همیشه سرباز هایی که تحت اثر اتک او قرار گیرند ظرف یک چشم بهم زدن از بین خواهند رفت.
  • برای استفاده از کارت اسپارکی (Sparky) ملزم به صرف 6 اکسیر خواهید بود.
  • برای استفاده صحیح از کارت اسپارکی (Sparky) همیشه باید سعی کنید که آن را به تاور های دشمن برسانید. اگر اسپارکی (Sparky) به تاور دشمن برسد، مطمئن باشید که دشمن با دردسر مواجه می‌شود. در سمت مقابل برای دفاع در مقابل کارت اسپارکی (Sparky) باید همیشه سعی کنید که از رسیدن آن به تاور خود جلوگیری به عمل آورید. در غیر این صورت باید با تاورتان خداحافظی کنید و بتل را به دشمن واگذار نمایید.
  • از کارت اسپارکی (Sparky) می‌توانید برای از بین بردن و دفاع در مقابل سرباز های با خون زیادی یا اصطلاحا تنکی مثل جاینت (Giant)، رویال جاینت (Royal Giant)، گولم (Golem) و غیره استفاده کنید.
  • کارت اسپارکی (Sparky) می‌تواند یک کارت خوب برای مقابله با پکا (P.E.K.K.A) هم باشد که سربازی بسیار قدرتمند و مخرب است. البته در این شرایط یک استثنا وجود دارد! اگر لول پکا (P.E.K.K.A) حداقل 2 لول از اسپارکی (Sparky) بیشتر باشد، می‌توانید در برابر یک اتک اسپارکی مقاومت کند. در این شرایط اگر پکا (P.E.K.K.A) به اسپارکی برسد، قبل از اینکه شارژ اسپارکی انجام شود، قادر به از بین بردن آن خواهد بود. بنابراین در برخی شرایط می‌توانید از کارت پکا (P.E.K.K.A) به عنوان کارت ضد برای مقابله با اسپارکی (Sparky) استفاده کنید، اما در نظر داشته باشید که در این روش حتی اگر به نتیجه مورد نظرتان برسید، باز هم یک اکسیر از دشمن عقب مانده‌اید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی محصولات سامسونگ  

  • از کارت اسپارکی (Sparky) می‌توانید در پشت سر کارت های تنکی مثل جاینت (Giant)، پکا (P.E.K.K.A)، اسکلتون جاینت (Skeleton Giant)، گولم (Golem) و غیره هم استفاده کنید تا با اتک هایش سرباز های موجود در مسیر را از بی ببرد.
  • استفاده از اسپل ریج (Rage) به همراه کارت اسپارکی (Sparky) یک استراتژی بسیار موثر خواهد بود که سبب می‌شود اسپارکی (Sparky) به راحتی بتواند تاورهای دشمن را از بین ببرد.
  • برای اینکه اسپارکی (Sparky) بعد از پیاده کردن بتواند به تاور دشمن برسد، لازم است که از آن حمایت کنید. بدین منظور بهتر است به جای اینکه سرباز هایی را در پشت او قرار دهید، سرباز های تنکی را در جلوی مسیر او به حرمت در آورید تا مسیر را برای اسپارکی (Sparky) هموار کنند.
  • با توجه به اینکه اسپارکی (Sparky) قادر به اتک دادن به سرباز های هوایی نیست، بنابراین کارت هایی مثل مینیون هورد (Minion Horde) و مینیون ها (Minions) گزینه های خوبی برای از بین بردن آن به شمار می‌روند. اما در نظر داشته باشید که اسپارکی جان زیادی دارد و باید سریع از بین برود! پس کارت مینیون هورد (Minion Horde) به مراتب موثرتر از کارت مینیون ها (Minions) عمل خواهد کرد. البته فراموش نکنید که هر دوی این کارت ها در برابر اسپل هایی مثل فایربال (Fireball) یا ارو (Arrows) ضعف دارند.
  • یکی از بهترین روش های مقابله با کارت اسپارکی (Sparky) مربوط به فریب دادن آن می‌شود! در این روش باید ابتدا از کارت های کم هزینه و غیر موثر مثل کارت های اسکلت ها (Skeletons)، گوبلین ها (Goblins)، آیس اسپریت (Ice Spirit)، فایر اسپریت (Fire Spirits)، بمبر (Bomber) و غیره برای خالی کردن شارژ اسپارکی استفاده کنید و به محض اینکه شارژ آن برای از بین بردن این سرباز ها خالی شد، کارت اصلی خود را بر روی آن بیندازید تا سریعا آن را نابود سازد. کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army)، پرنس (Prince)، پکا (P.E.K.K.A)، گارد (Guard)، بربرین ها (Barbarians)، بربرین های نخبه (Elite Barbarians)، گوبلین گنگ (Goblin Gang) و سایر سرباز های این چنینی (گروهی یا با دمیج بالا) می‌توانند در این موقعیت اسپارکی (Sparky) را از بین ببرند. این روش از بهترین روش های مقابله با کارت اسپارکی (Sparky) محسوب می‌شود.
  • به دلیل اینکه اتک های اسپارکی (Sparky) دمیج سنگین ناحیه ای وارد می‌کنند، بنابراین استفاده از کارت گردباد (Tornado) به همراه آن یک استراتژی فوق‌العاده را به همراه خواهد داشت. در این استراتژی باید اسپل گردباد (Tornado) را به گونه‌ای پیاده کنید که مجموعه ای از سرباز های دشمن را در یک نقطه جمع کند و اسپارکی با یک اتک همه آن‌ها را از بین ببرد.
  • اسپل هایی مثل زپ (Zap) که قابلیت استان (Stun) را دارند، منجر به ریست شدن شارژ اسپارکی می‌شوند. بنابراین می‌توانید از این ویژگی برای از بین بردن اسپارکی استفاده کنید. برای مثال اگر اسپارکی شارژ شده است، اسپل زپ (Zap) را بر روی آن بیندازید تا شارژ آن ریست شود و پشت سر این اسپل کارتی مثل ارتش اسکلت ها (Skeletons Army)، بربرین ها (Barbarians)، بربرین های نخبه (Elite Barbarians) و غیره را در مقابل اسپارکی پیاده کنید و ببینید که سریعا از بین خواهد رفت.
  • دو کارت دارک پرنس (Dark Prince) و اسکلت های نگهبان یا گاردز (Guards) کارت های بسیار عالی برای مقابله با کارت اسپارکی (Sparky) هستند. این کارت ها با توجه به بهره‌مندی از شیلد (Shield) می‌توانند از یک اتک اسپارکی جان سالم به در ببرند و سپس آن را نابود کنند.
  • کارت بتل رم (Battle Ram) هم با توجه به سبکی که دارد می‌تواند یکی از بهترین کارت های موجود برای مقابله با اسپارکی (Sparky) محسوب شود.
  • یکی دیگر از کارت هایی که می‌توانید از آن به منظور مقابله با اسپارکی (Sparky) استفاده کنید، کارت قبرستان (Graveyard) است.
  • در اغلب موارد کارت سنگ قبر (Tombstone) هم می‌تواند یک کارت ضد عالی برای از بین بردن و مقابله با کارت اسپارکی (Sparky) محسوب شود.
  • یکی دیگر از اسپل هایی که به خوبی می‌توانید از آن برای مقابله با کارت اسپارکی (Sparky) استفاده کنید، اسپل فریز (Freeze) است. کافیست که این اسپل را بر روی اسپارکی خالی کنید و سپس سرباز هایتان را بر روی آن پیاده نمایید تا آن را از بین ببرند. کارت آیس اسپریت (Ice Spirit) هم می‌تواند بازده نسبتا مشابهی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 11 پرو مکس

  • الکترو ویزارد (Electro Wizard) در زمان پیاده سازی یک اسپل زپ (Zap) را بر روی ناحیه فرود خود ایجاد می‌کند. این اسپل می‌تواند منجر به ریست شدن شارژ اسپارکی (Sparky) شود. از آنجایی که اتک های الکترو ویزارد هم قابلیت استان (Stun) دارند، بنابراین اتک هایش سبب می‌شود تا اسپارکی اصلا قادر به شارژ شدن نباشد! پس از الکترو ویزارد (Electro Wizard) هم می‌توانید برای مقابله با کارت اسپارکی (Sparky) استفاده کنید، اما در نظر داشته باشید که الکترو ویزاد جان کمی دارد و به راحتی از بین می‌رود.
  • از اسپل هایی مثل راکت (Rocket) و لایتنینگ (Lightening) هم می‌توانید برای مقابله با کارت اسپارکی (Sparky) استفاده کید، اما در اغلب موارد این اسپل ها به طور کامل اسپارکی را از بین نمی‌برند.
  • با لول آپ کارت اسپارکی (Sparky) شاهد افزایش جان و دمیج آن خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این مسئله در جدول زیر ارائه شده است:

کارت اسپارکی (Sparky)

بنابراین با کارت اسپارکی (Sparky) آشنا شدید. این کارت یکی از جالب ترین کارت های لجندری (Legendary) بازی کلش رویال (Clash Royale) است که اگر به خوبی از پیشروی آن جلوگیری نکنید، بدون تردید بازی را واگذار خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:  تعمیر lcd

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت اسپارکی (Sparky) بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

قطعات iPhone 7

قطعات گوشی سامسونگ M21

تعمیرات موبایل

برچسب‌ها: بازی کلش رویال

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments