معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت رعد و برق یا Lightning

کارت رعد و برق یا Lightning

رعد  و برق یا Lightning یکی از اسپل های بازی کلش رویال است که استفاده درست از آن می‌تواند منجر به از بین رفتن آنی بسیاری از سرباز های دشمن شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت رعد و برق یا Lightning بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت رعد و برق یا Lightning کلش رویال

اسپل های بازی کلش رویال (Clash Royale) نقش بسیار مهمی در آن ایفاء می‌کنند. یکی از قوی‌ترین اسپل هایی که در کلش رویال وجود دارد، اسپل رعد و برق یا Lightning است. با استفاده صحیح از این اسپل می‌توانید برخی از سرباز های دشمن را به طور آنی از بین ببرید.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی موبایل

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت رعد و برق یا Lightning کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

کارت رعد و برق یا Lightning

معرفی کارت Lightning یا اسپل رعد و برق کلش رویال (Clash Royale)

پیاده کردن اسپل لایتنینگ (Lightning) سبب می‌شود که سه صاعقه بر سر سه سرباز یا ساختمانی که در ناحیه اثرگذاری اسپل بیشترین جان را دارند خالی شود. برای استفاده صحیح از کارت رعد و برق یا Lightning باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

کارت رعد و برق یا Lightning

  • کارت رعد و برق یا Lightning در آرنای (Arena 1) یا گوبلین استادیوم (Goblin Stadium) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های اپیک (Epic) بازی کلش رویال (Clash Royale) است.
  • لایتنینگ یا Lightning از اسپل های بازی کلش رویال است که محدوده اثرگذاری زیاد (شعاع 3.5 مربع) و دمیج بسیار بالایی دارد.
  • زمانی که از این اسپل استفاده کنید، سرباز هایی که صاعقه به آن‌ها برخورد می‌کند برای مدت زمان 0.5 ثانیه استان (Stun) یا گیج می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل اپل

  • کارت رعد و برق یا Lightning به سرباز های زمینی و پرنده دشمن دمیج وارد می‌کند.
  • زمانی که از کارت رعد و برق یا Lightning استفاده می‌کنید، سه رعد در محدوده اثرگذاری اسپل ایجاد می‌شود. این سه رعد به طور خودکار سه سرباز یا ساختمانی را هدف می‌گیرند که بیشترین جان را داشته باشند.
  • قدرت آسیب رسانی یا دمیج اسپل لایتنینگ (Lightening) بر روی ساختمان ها به مراتب کمتر از دمیج آن بر روی سرباز های دشمن خواهد بود.
  • برای استفاده از کارت رعد و برق یا Lightning ملزم به صرف 6 اکسیر هستید که اکسیر چندان کمی محسوب نمی‌شود.
  • از کارت رعد و برق یا Lightning می‌توانید مانند کارت راکت (Rocket) برای از بین بردن تاور هایی استفاده کنید که خون نسبتا کمی دارند و همچنان پابرجا هستند. اگر می‌خواهید بدین منظور از اسپل لایتنینگ (Lightning) استفاده کنید، توصیه می‌کنیم که عجله نداشته باشید و منتظر بمانید تا دشمن برخی از سرباز ها یا ساختمان های خود را در کنار تاور پیاده کند. سپس اسپل رعد و برق (Lightning) را بر روی تاور خالی کنید تا علاوه بر از بین بردن آن به سایر سرباز ها و ساختمان های اطراف هم آسیب برساند.
  • کارت رعد و برق یا Lightning یک کارت عالی برای مقاله با سرباز هایی مثل تفنگدار (Musketeer)، ویزاد (Wizard) و ویچ (Witch) محسوب می‌شود.
  • اگر در محدوده اثرگذاری اسپل رعد و برق (Lightning) کلش رویال فقط یک سرباز یا یک ساختمان وجود داشته باشد، سه صاعقه با آن برخورد نخواهد کرد، بلکه فقط یک صاعقه به آن سرباز یا ساختمان برخورد می‌کند. همچنین اگر دو سرباز یا ساختمان هم در این محدوده باشند، روند مشابه طی می‌شود و فقط شاهد برخورد دو صاعقه به دو مورد نام برده شده خواهید بود.
  • از کارت رعد و برق یا Lightning برای از بین بردن کارت سه تفنگدار (Three Musketeer) استفاده کنید. در این شرایط از دشمن خود 3 اکسیر پیشی می‌گیرد.
  • به دلیل اینکه برای استفاده از کارت رعد و برق یا Lightning نیاز به صرف 6 اکسیر دارید، سعی کنید که تا حد امکان فقط از آن در شرایط ضروری استفاده کنید. برای مثال استفاده از این اسپل برای از بین بردن سرباز هایی مثل مینیون ها (Minions)، مینیون هورد (Minion Horde)، اسکلت ها (Skeletons)، اسکلت های نگهبان (Guards)، جاینت (Giant)، پکا (P.E.K.K.A) و غیره چندان توصیه نمی‌شود چرا که به شدت شما را از نظر اکسیر عقب می‌اندازد.
  • در نظر داشته باشید که راکت (Rocket) می‌تواند همیشه ک کارت جایگزین برای کارت رعد و برق یا Lightning محسوب شود. راکت (Rocket) نسبت به لایتنینگ (Lightning) دمیج بیشتری دارد اما محدوده اثرگذاری آن کمتر است. ضمن اینکه راکت (Rocket) سرباز ها و ساختمان های با جان بالاتر را شناسایی نخواهد کرد و به آن‌ها آسیب نمی‌رساند بلکه فقط یک دمیج ناحیه‌ای یا منطقه‌ای را به طور یکسان در محدوده مشخصی ایجاد می‌کند.
  • استفاده از کارت رعد و برق یا Lightning یک رویکرد مناسب برای مقابله با اسپارکی (Sparky) است. لایتنینگ (Lightning) به دلیل قابلیت استان 0.5 ثانیه‌ای خود سبب می‌شود که شارژ اسپارکی (Sparky) ریست شود. همچنین این اسپل دمیج سنگینی به اسپارکی (Sparky) و سایر سرباز هایی که برای محافظت از آن پیاده شده‌اند، وارد می‌کند.
  • طبیعی است که به دلیل قابلیت استان (Stun) اسپل لایتنینگ (Lightening) بتوان از آن برای خنثی کردن شارژ سرباز هایی مثل پرنس (Prince) و دارک پرنس (Dark Prince) هم استفاده کرد. با این حال سعی کنید که همیشه برای انجام این کار با هدف دو منظوره پیش بروید و سرباز های دیگری را هم مورد هدف قرار دهید تا از نظر اکسیر عقب نمانید.
  • اگر دشمن شما از کارت بربرین ها (Barbarians) در کنار سه تفنگدار (Three Musketeer) استفاده کند، دیگر نمی‌توانید با استفاده از کارت رعد و برق یا Lightning سه تفنگدار (Three Musketeer) را از بین ببردید، چرا که جان بربرین ها (Barbarians) از تفنگدارها بیشتر است و اسپل لایتنینگ (Lightning) آن‌ها را مورد هدف قرار می‌دهد. پس این روش می‌تواند یکی از روش های محافظت از سه تفنگدار (Three Musketeer) در برابر اسپل Lightning (رعد و برق) محسوب شود.
  • کارت رعد و برق یا Lightning یکی از بهترین کارت های موجود برای مقابله با اینفرنو تاور (Inferno Tower) و اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) محسوب می‌شود. این اسپل علاوه بر وارد کردن دمیج یا آسیب سنگین به آن‌ها منجر به ریست شدن شارژ اتکشان و کاهش دمیج آن هم می‌شود.

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی سامسونگ  

  • با لول آپ کارت رعد و برق یا Lightning شاهد افزایش دمیج آن خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این مسئله در جدول زیر نمایش داده شده است:

بنابراین کارت رعد و برق یا Lightning یکی از اسپل های قدرتمند بازی کلش رویال (Clash Royale) است که استفاده درست از آن می‌تواند بازده بسیار عالی برایتان داشته باشد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت رعد و برق یا Lightning بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

 بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قطعات گوشی آیفون 6 Plus

قطعات سامسونگ A11

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments