معرفی و دانلود برنامه سهام یاب (Sahamyab)؛ شبکه اجتماعی بورس

برنامه سهام یاب (Sahamyab)

برنامه سهام یاب (Sahamyab) امکان اطلاع از آخرین وضعیت بورس و بازار سرمایه را برایتان فراهم می‌کند. بنابراین این برنامه می‌تواند برای علاقه‌مندان به بورس و سرمایه گذاری یک اپلیکیشن کاربردی باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه سهام یاب پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن سهام یاب (Sahamyab)

اپلیکیشن سهام یاب (Sahamyab) یک شبکه اجتماعی بورس و بازار سرمایه است که علاوه بر اطلاع رسانی وضعیت بازار بورس ایران، امکان اشتراک گذاری نظرات و ایده ها را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید توسط این اپلیکیشن از وضعیت سهام شرکت های مختلف به صورت لحظه‌ای مطلع شوید و به جدیدترین اخبار و اطلاعیه های شرکت ها دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اپلیکیشن Sahamyab (سهام یاب) برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر اپلیکیشن سهام یاب (Sahamyab) بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه سهام یاب (Sahamyab)

برنامه سهام یاب (Sahamyab) کاربران خود را از آخرین وضعیت بازار بورس و سرمایه، معاملات، اخبار و اطلاعیه شرکت ها مطلع می‌سازد. پس از اجرای برنامه مذکور به صوت پیش فرض به بخش شاخص منتقل می‌شوید که در این بخش به اطلاعاتی نظیر وضعیت بازار، ارزش بازار، شاخص کل و غیره دسترسی خواهید داشت.

برنامه سهام یاب (Sahamyab)

توجه داشته باشید که برای استفاده از قابلیت های برنامه Sahamyab (سهام یاب) نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید بود. بدین منظور آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را لمس کرده و از منوی نمایان شده گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.

برنامه سهام یاب (Sahamyab)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه سهام یاب (Sahamyab) یک شبکه اجتماعی بازار بورس و سرمایه است که کاربران می‌توانند در آن نظرات و ایده های خود را به اشتراک بگذارند. شما می‌توانید با مراجعه به بخش سهام توئیت به نظرات و ایده های کاربران دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر با لمس آیکون به شکل مداد در قسمت فوقانی صفحه قادر به اشتراک گذاری ایده خود با سایر کاربران خواهید بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

برنامه سهام یاب (Sahamyab)

برنامه سهام یاب شامل بخشی تحت عنوان سهام نگر می‌شود. با مراجعه به این بخش می‌توانید به پرارزش ترین، مثبت ترین و منفی ترین سرمایه ها دسترسی داشته باشید. با لمس هر یک موارد قادر به مشاهده اطلاعاتی نظیر سهام توییت و نمودار قیمت خواهید بود. همچنین می‌توانید با لمس آیکون به شکل ستاره نماد مورد نظر خود را به لیست علاقه‌مندی ها بیفزایید و در بخش دیده بان به آن دسترسی داشته باشید.

برنامه سهام یاب (Sahamyab)

برنامه سهامیاب (Sahamyab) قابلیت جستجو کاربران و نمادها را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. بنابراین اگر به دنبال نماد و یا کاربر خاصی هستید، می‌توانید با لمس آیکون به شکل ذره بین به جستجوی آن بپردازید. از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط برنامه مذکور می‌توان به امکان اطلاع از اخبار بازار بورس و اطلاعیه های شرکت ها اشاره کرد. بدین منظور تنها کافیست تا به بخش ناظر بازار مراجعه کنید.

برنامه سهام یاب (Sahamyab)

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه سهام یاب (Sahamyab) پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • اطلاع از آخرین وضعیت بازار بورس
  • امکان اشتراک گذاری ایده و نظرات
  • امکان جستجو نمادها و کاربران
  • امکان اطلاع از وضعیت سهام ها به صورت لحظه‌ای

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

iPhone 11 Pro Max گلس

iPhone 11 Pro گلس

گلس iPhone 11

تعمیرات موبایل

 سهامیاب (شبکه اجتماعی بورس)
نام سهامیاب (شبکه اجتماعی بورس)
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده سهامیاب

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
جاويد محمدى
جاويد محمدى
5 سال گذشته

با سلام و عرض ادب
لطفا برنامه اى براى آیفون هم درست کنید
ممنون