معرفی و دانلود بازی Ninja Turtles Legends : لاک پشت نینجا

معرفی و دانلود بازی Ninja Turtles Legends : لاک پشت نینجا

لاک پشت های نینجا (Ninja Turtles) همواره از پرطرفدارترین شخصیت های کامیک بوده‌اند و بازی ها و فیلم هایی که به آن ها مرتبط می‌شود بسیار جذاب و شیرین هستند. بازی Ninja Turtles Legends (لاک پشت نینجا) هم از این قاعده مستثنا نیست. در این مقاله به معرفی مختصر بازی Ninja Turtles Legends (لاک پشت نینجا) می‌پردازیم و لینک دانلود آن را ارائه می‌کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Ninja Turtles Legends (لاک پشت نینجا)

بازی زیبای Ninja Turtles Legends (لاک پشت نینجا) توسط شرکت Ludia Inc برای موبایل منتشر شده است. این بازی شامل دو نسخه اندرویدی و iOS می‌شود که هر دو به صورت رایگان منتشر شده‌اند و شامل خرید های درون برنامه‌ای می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی

در ادامه این مقاله به معرفی مختصر بازی Ninja Turtles Legends (لاک پشت نینجا) می‌پردازیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد بازی مذکور سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی لاک پشت های نینجا (Ninja Turtles: Legends)

بازی Ninja Turtles Legends (لاک پشت نینجا) در سبک اکشن طراحی شده است و شما در جریان آن نقش لئوناردو را ایفاء می‌کنید. اگر با لاک پشت های نینجا آشنا باشید، حتما لئوناردو را می‌شناسید. لئوناردو کاراکتری است که با چشم بند آبی و سلاح اختصاصی شمشیر سامورایی که دارد از سایر بردارانش تفکیک می‌گردد.

معرفی و دانلود بازی Ninja Turtles Legends : لاک پشت نینجا

گیم پلی بازی بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است. شما باید در جریان بازی سعی کنید پروژه شخصیت خبیث داستان که Kraang نام دارد را نابود سازید. کرانگ در تلاش است تا ضمن به دست آوردن دی ان ای (DNA) لاک پشت های نینجای اصلی، نمونه های مشابه آن ها را به وجود آورده و از آن ها بر علیه لئوناردو و دوستانش استفاده کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی آیفون

بازی زیبای Ninja Turtles Legends (لاک پشت نینجا) بیش از 70 مرحله جذاب و سرگرم کننده را ارائه می‌کند. ضمنا در جریان بازی شما فقط با لئوناردو همراه نخواهید بود و سایر دوستان و یارانتان هم به شما کمک می‌کنند. در جریان بازی امکان جمع‌آوری چیزی در حدود 30 کاراکتر مختلف  برای همراهی شما در نبردهایتان وجود دارد. حتی امکان ارتقاء این کاراکترها هم در جریان وجود دارد.

معرفی و دانلود بازی Ninja Turtles Legends : لاک پشت نینجا

بازی جذاب Ninja Turtles Legends (لاک پشت نینجا) شامل جوایز و پاداش های روزانه هم می‌شود. صداگذاری بازی هم به بهترین شکل ممکن انجام شده و گرافیک آن هم قابل قبول است، اما جای پیشرفت برای آن وجود داشته است. یکی دیگر از نقاط قوت بازی زیبای Ninja Turtles Legends (لاک پشت نینجا) مربوط به لوکیشن های متنوع آن می‌شود. به صورت کلی اگر به شخصیت های لاک پشت نینجا علاقمند باشید، بدون تردید از بازی Ninja Turtles Legends (لاک پشت نینجا) لذت می‌برید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Ninja Turtles Legends (لاک پشت نینجا) پرداختیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد بازی مذکور سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

 

نقاط قوت

  • وجود بیش از 70 مرحله مختلف در بازی
  • گیم پلی داستانی و جذاب
  • وجود لوکیشن های مختلف
  • صداگذاری عالی

نقاط ضعف

  • گرافیک بازی می‌توانست بهتر باشد

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 8

درب پشت iPhone 7

قیمت تاچ ال سی دی iPhone SE 2020

دانلود Ninja Turtles از مایکت

تعمیرات موبایل

بازی Ninja Turtles
نام بازی Ninja Turtles
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Ludia Inc.

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments