معرفی و دانلود همراه بانک بانک حکمت ایرانیان ؛ جدیدترین نسخه

همراه بانک بانک حکمت ایرانیان

اگر از مشتریان بانک حکمت ایرانیان هستید، می‌توانید با نصب همراه بانک بانک حکمت ایرانیان بر روی گوشی همراه خود به خدمات بانکداری الکترونیکی دسترسی داشته باشید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی همراه بانک بانک حکمت ایرانیان پرداخته و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

معرفی و دانلود همراه بانک بانک حکمت ایرانیان

همراه بانک بانک حکمت ایرانیان امکان انجام امورات بانکی در کمترین زمان و در هر ساعت از شبانه روز را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. همراه بانک مذکور خدمات بسیار گسترده‌ای را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. شما می‌توانید با نصب این همراه بانک به خدمات بانکداری الکترونیک نظیر انتقال وجه، دریافت گردش حساب، پرداخت قبوض دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن، جستجو شعب بانک حکمت ایرانیان بر روی نقشه هم توسط این اپلیکیشن امکان پذیر خواهد بود. از دیگر قابلیت های کاربردی ارائه شده توسط موبایل بانک حکمت ایرانیان می‌توان به امکان استفاده از اثر انگشت برای ورود به برنامه اشاره کرد.

جهت فعال سازی همراه بانک بانک حکمت ایرانیان نیاز است تا به یکی از شعب این بانک مراجعه نموده و نام کاربری و رمز عبور موبایل بانک حساب خود را دریافت کنید. پس از فعال سازی و نصب موبایل بانک حکمت ایرانیان بر روی گوشی خود قادر به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک به صورت 24 ساعته و شبانه روی خواهید بود. همراه بانک بانک حکمت ایرانیان شامل دو نسخه سازگار با اندروید و آی او اس می‌شود که هر دو نسخه به صورت کاملا رایگان قابل دانلود هستند. به منظور دانلود جدیدترین نسخه همراه بانک بانک حکمت ایرانیان می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. چنانچه در مورد قابلیت های برنامه موبایل بانک حکمت ایرانیان نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

صفحه دانلود همراه‌بانک بانک حکمت ایرانیان

بیشتر بخوانید:

دوربین جلو iPhone XR

دوربین جلو آیفون X

دوربین جلو آیفون 8 Plus

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments