معرفی و دانلود همراه بانک بانک ایران زمین ؛ جدیدترین نسخه

همراه بانک بانک ایران زمین

همراه بانک بانک ایران زمین امکان دسترسی به خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق گوشی همراه را برای مشتریان این بانک به ارمغان می‌آورد. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی همراه بانک بانک ایران زمین پرداخته و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

معرفی و دانلود همراه بانک بانک ایران زمین

اگر در بانک ایران زمین حسابی دارید، می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی ارائه شده توسط بانک مذکور به خدمات بانکداری الکترونیکی دسترسی داشته باشید. با نصب همراه بانک بانک ایران زمین بر روی گوشی همراه خود قادر خواهید بود تا در هر ساعت از شبانه روز و به صورت 24 ساعته امورات بانکی خود را انجام دهید. بدین ترتیب برای انجام خدمات بانکی مورد نظر خود نیازی به مراجعه حضوری به بانک و یا دستگاه های خودپرداز نخواهید داشت. خدماتی نظیر انتقال وجه، تغییر رمز و انسداد کارت، پرداخت قبوض، مشاهده وضعیت چک ها و غیره توسط موبایل بانک ایران زمین ارائه شده‌اند. شما می‌توانید با مراجعه به یکی از شعب بانک ایران زمین نسبت به فعال سازی موبایل بانک حساب خود اقدام نمایید.

پس از فعال سازی همراه بانک، با نصب نسخه سازگار با سیستم عامل گوشی خود قادر به دسترسی و استفاده از خدمات بانکی ارائه شده توسط این موبایل بانک خواهید بود. توجه داشته باشید که به منظور استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک نیاز است تا گوشی شما به اینترنت متصل باشد. همراه بانک بانک ایران زمین شامل دو نسخه سازگار با اندروید و آی او اس می‌شود که هر دو نسخه به صورت کاملا رایگان قابل دانلود هستند. به منظور دانلود جدیدترین نسخه همراه بانک بانک ایران زمین می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. چنانچه در مورد قابلیت های برنامه موبایل بانک ایران زمین نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

صفحه دانلود همراه‌بانک بانک ایران‌زمین

بیشتر بخوانید:

دوربین پشت iPhone X

دوربین پشت آیفون 8 Plus

دوربین اصلی آیفون آیفون 8

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
زهرا مرزوقی
زهرا مرزوقی
2 سال گذشته

سلام
چرا موجودی نمایش داده نمی شود.