معرفی و دانلود برنامه سرویسکاران : درخواست آنلاین خدمات فنی

برنامه سرویسکاران

برنامه سرویسکاران امکان استخدام آنلاین سرویس دهنده برای انجام خدمات فنی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه سرویسکاران بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن سرویسکاران

امروزه کاربران می‌توانند به راحتی و از طریق گوشی هوشمند خود نسبت به استخدام سرویس دهنده برای انجام خدمات حضوری اقدام نمایند. برنامه های متعددی در این زمینه ارائه شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به اپلیکیشن سرویسکاران اشاره کرد. اپلیکیشن مذکور شامل خدمات فنی متنوعی از جمله خدمات تعمیر، نصب و سرویس کولر گازی، لوازم خانگی، آسانسور و غیره می‌شود و در حال حاضر  تنها در شهر تهران فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اپلیکیشن سرویسکاران برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است. علاوه بر آن، شما می‌توانید با مراجعه به سایت سرویسکاران هم سرویس دهنده مورد نظر خود را به صورت آنلاین استخدام کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر برنامه سرویسکاران و خدمات آن بپردازیم. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه سرویسکاران

برنامه سرویسکاران این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند سرویس دهندگان خدمات مورد نظر خود را به صورت آنلاین استخدام کنند. به منظور ثبت درخواست خدمات در برنامه مذکور نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید بود. شما می‌توانید پس از اجرای برنامه با مراجعه به بخش پروفایل، نسبت به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در برنامه سرویسکاران اقدام نمایید.

پس از عضویت در برنامه سرویسکاران با مراجعه به بخش خانه به لیستی از خدمات ارائه شده توسط این اپلیکیشن از جمله خدمات کولر گازی، پکیج دیواری، لوازم خانگی و غیره دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید از طریق کادر جستجو موجود در قسمت فوقانی صفحه به جستجوی خدمات مورد نظر خود بپردازید. هر یک از خدمات ارائه شده در این برنامه شامل بخش های مختلفی می‌شود. به عنوان مثال شما می‌توانید توسط این برنامه سرویس دهنده‌ای برای نصب، تعمیر و یا سرویس کولر گازی استخدام کنید.

برنامه سرویسکاران

از قابلیت های کاربردی ارائه شده توسط برنامه سرویسکاران می‌توان به امکان اطلاع از هزینه خدمات پیش از ثبت درخواست اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که هزینه برخی از خدمات تنها پس از بازدید، قابل محاسبه خواهد بود. پس از انتخاب سرویس مورد نظر، نوبت به وارد کردن آدرس و تعیین موقعیت مکانی بر روی نقشه می‌رسد. در مرحله بعدی از شما خواسته می‌شود تا تاریخ و ساعت بازدید را هم مشخص کنید. همچنین می‌توانید در بخش توضیحات، جزییات مربوط به کار را وارد نموده و در نهایت درخواست خود را ثبت نمایید.

برنامه سرویسکاران

گارانتی برگشت وجه یکی از قابلیت هایی است که برنامه سرویسکاران را نسبت به سایر اپلیکیشن های هم نوع خود متمایز می‌سازد. بنابراین در صورت عدم رضایت از کیفیت خدمات ارائه شده قادر به دریافت وجه پرداختی خواهید بود. یکی دیگر از قابلیت های برنامه مذکور مربوط به ارائه پیشنهادات ویژه می‌شود. این موضوع بدان معناست که برخی از خدمات این برنامه برای مدت زمان مشخص با تخفیف ویژه ارائه خواهند شد.

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ 

برنامه سرویسکاران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه سرویسکاران پرداختیم. با کلیک بر روی آیکون ضمیمه شده در انتهای این مقاله می‌توانید برنامه مذکور را از کافه بازار دانلود کنید. چنانچه در رابطه با این برنامه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • پوشش دهی خدمات فنی متنوع
  • گارانتی بازگشت وجه
  • امکان اطلاع از هزینه پیش از ثبت درخواست
  • ارائه پیشنهادات ویژه

نقاط ضعف:

  • این برنامه تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

دوربین اصلی آیفون 6s

دوربین سلفی آیفون 6

شیشه آیفون SE

تعمیرات موبایل

سرویسکاران | Servicekaran
نام سرویسکاران | Servicekaran
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده سرویسکاران

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments