معرفی و دانلود برنامه Adobe Photoshop Mix – اندروید و iOS

معرفی برنامه Adobe Photoshop Mix ؛ فتوشاپ اندروید و iOS

اگر به دنبال یک اپلیکیشن ویرایش عکس قدرتمند برای گوشی اندروید یا آی او اسی خود هستید، برنامه فتوشاپ میکس (Photoshop Mix) را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه Adobe Photoshop Mix (فتوشاپ میکس) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن Adobe Photoshop Mix (فتوشاپ میکس)

این روزها با گسترش استفاده از برنامه هایی همچون اینستاگرام به طور ناخواسته استقبال کاربران از اپلیکیشن های ویرایش عکس هم بیشتر شده است. فتوشاپ یکی از بزرگ‌ترین و شناخته شده ترین نرم افزاری های ویرایش عکس محسوب می‌شود که متاسفانه هنوز نسخه کامل آن برای موبایل عرضه نشده و در گوشی های هوشمند قابل استفاده نیست. اما این موضوع به آن معنا نخواهد بود که شرکت ادوبی هیچ نرم افزاری مشابه فتوشاپی را برای اندروید و iOS عرضه نکرده باشد!

بیشتر بخوانید: شماره تماس تعمیرات موبایل

اپلیکیشن Adobe Photoshop Mix یا آدوبی فتوشاپ میکس به گونه‌ای توسط شرکت آدوبی طراحی شده که ضمن ارائه برخی ویژگی‌های نرم افزار فتوشاپ، بهترین قابلیت‌های ممکن برای ویرایش عکس کاربران را در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS ارائه کند. از اینرو ما به این اپلیکیشن لقب فتوشاپ اندروید و iOS را داده‌ایم. در ادامه قصد داریم به معرفی برنامه Adobe Photoshop Mix بپردازیم. چنانچه در مورد این اپلیکیشن نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی برنامه Adobe Photoshop Mix یا فتوشاپ میکس؛ فتوشاپ اندروید و iSO

به جرئت می‌توانیم بگوییم که برنامه Adobe Photoshop Mix (فتوشاپ میکس) یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس فعلی موجود برای موبایل است. یکی از ویژگی‌های برتر آن مربوط به امکان ادغام تصاویر مختلف می‌شود. همچنین این برنامه بعد از اعمال افکت های مورد نظر کاربر، کیفیت عکس‌ های نهایی را کاهش نمی‌دهد.

معرفی برنامه Adobe Photoshop Mix

افکت ها و فیلتر های از پیش تعیین شده‌اید که در برنامه Adobe Photoshop Mix (فتوشاپ میکس) ارائه شده‌اند بسیار جالب و دلپذیر هستند. با این حال این برنامه فقط یک اپلیکیشن فیلترگذاری نیست و مانند برنامه فتوشاپ امکان ویرایش‌ تصاویر در حالت‌های پیچیده‌تر را هم ارائه می‌کند. برای مثال امکان برش تصاویر، یکپارچه‌سازی رنگ‌ها، تنظیم کنتراست، تعادل بین رنگ سفید و سیاه و غیره همگی از ویژگی‌های برنامه فتوشاپ میکس محسوب می‌شوند.

معرفی برنامه Adobe Photoshop Mix

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی اپل

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که برنامه مذکور ارائه می‌کند مربوط به امکان اشتراک گذاری مستقیم و سریع عکس های شما بعد از ویرایش در شبکه های اجتماعی مختلف می‌شود. به طور کلی اگر به دنبال یک برنامه ویرایش عکس حرفه ای یا بهتر بگوییم فتوشاپ اندرویدی یا آی او اس هستید، حتما یک بار هم که شده برنامه Adobe Photoshop Mix (فتوشاپ میکس) را امتحان کنید.

معرفی برنامه Adobe Photoshop Mix

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Adobe Photoshop Mix (فتوشاپ میکس) به عنوان فتوشاپ اندروید و iOS پرداختیم. چنانچه در مورد این اپلیکیشن نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی موبایل سامسونگ 

نقاط قوت:

  • قابلیت‌های بسیار متنوع و عالی برای ویرایش عکس ها
  • بهره‌مندی از فیلتر ها یا افکت های پیش فرض بسیار مطلوب
  • رایگان بودن

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا هیچ نقطه ضعف محسوسی ندارد

 

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین جلو آیفون 11 Pro

قیمت درب پشت آیفون ایکس آر

دوربین سلفی iPhone SE

تعمیرات موبایل

Adobe Photoshop Mix
نام Adobe Photoshop Mix
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Adobe

نظرات کاربران (8)

guest
8 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
ثمین
ثمین
3 سال گذشته

سلام
برای ورود به نرم افزار گوگل اکنت میخواد ولی بعد وارد صفحه اصلیش نمیشه

بيتا ابراهيميان
بيتا ابراهيميان
4 سال گذشته

سلام من این برنامه رو نصب کردم اما نمی تونم وارد بشم

الناز
الناز
4 سال گذشته

سلام خسته نباشین
من برنامه رو نصب کردم ولی نمیتونم وارد برنامه بشم ، میشه لطفا راهنماییم کنین
ممنون

وحيد
وحيد
4 سال گذشته

سلام من این اپ نصب کردم اما نیتونم وارد برنامه بشم لطفا منو راهنمایی کنید

محمود
محمود
4 سال گذشته

سلام من برنامه رو دانلود کردم ولی اول هاش یک کلیپ نشون میده بعد ورق میزنم نوشته میاره ولی صفحه آش باز نمیشه