معرفی و دانلود برنامه جار (Jaaar):صفحه اول روزنامه‌ ها

برنامه جار (Jaaar)

برنامه جار (Jaaar) امکان دسترسی سریع و آسان به صفحه اول روزنامه‌های ایران را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه جار (Jaaar) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن جار (Jaaar)

امروزه به لطف اپلیکیشن های موبایلی دسترسی به اخبار روز و اطلاع از وقایع جاری نسبت به گذشته بسیار آسان‌تر شده است. از جمله اپلیکیشن های ارائه شده در این زمینه می‌توان به اپلیکیشن Jaaar (جار) اشاره کرد. اپلیکیشن مذکور این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند به راحتی و تنها با استفاده از گوشی و یا تبلت خود به صفحه اول روزنامه‌های ایران دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی گوشی موبایل

از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن جار (Jaaar) می‌توان به امکان مشاهده صفحات داخلی نشریات اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن جار (Jaaar) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه جار (Jaaar)

برنامه جار (Jaaar) در دو نسخه اندرویدی و آی او اسی عرضه شده است. بنابراین کاربران می‌توانند این برنامه را به راحتی در گوشی اندرویدی و یا آیفون خود نصب نمایند. همان‌طور که در فوق نیز به آن اشاره شد، برنامه جار (Jaaar) امکان مشاهده صفحات داخلی نشریات را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. برخی از این نشریات به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند در حالی که برخی دیگر نیازمند پرداخت هزینه هستند. به منظور مشاهده صفحات داخلی نشریات و استفاده از قابلیت‌های برنامه مذکور نیاز است در آن عضو شوید. امکان ثبت نام و عضویت در برنامه Jaaar (جار) با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه فراهم آمده است.

برنامه جار (Jaaar)

اپلیکیشن جار قابلیت‌های بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار داده است. با انتخاب هر یک از روزنامه‌ها می‌توانید به راحتی صفحات اول آن‌ها را مشاهده کنید. کاربران می‌توانند با لمس آیکون به شکل قلب در گوشه پایین و سمت چپ صفحه، روزنامه مورد نظر خود را جهت دسترسی سریع و آسان به لیست منتخب‌ها اضافه نمایند. از دیگر قابلیت‌های برنامه جار (Jaaar) می‌توان به امکان به اشتراک گذاری نشریات از طریق سایر اپلیکیشن ها اشاره کرد. برنامه جار (Jaaar) از قابلیت کاربردی جستجو نیز بهره می‌برد. اگر به دنبال روزنامه‌ و یا مجله خاصی هستید، می‌توانید با لمس آیکون به شکل ذره‌بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه اصلی به جستجوی آن بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل

برنامه جار (Jaaar)

در صورت تمایل به دسترسی به صفحات داخلی نشریات نیاز است تا نشریه مورد نظر خریداری شود. متاسفانه در حال حاضر شارژ حساب کاربری از طریق اپلیکیشن جار (Jaaar) امکان‌پذیر نیست. کاربران می‌توانند با مراجعه به وب سایت جار نسبت به شارژ حساب کاربری خود اقدام کنند و از این طریق نشریه دلخواه خود را خریداری نمایند. از دیگر قابلیت‌های وب سایت مذکور می‌توان به امکان مشاهده روزنامه‌های قدیمی با کلیک بر روی آیکون تقویم اشاره کرد.

برنامه جار (Jaaar)

برنامه جار (Jaaar) قابلیت نمایش روزنامه‌‌ها در دسته‌بندی‌های مختلف را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. کاربران می‌توانند با مراجعه به منوی برنامه و لمس گزینه روزنامه‌ها به دسته‌بندی آن‌ها دسترسی داشته باشند. همچنین امکان دسترسی به لیست نشریات منتخب و یا دانلود شده از طریق این منو فراهم آمده است.

برنامه جار (Jaaar)

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات سامسونگ تهران 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه جار (Jaaar) پرداختیم. با استفاده از آیکون‌های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • دسته‌بندی روزنامه‌ها
  • امکان افزودن نشریه به لیست علاقه‌مندی‌ها
  • امکان به اشتراک گذاری نشریات
  • قابلیت جستجو
  • امکان مشاهده صفحات داخلی نشریات

نقاط ضعف:

  • عدم امکان شارژ حساب کاربری از طریق اپلیکیشن

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی iPhone 6s Plus

قیمت دوربین پشت آیفون 6 پلاس

قیمت باتری آیفون 6 اس

تعمیرات موبایل

جار
نام جار
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده جار

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments