معرفی و دانلود برنامه کیبورد هوشمند همه کاره

برنامه کیبورد هوشمند همه کاره

برنامه کیبورد هوشمند همه کاره امکان دسترسی به قابلیت‌های پیشرفته‌ای نظیر قابلیت جا به جایی لمسی بین کلمات، انتخاب نوع فونت و تبدیل صدا به متن را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه کیبورد هوشمند همه کاره بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن کیبورد هوشمند همه کاره

اپلیکیشن کیبورد هوشمند همه کاره از قابلیت‌های پیشرفته‌ای بهره می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت تبدیل صدا به متن، امکان انتخاب فونت دلخواه، دسترسی به شکلک‌ها و حروف فانتزی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی

علاوه بر ارائه قابلیت‌های پیشرفته، امکان خرید شارژ نیز توسط اپلیکیشن کیبورد هوشمند همه کاره فراهم آمده است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن کیبورد هوشمند همه کاره بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه کیبورد هوشمند همه کاره

پس از فعال‌سازی  کیبورد هوشمند به محیط اصلی برنامه منتقل می‌شوید. در این بخش امکان تست و بررسی قابلیت‌های کیبورد فراهم آمده است. به منظور تغییر زبان کیبورد تنها کافیست تا کلید فاصله را نگه داشته و  انگشت خود را به سمت چپ و یا راست بکشید. در قسمت فوقانی کیبورد نوار ابزار آن قرار دارد. با لمس اولین آیکون از سمت چپ می‌توانید به شکلک‌های کیبورد مذکور دسترسی داشته باشید و از آن‌ها در اپلیکیشن‌ هایی نظیر اینستاگرام استفاده کنید. با لمس دومین آیکون از سمت چپ متن تایپ شده به صورت کلی انتخاب خواهد شد و با لمس سومین آیکون متن مورد نظر کپی می‌شود. با لمس چهارمین و پنجمین آیکون نیز می‌توانید به راحتی مکان نما را بین حروف جا به جا کنید. آیکون به شکل قیچی به منظور کات کردن متن و در نهایت آخرین آیکون به منظور پیست (Paste) متن استفاده می‌شود.

برنامه کیبورد هوشمند همه کاره

با لمس آیکون به شکل سه نقطه در گوشه بالا و سمت چپ کیبورد به برخی از قابلیت‌های پیشرفته کیبورد مذکور نظیر ارسال اطلاعات مخاطبین، تبدیل صدا به متن و مسیریابی دسترسی خواهید داشت. توجه داشته باشید که استفاده از چنین قابلیت‌هایی نیازمند پرداخت هزینه است. در حال حاضر برنامه کیبورد هوشمند همه کاره این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند نسبت به خرید شارژ سیم کارت ایرانسل، همراه اول و رایتل از طریق این برنامه اقدام نمایند.

برنامه کیبورد هوشمند همه کاره

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل

با مراجعه به صفحه اصلی این برنامه به سایر امکانات آن دسترسی خواهید داشت. در صورت تمایل به دسترسی به تمام قابلیت‌های این کیبورد و پرداخت هزینه به بخش فروشگاه مراجعه نمایید.

برنامه کیبورد هوشمند همه کاره

برنامه کیبورد هوشمند همه کاره قابلیت‌های شخصی‌سازی نظیر تغییر ترتیب چینش کلیدها، تغییر اندازه نوشته، انتخاب فونت دلخواه و تغییر آوای کلیدها را در اختیار کاربران خود قرار داده است. از دیگر قابلیت‌های برنامه مذکور می‌توان به امکان تغییر تم و پس زمینه کیبورد اشاره کرد.

برنامه کیبورد هوشمند همه کاره

در نهایت کاربران می‌توانند با لمس آیکون موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه اصلی فایل نصبی و یا لینک دانلود برنامه کیبورد هوشمند همه کاره را از طریق سایر اپلیکیشن ها به اشتراک بگذارند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه کیبورد هوشمند همه کاره پرداختیم. با کلیک بر روی آیکون ضمیمه شده در انتهای این مقاله می‌توانید این کیبورد پیشرفته را دانلود کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های سامسونگ در تهران

نقاط قوت:

  • امکان تبدیل صدا به متن
  • امکان خرید شارژ
  • امکان انتخاب فونت دلخواه و دسترسی به شکلک‌ها
  • امکان تغییر تم و پس زمینه کیبورد
  • امکان جا به جایی آسان مکان نما بین حروف

نقاط ضعف:

  • رایگان نبودن برخی از قابلیت‌ها

بیشتر بخوانید:

ال سی دی iPhone 8

قیمت گلس آیفون 7 پلاس

درب پشت آیفون 7

تعمیرات موبایل

کیبورد هوشمند همه کاره
نام کیبورد هوشمند همه کاره
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده دیما

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments