معرفی و دانلود برنامه لوکز (Locs): راهنمای شما در شهر

برنامه لوکز

برنامه لوکز به تازگی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. برنامه Locs (لوکز) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به راحتی به نشانی اماکن مختلف اعم از جایگاه‌های سوخت، هتل‌ها، رستوران‌ها و غیره دسترسی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه لوکز بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن لوکز

بسیاری از افراد در طول سفر قادر به پیدا کردن نشانی اماکن مختلف نظیر جایگاه‌های سوخت، رستوران‌ها، هتل‌ها و یا اماکن تفریحی نیستند. در چنین شرایطی کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن Locs (لوکز) به راحتی به نشانی اماکن مختلف در سطح شهر دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن لوکز (Locs) به عنوان یک راهنما عمل می‌کند و قابلیت‌های بسیاری را در اختیار خود کاربران خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: شماره تماس تعمیرات موبایل

علاوه بر امکان مشاهده نشانی‌ و شماره تلفن اماکن مختلف، کاربران می‌توانند نظرات خود در رابطه مکان مورد نظر ثبت کرده و با سایر کاربران به اشتراک بگذارند. همچنین امکان ثبت مکان‌های جدید به راحتی در این اپلیکیشن فراهم آمده است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن لوکز بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامه لوکز (Locs)

در صورتی که برای اولین برنامه لوکز را اجرا می‌کنید، از شما خواسته می‌شود تا استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب نمایید. پس از آن به صفحه اصلی برنامه منتقل خواهید شد.

برنامه لوکز (Locs)

در صفحه اصلی برنامه Locs (لوکز) شاهد دسته‌بندی‌های متنوعی هستیم. هر دسته‌بندی زیر مجموعه‌های مختلفی را شامل می‌شود. کاربران می‌توانند با لمس آیکون ذره بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه اصلی به جستجو نشانی مکان مورد نظر خود بپردازند.

برنامه لوکز (Locs)

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی آیفون

به خاطر داشته باشید که به منظور استفاده از اپلیکیشن لوکز (Locs) نیاز است تا سیستم موقعیت‌یاب دستگاه شما فعال باشد. در صفحه اصلی اپلیکیشن لوکز با لمس گزینه دور و بر من می‌توانید نشانی اماکن نزدیک به موقعیت فعلی خود را بر روی نقشه مشاهده کنید.

برنامه لوکز (Locs)

اکنون به منظور مشاهده آدرس و شماره تلفن مکان مورد نظر خود، دسته‌بندی مربوط به آن را در صفحه اصلی لمس نمایید. به عنوان مثال با انتخاب گزینه جایگاه سوخت و پمپ بنزین، لیستی از نزدیک‌ترین پمپ بنزین‌ها به موقعیت فعلی شما نمایش داده می‌شود. با لمس آیکون سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه می‌توانید ترتیب نمایش اطلاعات را تغییر دهید.

برنامه لوکز (Locs)

پس از آن با انتخاب هر کدام از گزینه‌ها، اطلاعات بیشتری در رابطه با مکان مورد نظر نمایان می‌شود. در قسمت انتهایی صفحه با لمس گزینه مسیریابی با ماشین و یا مسیریابی پیاده می‌توانید فاصله خود را تا مسیر مورد نظر بر روی نقشه مشاهده کنید. همچنین با لمس آیکون به شکل قلب، مکان مورد نظر به لیست مکان‌های منتخب شما اضافه می‌شود.

برنامه لوکز (Locs)

 بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ در تهران  

از قابلیت‌های کاربردی برنامه لوکز می‌توان به امکان ثبت اماکن اشاره کرد. بدین منظور با لمس آیکون سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه اصلی به منوی برنامه مراجعه کرده و گزینه ثبت یک مکان جدید را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که به منظور ثبت مکان در اپلیکیشن لوکز نیاز است تا در آن عضو شوید.

برنامه لوکز (Locs)

در نهایت در صورت تمایل به تغییر شهر مورد نظر مجددا به منوی برنامه مراجعه کرده سپس گزینه تغییر شهر را انتخاب نمایید.

برنامه لوکز (Locs)

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته iPhone 8 Plus

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه لوکز پرداختیم. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه به راحتی و در هر زمان به نشانی اماکن مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و یا با ثبت مکان‌های جدید، اماکن مختلف شهر خود را به سایر کاربران معرفی کنند. به منظور دانلود برنامه لوکز می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • ارائه دسته‌بندی‌های متنوع
  • ثبت اماکن جدید
  • ثبت نظر و امتیازدهی به اماکن مختلف
  • مسیریابی بر روی نقشه

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

 بیشتر بخوانید:

iPhone 8 Plus گلس

iPhone X گلس

قطعات گوشی آیفون XR

تعمیرات موبایل

لوکز، شهر همراه شما
نام لوکز، شهر همراه شما
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده توکان‌ تک

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments