معرفی و دانلود برنامه زعفرون : دستور پخت انواع غذاها

برنامه زعفرون

برنامه زعفرون این امکان را فراهم آورده تا کاربران به دستور پخت انواع غذاها و دسرهای مختلف دسترسی داشته باشند. بنابراین این برنامه می‌تواند برای افراد علاقه‌مند به یادگیری هنر آشپزی یک اپلیکیشن خوب باشد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه زعفرون بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن زعفرون

اپلیکیشن زعفرون شامل دستور پخت انواع غذاهای مختلف و متنوع می‌شود. کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن به سادگی به آموزش پخت غذای مورد علاقه خود در قالب متن، تصویر و ویدیو دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل تلفنی

همچنین کاربران می‌توانند با عضویت در اپلیکیشن زعفرون، دستور پخت غذاهای خود را به لیست غذاهای این اپلیکیشن اضافه کنند و آن‌ها را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن زعفرون بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه زعفرون

برنامه زعفرون شامل 5 بخش‌ مختلف می‌شود که دسترسی به این بخش‌ها از طریق آیکون‌های موجود در قسمت انتهایی صفحه امکان‌پذیر است. پس از اجرای برنامه زعفرون به صورت پیش فرض به بخش زعفرون منتقل می‌شوید. در این بخش کاربران به لیستی از دستور پخت غذاهای مختلف دسترسی خواهند داشت.

کاربران می‌توانند با لمس آیکون سبز رنگ موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه به دسته‌بندی غذاها بر اساس وعده، مواد غذایی، جغرافیا و پکیج دسترسی داشته باشند. همچنین امکان جستجو دستور پخت غذا با لمس آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت راست صفحه فراهم آمده است.

برنامه زعفرون

از قابلیت‌های کاربردی که برنامه زعفرون در اختیار کاربران خود قرار داده می‌توان به آموزش ویدیویی پخت غذا اشاره کرد. پس از انتخاب غذا می‌توانید در قسمت فوقانی صفحه، ویدیو آموزشی را مشاهده کنید. علاوه بر امکان دسترسی به دستور پخت غذا، اطلاعاتی نظیر کالری، پروتئین، هزینه غذا و زمان پخت نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در بخش لیست مواد اولیه کاربران می‌توانند مواد مورد نظر را به لیست خرید خود اضافه نمایند. در نهایت در قسمت انتهایی صفحه دستور پخت غذا به صورت مرحله به مرحله به همراه عکس به کاربر آموزش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل

برنامه زعفرون

با لمس اولین آیکون موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه به بخش آشپزخانه منتقل می‌شوید. در این بخش می‌توانید دستور پخت غذاهایی را که سایر کاربران به اشتراک گذاشته‌اند، مشاهده کنید. با مراجعه به بخش مجله نیز به بهترین مجلات غذایی دسترسی خواهید داشت.

برنامه زعفرون

بیشتر بخوانید: نمایندگی های موبایل سامسونگ در تهران

در قسمت لیست ذخیره‌ها، دستور پخت غذاهای ذخیره شده نمایش داده می‌شود. در نهایت با مراجعه به بخش آشپزخانه من می‌توانید دستور پخت غذاهای خود را به لیست غذایی برنامه زعفرون اضافه کنید.

برنامه زعفرون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه زعفرون پرداختیم. به منظور دانلود برنامه زعفرون می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • دسته‌بندی دستور پخت غذاها
  • امکان به اشتراک گذاری دستور پخت غذا
  • امکان افزودن دستور پخت به لیست ذخیره‌ها
  • امکان لایک کردن و ثبت نظر
  • امکان افزودن مواد اولیه به لیست خرید
  • آموزش آشپزی در قالب متن، تصویر و ویدیو

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون ایکس اس مکس

iPhone XS Max دوربین اصلی

درب پشت آیفون XS Max

تعمیرات موبایل

زعفرون ( آشپزی ایرانی)
نام زعفرون ( آشپزی ایرانی)
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده یارا موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments