معرفی و دانلود بازی Strata ؛بازی ساده، زیبا و چالش برانگیز!

معرفی بازی Strata ؛ یک بازی فکری جالب و دشوار!

بازی زیبای Strata یکی از بازی های موبایلی است که به دلیل سبک متفاوت و گیم پل جذابش از محبوبیت بالایی در بین گیمر های موبایلی برخوردار شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Strata بپردازیم که با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Strata

علاقمندان به بازی های فکری همیشه می‌دانند که باید ذهن خلاق و آماده‌ای داشته باشند. در بازی زیبای Strata چالشی که پیش رویتان قرار می‌گیرد به واقع دشوار است و شاید ساعت ها شما را درگیر خود کند. این بازی به طور رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است.

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی مختصر بازی Strata بپردازیم. چنانچه در رابطه با این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید تماسی با کارشناسان موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی Strata ؛ یک بازی فکری جالب و دشوار!

معرفی بازی موبایل Strata

همانطور که اشاره کردیم، بازی فکری Strata به طور رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است. این بازی گیم پلی متفاوتی را نسبت به سایر بازی های فکری دیگر ارائه می‌کند. در جریان بازی Strata شما با یک مربع چند خانه مواجه می‌شوید که رنگ هایی برای هر یک از خانه های آن در نظر گرفته شده است و ممکن است برخی از خانه های آن هم بدون رنگ باشند.

معرفی بازی Strata ؛ یک بازی فکری جالب و دشوار!

سپس ربان ها یا نوار های رنگی توسط بازی در اختیارتان قرار می‌گیرند که دقیقا یکسان با رنگ هایی خواهد بود که در مربع مذکور دیده‌اید. حال شما باید سعی کنید که با رد کردن ربان ها از زیر یکدیگر به شیوه درست، دقیقا الگوی رنگی را ایجاد کنید که در مربع مذکور پیش رویتان قرار گرفته بود. برای مثال اگر خانه گوشه سمت راست مربع فیروزه‌ای باشد، شما هم باید با ربان‌های خود محل اتصال آن‌ها در گوشه سمت راست و بالا را به رنگ فیروزه‌ای در آورید!

معرفی بازی Strata ؛ یک بازی فکری جالب و دشوار!

انجام این کار در برخی از مراحل بازی دشوار می‌شود، بنابراین دکمه‌ای با عنوان Undo برای حذف اشتباهات حرکتی شما ارائه شده است. دقت داشته باشید که دستیابی به بهترین امتیاز ممکن فقط در شرایطی امکانپذیر می‌شود که شما حرکت اشتباهی انجام ندهید و از دکمه Undo هم استفاده نکنید. بنابراین قبل از هر حرکت دقیقا فکر کنید تا مجبور نشوید که در تصمیم گیری خود تغییر ایجاد کنید.

معرفی بازی Strata ؛ یک بازی فکری جالب و دشوار!

بازی Strata شامل مراحل بسیار زیادی می‌شود که مطمئنا برای مدت ها وقت شما را پر می‌کنند. در بازی 7 ست (Set) ارائه شده که هر یک از آن‌ها شامل 4 Wave می‌شود و هر Wave هم خود شامل مراحل زیرشاخه مختلف دیگری خواهد بود. اگر از علاقمندان به بازی های فکری باشید، شک نکنید که بازی Strata به خوبی رضایت شما را جلب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس شکسته

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Strata پرداختیم. با کلیک بر روی آیکون های ضمیمه شده در انتهای این مقاله می‌توانید بازی مذکور را دانلود کنید. چنانچه در رابطه با این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید تماسی با کارشناسان موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • رایگان بودن
  • ارائه مراحل بسیار متعدد
  • گیم پلی جذاب و سرگرم کننده

نقاط ضعف

  • نبود دکمه خروج از بازی!

بیشتر بخوانید:

گلس آیفون 6 Plus

گلس آیفون 6s

قطعات آیفون 6

تعمیرات موبایل

Strata
نام Strata
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Graveck

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments