معرفی و دانلود برنامه کرفس:اپلیکیشنی رسیدن به وزن ایده آل

برنامه کرفس

اگر به دنبال یک برنامه کاربردی و مناسب برای رسیدن به وزن ایده آل هستید، پیشنهاد می‌کنیم برنامه کرفس را از دست ندهید. این برنامه امکان دستیابی به وزن دلخواه در مدت زمان مشخص را برایتان فراهم می‌کند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه کرفس بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن کرفس

همانطور که مطلع هستید، تناسب اندام نقش مهمی در حفظ سلامت بدن ایفا می‌کند. بسیاری از افراد بدون آنکه از خطرات و عوارض استفاده از روش های غیر اصولی لاغری یا افزایش وزن مطلع باشند، از رژیم های سختی استفاده می‌کنند تا در مدت زمان کوتاه به وزن ایده آل خود برسند. اپلیکیشن کرفس از برنامه‌هایی است که امکان زیر نظر گرفتن دقیق میزان کالری مصرفی و ایجاد تعادل مابین وعده‌های غذایی روزانه و در پیش گرفتن رژیمی سالم را فراهم می‌کند.

امکان تعیین هدف و رسیدن به وزن دلخواه در مدت زمان مشخص از دیگر قابلیت های اپلیکیشن کرفس به شمار می‌رود. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن کرفس بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

معرفی برنامه کرفس

برنامه کرفس برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و قابلیت های متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به منظور دسترسی به قابلیت های این برنامه نیاز است تا در آن عضو شوید. در ابتدا از شما خواسته می‌شود تا اطلاعات فیزیکی از جمله وزن، قد، تاریخ تولد و جنسیت خود را وارد کنید. سپس نوبت به وارد کردن اطلاعات سلامتی و کاربری می‌رسد.

برنامه کرفس

پس از ورود به محیط برنامه، میزان کالری که می‌توانید به صورت روزانه دریافت کنید، قابل مشاهده خواهد بود. برنامه کرفس میزان کالری مورد نیاز شما را بر حسب اطلاعاتی که در ابتدای برنامه وارد کرده بودید، محاسبه می‌کند.

برنامه کرفس

به منظور محاسبه کالری و پروتئین های دریافتی در طول روز نیاز است تا وعده های غذایی خود را در برنامه وارد کنید. بدین منظور ابتدا گزینه افزودن غذا را لمس نمایید. برنامه کرفس شامل مجموعه کاملی از غذاهای ایرانی و خارجی در دسته بندی‌های مختلف می‌شود و اکثر غذاها در این برنامه موجود هستند. شما می‌توانید با لمس آیکون به شکل ذره بین به جستجو غذا مورد نظر بپردازید. از سوی دیگر کاربران می‌توانند با لمس آیکون به شکل ستاره غذای مورد علاقه خود را جهت دسترسی سریع و آسان به لیست غذاهای محبوب بیفزایند.

برنامه کرفس

در صورتی که غذا مورد نظر شما در این برنامه وجود نداشته باشد، می‌توانید با لمس گزینه اضافه کردن غذای جدید نسبت به وارد کردن نام، کالری و پروتئین غذای مورد نظر خود اقدام کنید.

برنامه کرفس

پس از انتخاب غذا نیاز است تا وعده و میزان مصرف مشخص شود. بدین ترتیب کالری و پروتئین غذا محاسبه و بر روی نمودار کالری نمایش داده خواهد شد.

برنامه کرفس

از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط برنامه کرفس می‌توان به امکان افزودن ورزش های انجام شده اشاره کرد. بدین ترتیب کاربران از میزان کالری سوزانده شده توسط ورزش هم مطلع خواهند شد.

بیشتر بخوانید: تعویض باتری ایفون و اندروید

برنامه کرفس

کاربران می‌توانند با لمس آیکون موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه گزارش روزانه خود را از طریق سایر اپلیکیشن ها به اشتراک بگذارند. از سوی دیگر با مراجعه به تقویم برنامه کرفس قادر به دسترسی به فعالیت های خود در روزهای گذشته خواهند بود.

برنامه کرفس

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه منوی برنامه کرفس نمایان می‌شود. با مراجعه به بخش گزارش روزانه قادر به مشاهده و مقایسه میزان کالری مصرف شده در هر وعده غذایی خواهید بود. همچنین می‌توانید به لیستی از غذاهای مصرف شده و ورزش های انجام شده دسترسی داشته باشید و در صورت تمایل نسبت به حذف و یا ویرایش آن‌ها اقدام نمایید.

برنامه کرفس

یکی از قابلیت های برنامه کرفس مربوط به تعیین هدف می‌شود. این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که قصد دارند تا تاریخ مشخصی به وزن ایده آل خود برسند، بسیار کاربردی خواهد بود. اپلیکیشن کرفس شامل پرداخت درون برنامه‌ای می‌شود و به منظور استفاده از قابلیت هایی نظیر تعیین هدف نیاز به تهیه اشتراک خواهید داشت.

برنامه کرفس

از دیگر قابلیت های برنامه مذکور می‌توان به ارائه تمرینات ورزشی اشاره کرد. همچنین این برنامه شامل دستور پخت غذاهای رژیمی می‌شود. کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش فروشگاه نسبت به تهیه اشتراک، خرید ویدیوهای تمرینات ورزشی و دستور پخت غذاهای رژیمی اقدام نمایند.

برنامه کرفس

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه کرفس پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

 

نقاط قوت:

  • محاسبه کالری و پروتئین دریافتی روزانه
  • امکان تعیین هدف و رسیدن به وزن ایده آل
  • امکان افزودن غذای جدید به برنامه
  • امکان اطلاع از میزان کالری سوزانده شده
  • نمایش گزارش روزانه و ماهانه
  • امکان به اشتراک گذاری گزارش روزانه
  • ارائه تمرینات ورزشی
  • امکان دسترسی به دستور پخت غذاهای رژیمی

نقاط ضعف:

  • رایگان نبودن برخی از قابلیت های مهم برنامه

بیشتر بخوانید:

قیمت ال سی دی iPhone XS

ال سی دی آیفون SE 2020

قیمت دوربین جلو آیفون XS

تعمیرات موبایل

کرفس (کالری شمار)
نام کرفس (کالری شمار)
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده عینک

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments