معرفی و دانلود برنامه قیمت گذار – قیمت خودرو کارکرده

برنامه قیمت گذار

برنامه قیمت گذار یک اپلیکیشن کاربردی و مناسب برای محاسبه قیمت خودرو کارکرده و یا دست دوم است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه قیمت گذار بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن قیمت گذار

اپلیکیشن قیمت گذار برای آن دسته از کاربرانی که قصد خرید و یا فروش خودرو خود را دارند، یک اپلیکیشن کاربردی محسوب می‌شود. اپلیکیشن مذکور امکان محاسبه قیمت خودروهای کارکرده و یا دست دوم را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

علاوه بر آن، امکان اطلاع از قیمت روز خودروها نیز توسط اپلیکیشن قیمت گذار فراهم آمده است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن قیمت گذار بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه قیمت گذار

برنامه قیمت گذار از رابط کاربری ساده‌ای بهره می‌برد. به منظور محاسبه قیمت خودروی کارکرده در برنامه مذکور نیازمند پرداخت هزینه و خرید سکه خواهید بود. با این وجود اپلیکیشن قیمت گذار این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند روزانه با مشاهده دو ویدیو کوتاه، 4 سکه به صورت رایگان دریافت کنند.

برنامه قیمت گذار

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

به منظور قیمت گذاری خودرو کارکرده از شما خواسته می‌شود تا اطلاعات و مشخصات دقیق خودرو مورد نظر خود را وارد نمایید. بدین ترتیب قیمت خودرو محاسبه و برای شما نمایش داده می‌شود. در صورت تمایل کاربران می‌توانند با لمس آیکون موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه، نسبت به ذخیره قیمت برآورده شده با فرمت PDF اقدام نمایند. همچنین امکان دسترسی به لیست قیمت گذاری‌های پیشین نیز توسط برنامه فراهم آمده است.

برنامه قیمت گذار

برنامه قیمت گذار امکان دسترسی به لیست قیمت روز خودروها را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش مربوطه از طریق کادر جستجو موجود در قسمت فوقانی صفحه به جستجوی خودرو مورد نظر خود بپردازند و یا ترتیب نمایش قیمت خودروها بر اساس الفبا و قیمت تغییر دهند.

برنامه قیمت گذار

در نهایت با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه منوی برنامه قیمت گذار نمایان می‌شود. کاربران می‌توانند از طریق این منو نسبت به خرید سکه اقدام نمایند و یا برنامه مذکور را از طریق سایر اپلیکیشن ها به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند.

برنامه قیمت گذار

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه قیمت گذار پرداختیم. به منظور دانلود برنامه مذکور می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • محاسبه قیمت خودرو کارکرده
  • نمایش قیمت روز خودروها
  • امکان ذخیره قیمت برآورده شده با فرمت PDF

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

iPhone 8 Plus قطعات

دوربین سلفی آیفون 8 Plus

ال سی دی آیفون SE 2020

تعمیرات موبایل

قیمت گذار (خودرو کارکرده و نو)
نام قیمت گذار (خودرو کارکرده و نو)
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده سرندیپ

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments