معرفی و دانلود برنامه تقویم اذان گو بادصبا

برنامه تقویم اذان گو بادصبا

برنامه تقویم اذان گو بادصبا جزو یکی از پرطرفدارترین تقویم‌های اسلامی به حساب می‌آید که قابلیت پخش اذان را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه تقویم اذان گو بادصبا بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای رابطه با اپلیکیشن تقویم اذان گو بادصبا

اپلیکیشن تقویم اذان گو بادصبا امکان دسترسی به سه تقویم شمسی، میلادی و قمری را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن به قابلیت‌های نظیر نمایش اوقات شرعی بیش از هزار شهر، قبله نما و دعای روز دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل آنلاین

از قابلیت‌های بسیار کاربردی اپلیکیشن تقویم اذان گو بادصبا می‌توان به قابلیت پخش اذان با صدای موذن دلخواه کاربر اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن تقویم اذان گو بادصبا بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه تقویم اذان گو بادصبا

در صورتی که برنامه تقویم اذان گو بادصبا را برای اولین بار اجرا می‌کنید از شما خواسته می‎‌شود تا شهر مورد نظر خود را جهت نمایش صحیح اوقات شرعی و پخش اذان انتخاب نمایید. در محله بعدی نیاز است تا از صحیح بودن ساعت و تاریخ گوشی خود نیز اطمینان حاصل نمایید.

برنامه تقویم اذان گو بادصبا

در این مرحله کاربران می‌توانند اذان‌هایی را که مایل به فعال کردن آن‌ها هستند، انتخاب کنند. با لمس گزینه تنظیمات در گوشه پایین و سمت چپ صفحه نیز می‌توانید موذن مورد نظر خود را انتخاب کرده و میزان صدای اذان را تنظیم نمایید.

برنامه تقویم اذان گو بادصبا

بیشتر بخوانید: خدمات اپل

در نهایت پس از مدیریت و تنظیم دریافت اطلاعیه‌ها به صفحه اصلی برنامه منقل خواهید شد. در صفحه اصلی برنامه تقویم شمسی، قمری و میلادی به همراه اوقات شرعی، مناسبت‌های روز و رویدادها نمایش داده می‌شوند.

برنامه تقویم اذان گو بادصبا

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه منوی برنامه تقویم اذان گو بادصبا نمایان می‎شود. کاربران می‌توانند در بخش کتابخانه به اعمال و دعاهای روز دسترسی داشته باشند.

برنامه تقویم اذان گو بادصبا

با مراجعه به بخش تنظیمات امکان تنظیم مجدد مکان و زمان و همچنین مدیریت اذان فراهم آمده است. با لمس گزینه مدیریت اذان به تنظیمات سریع آن دسترسی خواهید داشت. برنامه تقویم اذان گو بادصبا تنظیمات پیشرفته اذان را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده که دسترسی به این تنظیمات از طریق لمس گزینه پیشرفته در قسمت فوقانی و سمت چپ صفحه امکان‌پذیر است. در نهایت در صورت تمایل به تغییر نور صفحه نمایش و یا اندازه فونت می‌توانید به بخش مدیریت برنامه مراجعه کنید.

برنامه تقویم اذان گو بادصبا

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی  

برنامه تقویم اذان گو بادصبا از قابلیت نمایش جهت قبله نیز بهره می‌برد که دسترسی به این قابلیت از طریق لمس گزینه قبله نما فراهم آمده است. از دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکان دسترسی به مناسبت‌های ماه‌‌ها و یا جستجو در مناسبت‌ها اشاره کرد. بدین منظور مجددا به منوی برنامه مراجعه کرده و گزینه مناسبت‌ها را لمس نمایید.

برنامه تقویم اذان گو بادصبا

در صورت تمایل به تغییر شهر خود و دسترسی به اوقات شرعی شهرهای دیگر به صفحه اصلی برنامه مراجعه کرده سپس در بخش اوقات شرعی گزینه افق را لمس نمایید. در این صفحه می‌توانید کشور، استان و شهر مورد نظر خود را تغییر دهید. همچنین امکان جستجوی شهر مورد نظر با لمس آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه فراهم آمده است. در نهایت با لمس آیکون موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه نیز می‌توانید به موقعیت فعلی خود بر روی نقشه دسترسی داشته باشید.

برنامه تقویم اذان گو بادصبا

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس شکسته

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه تقویم اذان گو بادصبا پرداختیم. به منظور دانلود برنامه تقویم اذان گو بادصبا می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • نمایش تقویم شمسی، قمری و میلادی
  • قابلیت پخش اذان
  • امکان انتخاب موذن
  • نمایش جهت قبله
  • نمایش مناسبت‌ها و رویدادها
  • نمایش اوقات شرعی

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 6s

قیمت تاچ ال سی دی آیفون SE 2020

قیمت باتری آیفون ایکس

تعمیرات موبایل

تقویم اذان گو بادصبا
نام تقویم اذان گو بادصبا
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده موج همراه

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مرضیه
مرضیه
2 سال گذشته

سلام .میتوانیم برای صدای مودن صدای صبط سده را قرار بدیم