معرفی و دانلود برنامه اطلاعات پرواز فرودگاه – وضعیت پروازها

برنامه اطلاعات پرواز فرودگاه

برنامه اطلاعات پرواز فرودگاه امکان دسترسی آسان به وضعیت پروازهای بیش از 20 فرودگاه در ایران را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه اطلاعات پرواز فرودگاه بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن اطلاعات پرواز فرودگاه

اپلیکیشن اطلاعات پرواز فرودگاه این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به وضعیت پروازهای ورودی و خروجی بیش از 20 فرودگاه‌ در ایران از جمله مهرآباد، امام خمینی، مشهد، شیراز و سایر شهر ها دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی تعمیرات موبایل

علاوه بر امکان دسترسی به اطلاعات پرواز فرودگاه ها، اطلاعاتی نظیر نوع هواپیما، وضعیت آب و هوای شهر مبدا و مقصد و اطلاعات کامل هر فرودگاه نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی مختصر و معرفی اپلیکیشن اطلاعات پرواز فرودگاه بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه اطلاعات پرواز فرودگاه

برنامه اطلاعات پرواز فرودگاه به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده است. پس از اجرای برنامه مذکور به لیست پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه در دو دسته‌بندی جداگانه دسترسی خواهید داشت. به منظور مشاهده لیست فرودگاه ها و انتخاب فرودگاه مورد نظر خود، آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس نمایید.

برنامه اطلاعات پرواز فرودگاه

از قابلیت های کاربردی برنامه اطلاعات پرواز فرودگاه می‌توان به امکان دسترسی به اطلاعات کامل هر فرودگاه اشاره کرد. بدین منظور تنها کافیست تا نام فرودگاه قابل مشاهده در قسمت فوقانی صفحه را لمس کنید. بدین ترتیب به اطلاعاتی نظیر وضعیت آب و هوا فرودگاه، شماره تماس، وب سایت و آدرس فرودگاه دسترسی خواهید داشت. همچنین در این بخش امکان مشاهده موقعیت فرودگاه بر روی نقشه نیز فراهم آمده است. در نهایت کاربران می‌توانند با مراجعه به قسمت انتهایی صفحه به مشخصات و تاریخچه فرودگاه دسترسی داشته باشند.

برنامه اطلاعات پرواز فرودگاه

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی اپل در تهران

با انتخاب هریک از پروازها به شماره و نوع هواپیما، زمان تخمینی پرواز در صورت تاخیر، وضعیت آب و هوای مبدا و مقصد و شماره ترمینال دسترسی خواهید داشت. برنامه اطلاعات پرواز فرودگاه قابلیت به اشتراک گذاری اطلاعات پرواز از طریق سایر اپلیکیشن ها را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. بدین منظور تنها کافیست تا آیکون موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را لمس نمایید.

برنامه اطلاعات پرواز فرودگاه

برنامه اطلاعات پرواز فرودگاه از قابلیت جستجو پرواز بر اساس شهر، شماره پرواز و یا ایرلاین نیز بهر می‌برد. بدین منظور تنها کافیست تا اولین آیکون موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را لمس کنید. از سوی دیگر با لمس دومین آیکون امکان به روز رسانی اطلاعات پرواز فراهم می‌آید. در نهایت کاربران می‌توانند با لمس سومین آیکون به بررسی تاریخ و ساعت تغییر وضعیت پروازهای گذشته بپردازند.

برنامه اطلاعات پرواز فرودگاه

 بیشتر بخوانید: ادرس نمایندگی تعمیرات گوشی سامسونگ شرق تهران  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه اطلاعات پرواز فرودگاه پرداختیم. با استفاده از آیکون‌های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • نمایش اطلاعات کامل پروازهای ورودی و خروجی
  • دسترسی به آدرس و شماره تماس فرودگاه‌ها
  • نمایش موقعیت فرودگاه بر روی نقشه
  • امکان به اشتراک گذاری اطلاعات پرواز
  • قابلیت جستجو
  • نمایش وضعیت آب و هوا شهر مبدا و مقصد

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 6s Plus

ال سی دی آیفون 7 Plus

قیمت قاب پشت آیفون اس ای 2020

تعمیرات موبایل

اطلاعات پرواز فرودگاه
نام اطلاعات پرواز فرودگاه
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده امیر وحید رودسری

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Aazar.Khoshbakht
Aazar.Khoshbakht
1 سال گذشته

کلی باگ داره. اصلا بالا نمیاد