معرفی و دانلود بازی That level Again ؛ یک بازی سرگرم کننده

معرفی بازی That level Again

بازی That level Again به معنای “باز هم همان مرحله!” یک بازی ساده و جالب است که می‌تواند شما را مجذوب خود نماید. در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی بازی That level Again بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی زیبای That level Again

بازی جالب That level Again تقریبا با تمام بازی های دیگری که می‌شناسید تفاوت دارد! تفاوت این بازی مربوط به آن می‌شود که در تمام مراحل بازی مذکور شما با محیطی کاملا یکسان رو به رو هستید! به همین دلیل است که نام بازی، That level Again به معنای “باز هم همان مرحله!” در نظر گرفته است!

اما یکسان بودن شکل و مپ بازی در مراحل مختلف آن، به معنای یکسان بودن نحوه کسب موفقیت در تمام مراحل بازی نیست! در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بازی That level Again بپردازیم. چنانچه در مورد این بازی یا نحوه نصب و استفاده از آن نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی That level Again یا “باز هم همان مرحله!”

بازی مورد نظر رابط کاربری بسیار ساده دارد و مراحل مختلف آن از یک روند و کپ یکسان تشکیل می‌شوند. اما روش عبور از هر مرحله با مراحل قبل متفاوت است و این شما هستید که باید با توجه به خواسته بازی، روش گذر از هر مرحله را کشف کنید.

معرفی بازی That level Again

در بازی That level Again شما نقش یک آدمک را بر عهده دارید که باید از مسیری عبور کند. در انتهای این مسیر یک در وجود دارد و در وسط مسیر هم یک دکمه قرمز رنگ موجود است که با استفاده از آن می‌توانید درب انتهای مپ را باز کنید و با گذر از آن به مرحله بعدی بروید. همچنین در بخش های مختلف مپ نیزه‌هایی وجود دارند که اگر به آن‌ها برخورد کنید، جانتان را از دست خواهید داد.

معرفی بازی That level Again

برای اینکه در انتهای مپ باز شود، شما در هر مرحله باید اقدام خاص و منحصر به فردی را انجام دهید. برای مثال در یک مرحله ممکن است با رفتن بر روی دکمه قرمز رنگ، درب انتهای مسیر باز شود، اما در مرحله بعد برای باز کردن درب مجبور شوید که بر روی دکمه قرمز رنگ بپرید و با فشار بیشتری به آن ضربه بزنید. در این شرایط بازی از شما درخواست می‌کند که با قدرت بیشتری دکمه قرمز رنگ را فشار دهید، اما مستقیما نمی‌گوید که به چه صورت باید این کار انجام داده شود!

معرفی بازی That level Again

بنابراین شما در هر مرحله باید با توجه به خواسته‌ای که بازی ارائه کرده است، راه حل موجود را بیابید و به این صورت درب انتهای مپ را باز و از آن عبور کنید. سپس به مرحله جدیدی راه پیدا می‌کنید که از نظر ساختار کاملا مشابه با مرحله قبل است! اینجاست که با خود می‌گویید “ای وای! باز هم همان مرحله؟”

معرفی بازی That level Again

برای کنترل آدمک در بازی That level Again باید از آیکون هایی استفاده کنید  که در لبه زیرین صفحه ارائه شده‌اند. در تجربه‌ای که ما داشتیم، گاها لمس این دکمه ها آزاردهنده بود و اختلال‌هایی در عملکرد آن‌ها ایجاد می‌شد. بازی That level Again برای هر دو سیستم عامل اندروید آی او اس موجود است و حجم پایینی دارد.

بیشتر بخوانید:  تعمیرات ال سی دی موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی That level Again پرداختیم. با استفاده از آیکون های موجود در انتهای این مقاله می‌توانید بازی مذکور را از منابع ارائه شده، دانلود نمایید. چنانچه در مورد این بازی یا نحوه نصب و استفاده از آن نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • حجم پایین بازی
  • سبک متفاوت و سرگرم کننده
  • رایگان بودن

 

نقاط منفی:

  • کنترل بازی با دکمه های مجازی ارائه شده کمی دشوار است
  • باز ممکن است بعد از مدت زمان خاصی جذابیت خود را از دست دهد

بیشتر بخوانید:

iPhone 6s Plus دوربین جلو

دوربین جلو iPhone 7

iPhone XR قطعات

تعمیرات موبایل

That Level Again
نام That Level Again
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده IamTagir

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments