معرفی و دانلود بازی Need for Speed No Limits ؛ هیجان رانندگی

معرفی بازی Need for Speed No Limits ؛ هیجان رانندگی با سرعت نور!

سری بازی های Need for Speed از شناخته شده ترین بازی های سبک رانندگی و مسابقه ای محسوب می‌شوند. بازی Need for Speed No Limits یکی از جدیدترین نسخه های این سری بازی هاست که برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Need for Speed No Limits بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Need for Speed No Limits

شاید هیچ گیمر علاقمند به بازی های سبک رانندگی و مسابقه ای وجود نداشته باشد که انجام سری بازی های Need for Speed را تجربه نکرده باشد! سری بازی های Need for Speed از بهترین بازی های این سبکی محسوب می‌شود. بازی Need for Speed No Limits یکی از جدیدترین نسخه های این سری از گیم ها بوده که برای دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است.

در این مقاله قصد داریم به معرفی و برسی کوتاه بازی زیبای Need for Speed No Limits بپردازیم. چنانچه در رابطه با این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی Need for Speed No Limits

معرفی بازی زیبای Need for Speed No Limits

بحث را با گرافیک بازی شروع می‌کنیم که مطمئنا برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است. گرافیک بازی زیبای Need for Speed No Limits به شدت دقیق و فراتر از حد تصورتان طراحی شده است. محیط بازی فوق‌العاده جذاب بوده و کیفیت اجزای مختلف آن را می‌توان با کنسول های بازی مثل پلی استیشن 3 یا حتی 4 مقایسه کرد. بنابراین زمانی که بازی Need for Speed No Limits را در گوشی خود انجام می‌دهید، حسی متفاوت به شما دست می‌دهد که فوق‌العاده کم‌نظیر است.

معرفی بازی Need for Speed No Limits

علاقمندان به بازی های سبک مسابقه ای و رانندگی بدون تردید عاشق Need for Speed No Limits می‌شوند. در این بازی خودروهای بسیار مختلف و متنوعی ارائه شده که گیمر می‌تواند بنا به سلیقه و نیاز خود آن‌ها را شخصی سازی کرده و ارتقاء دهد. مانند سری های قبلی بازی Need for Speed در این نسخه از بازی هم نیتروژن نقش مهمی را ایفاء می‌کند! شما می‌توانید با تجهیز اتومبیل خود به گاز نیتروژن سرعت آن را در شرایط نیاز به شدت افزایش داده و مثل نور در جاده حرکت کنید!

معرفی بازی Need for Speed No Limits

صداگذاری بازی هم به شکل بسیار مطلوبی ایجاد شده و از نقاط وقت اصلی آن محسوب می‌شود، اما داستان بازی یا اصطلاحا گیم پلی آن چگونه است؟ در Need for Speed No Limits شما نقش یک راننده تازه کار را ایفاء می‌کنید که البته علاقه زیادی به مسابقات رانندگی و اتومبیل های مسابقه ای دارد. شما ابتدای بازی از طریق دوست خود با فردی ملاقات می‌کنید که رهبر مسابقات غیرقانونی درون شهری است. در اینجاست که زندگی حرفه ای و پرخطر شما آغاز می‌شود!

معرفی بازی Need for Speed No Limits

در ابتدا پول زیادی برای خرید خودروی مورد نظرتان ندارید و باید با پول ناچیزی که به همراه دوست خود جمع‌آوری کرده‌اید یک خودروی معمولی بخرید و وارد مسابقات خیابانی شوید. با کسب پیروزی در این مسابقات است که شما به تدریج از نظر مالی به قدرت می‌رسید و امکان ارتقاء خودرو و تعویض آن را خواهید داشت. در حین انجام مسابقات شما می‌توانید با انجام حرکات خطرناک مثل سبقت گرفتن لب به لب از سایر خودروها یا دریفت کشیدن و انجام حرکات نمایشی، پول بیشتری به عنوان بوناس (Bonus) کسب کنید.

معرفی بازی Need for Speed No Limits

به دلیل اینکه بازی Need for Speed No Limits به شدت دقیق طراحی شده و گرافیک بالایی دارد، جای تعجبی نیست که حجم آن هم بسیار زیاد باشد. خوشبختانه دو نسخه اندرویدی و آی او اسی این بازی به طور رایگان عرضه شده‌اند، اما شامل خریدهای درون برنامه ای می‌شوند. اگر از علاقمندان به بازی های سبک اتومبیل رانی هستید، همین حالا بازی زیبای Need for Speed No Limits را دانلود کنید و مطمئن باشید که از انجام این کار پشیمان نخواهید شد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A71

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی مختصر بازی Need for Speed No Limits پرداختیم. با کلیک بر روی آیکون های ضمیمه شده در انتهای این مقاله می‌توانید به صفحه دانلود بازی مذکور در اپ استور و گوگل استور مراجعه کنید. چنانچه در رابطه با این بازی نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • رایگان بودن
  • گرافیک فوق‌العاده
  • گیم پلی بسیار جذاب
  • صداگذاری عالی
  • مسابقات هیجان انگیز و چالش های بسیار زیبا

نقاط ضعف

بشتر بخوانید:

گلس آیفون 6

گلس آیفون SE

قطعات آیفون 6 اس

تعمیرات موبایل

Need for Speed™ No Limits
نام Need for Speed™ No Limits
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید iOS
سازنده By Electronic Arts

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments