معرفی و دانلود بازی Balls VS Blocks ؛ چالش تمرکز و سرعت عمل

معرفی بازی Balls VS Blocks

بازی Balls VS Blocks یکی از بازی های موبایل ساده و در عین حال اعتیاد آور است که توصیه می‌کنیم به هیچ وجه تجربه انجام آن را از دست ندهید. در این بازی تمرکز، سرعت عمل و دقت شما به چالش کشیده می‌شود. در ادامه قصد داریم به معرفی بازی Balls VS Blocks بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Balls VS Blocks

تجربه نشان داده که بازی های موبایل ساده و کم حجمی که توانایی‌ گیمر ها را به چالش می‌کشند، به شدت مورد استقبال کاربران قرار خواهند گرفت. بازی زیبای Balls VS Blocks یک نمونه از این نوع بازی‌هاست که به طور رایگان در اپ استور (App Store) و گوگل پلی استور (Google Play Store) منتشر شده است.

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی مختصر بازی Balls VS Blocks بپردازیم. در صورت نیاز برای راهنمای بیشتر یا طرح هر سوال در مورد این بازی، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

معرفی بازی Balls VS Blocks

بازی Balls VS Blocks گیم پلی بسیار جالبی دارد و قول می‌دهیم که توجه شما را به خود جل کند. این بازی محیطی ساده داشته و حجم پایینی دارد. سبک بازی به صورت “توقف ممنوع” یا “Non-Stop” طراحی شده است. همانطور که از نام بازی مشخص است، در این بازی شما با توپ‌ها و موانع خاصی سر و کار خواهید داشت.

معرفی بازی Balls VS Blocks

زمانی که بازی Balls VS Blocks شروع می‌شود، شما نقش هدایت کننده یک توپ را بر عهده دارید که با سرعت از مسیر خاصی می‌گذرد. در طول مسیر مربع‌هایی وجود دارند که موانع مسیر را تشکیل می‌دهند. شما باید با سرعت عمل بالا سعی کنید که از برخورد با این موانع ممانعت به عمل آورید. در مسیر توپ‌های دیگری هم وجود دارند که اگر به آن‌ها برخور کنید، تعداد توپ‌هایی که کنترل می‌کنید افزایش پیدا می‌کند و شما تقریبا شبیه به یک مار متشکل از همین توپ‌ها خواهید شد.

معرفی بازی Balls VS Blocks

عددی همواره در جلوی این مار که از توپ هایتان تشکیل شده است، نمایش داده می‌شود. این عدد نشان دهنده تعداد توپ هایی است که شما در حال کنترل آن‌ها هستید و در واقع آن مار را تشکیل داده‌اند. همانطور که در عکس‌های ضمیمه شده مشاهده می‌کنید، موانع مربعی موجود در مسیر دارای اعداد خاصی هستند. اگر در مسیر به مربعی برخورد کنید که عدد نمایش داده شده در آن از تعداد توپ هایی که شما در حال کنترل آن‌ها هستید کمتر باشد، آن مانع می‌شکند و به تعداد عدد آن مانع از شما توپ کم می‌شود.

معرفی بازی Balls VS Blocks

بنابراین شما باید سعی کنید تا حد امکان از برخورد با موانع موجود دوری کنید و تعداد توپ هایی که در اختیار دارید را هدر ندهید. در برخی از شرایط ممکن است کل مسیر بازی توسط مربع ها یا موانع مذکور مسدود شده باشد! در این شرایط باید سریعا دست به عمل شوید و سعی کنید به مربعی برخورد کنید که عدد کمتری دارد و بتوانید با صرف توپ‌های کمتر آن را شکسته و از مانع عبور کنید.

معرفی بازی Balls VS Blocks

هدف شما در بازی پیشروی هرچه بیشتر و صرف امتیاز بالاتر است. بازی زمانی تمام می‌شود که شما به مانعی برخورد کنید که عدد درون آن از تعداد توپ‌هایی که در اختیار دارید، بزرگ‌تر باشد. بازی Balls VS Blocks یک بازی بسیار جذاب است که توصیه می‌کنیم حتما آن را دانلود و بر روی گوشی هوشمندتان نصب کنید.

بیشتر بخوانید:  گارانتی رسمی محصولات اپل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Balls VS Blocks پرداختیم. برای دانلود بازی می‌توانید از آیکون‌های انتهای همین مقاله استفاده کنید. ضمنا در صورت نیاز برای راهنمای بیشتر یا طرح هر سوال در مورد این بازی، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • رایگان بودن
  • گیم پلی بسیار جالب و خاص
  • حجم پایین

نقاط ضعف

بیشتر بخوانید:

iPhone 11 Pro Max دوربین جلو

دوربین جلو iPhone SE

قطعات گوشی iPhone 6s

تعمیرات موبایل

Snake VS Block
نام Snake VS Block
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده VOODOO Arcade

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments