آموزش مشاهده لیست مخاطبین آنلاین تلگرام در موبوگرام

آموزش اضافه کردن چت به گفتگو های برگزیده موبوگرام

موبوگرام این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا به سادگی و در هر لحظه تمام مخاطبین آنلاین اکانت خود را به صورت یک لیست مشاهده کنید. این عمل به سادگی قابل انجام است. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه مشاهده لیست مخاطبین آنلاین تلگرام در برنامه موبوگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با مشاهده لیست مخاطبین آنلاین تلگرام

برنامه تلگرام این قابلیت را در اختیارتان قرار نمی‌دهد تا به طور آنی لیستی از مخاطبین آنلاین خود را مشاهده کنید، اما این قابلیت توسط برنامه محبوب و پرطرفدار موبوگرام ارائه شده است. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید در هر لحظه، تمام مخاطبین آنلاین اکانت خود را در قالب یک لیست مشاهده کنید و برای آن‌ها پیام ارسال نمایید.

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه بررسی و مشاهده لیست مخاطبین آنلاین تلگرام از طریق برنامه موبوگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

نحوه مشاهده لیست مخاطبین آنلاین تلگرام در موبوگرام

بررسی لیست مخاطبین آنلاین در موبوگرام به سادگی قابل انجام است. به منظور مشاهده لیست کاربران یا مخاطبین آنلاین اکانت خود در برنامه موبوگرام کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه موبوگرام را اجر کنید.
  • آیکون سه خط موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی برنامه نمایان شود.
  • گزینه مخاطبین آنلاین را انتخاب نمایید.

به همین سادگی لیستی نمایان می‌شود که در آن تمام مخاطبینی که در لحظه مورد نظر آنلاین هستند، قابل مشاهده خواهند بود.  می‌توانید با لمس هر یک از آن‌ها به پنجره گفتگو یا چت با وی مراجعه کنید. هر زمان هم که تمایل داشتید در همین صفحه، لیست مخاطبین آنلاین نمایش داده شده رفرش شده (Refresh) یا به روز شوند، کافیست که آیکون شبیه به “دایره و دو فلش” موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.

آموزش ویدئویی مشاهده لیست مخاطبین آنلاین تلگرام در موبوگرام

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه مشاهده لیست مخاطبین آنلاین تلگرام در موبوگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون 6 اس

تاچ ال سی دی آیفون 6 پلاس

قطعات آیفون ایکس

تعمیرات موبایل

برچسب‌ها: آموزش موبوگرام

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments