قوانین تعیین برنده اتک در Builder Base کلش اف کلنز

قوانین تعیین برنده اتک در Builder Base کلش اف کلنز (Clash of Clans)

در برخی شرایط دیده می‌شود که در نبردهای بیلدر بیس یا همان Builder Base بازی کلش اف کلنز علیرغم زیادتر بودن درصد خرابی شما، باز هم برنده نبرد طرف مقابل انتخاب شده است! بروز این مسئله دلیل دارد. در این مقاله قصد داریم به قوانین تعیین برنده اتک در Builder Base کلش اف کلنز (Clash of Clans) اشاره کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با قوانین تعیین برنده اتک در Builder Base کلش اف کلنز (Clash of Clans)

پیش از این در مقاله معرفی و آشنایی با Builder Base کلش اف کلنز (بیلدر بیس) در مورد بیلدر بیس (Builder Base) بازی کلش اف کلنز صحبت کردیم. همچنین در مقاله آموزش اتک دادن یا حمله در Builder Base کلش اف کلنز (بیلدر بیس) نحوه اتک دادن یا شروع یک دوئل را در بیلدر بیس کلش اف کلنز آموزش دادیم. اما ظاهرا قوانین تعیین برنده اتک در Builder Base کلش برای برخی کاربران کمی گیج کننده است!

در برخی شرایط دیده شده که در نبردهای بیلدر بیس، علیرغم زیادتر بودن درصد خرابی یک گیمر، باز هم برنده نبرد طرف مقابل انتخاب شده است! این موضوع شاید در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد، اما باید بدانید که دلیل قانع کننده‌ای برای آن وجود دارد. برای درک این دلیل باید قوانین تعیین برنده اتک در Builder Base کلش اف کلنز (Clash of Clans) را به خوبی بدانید.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی گوشی موبایل

در این مقاله قصد داریم به شرح این قوانین بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

قوانین تعیین برنده اتک در Builder Base کلش اف کلنز (Clash of Clans)

قوانین تعیین برنده اتک در Builder Base کلش اف کلنز (Clash of Clans)

برای اینکه در اتک های بیلدر بیس (Builder Base) برنده تعیین شود، ملاک اصلی تعداد ستاره هایی است که هر گیمر کسب می‌کند. پس اگر یک گیمر در اتک خود تعداد ستاره های بیشتری نسبت به شما کسب کرده باشد، فارغ از درصد خرابی ایجاد شده، برنده دوئل خواهد بود! اما ستاره های اتک در Builder Vase کلش اف کلنز چگونه کسب می‌شوند؟

یک ستاره زمانی دریافت می‌شود که شما تاون هال دشمن را نابود کنید. ستاره بعدی زمانی داده می‌شود که 50 درصد خرابی را در بیلدر بیس دشمن به وجود آورید. ستاره سوم هم زمانی داده می‌شود که 100 درصد خرابی در بیلدر بیس دشمن ایجاد شود. با توجه به این موضوع کاملا مشخص است که از بین بردن تاون هال دشمن در نبردهای بیلدر بیس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و احتمالا این موضوع سبب شده که شما علیرغم خرابی بیشتری که ایجاد کرده‌ا‌ید، نبرد را به دشمن واگذار کنید.

قوانین تعیین برنده اتک در Builder Base کلش اف کلنز (Clash of Clans)

فرض کنید که شما 45 درصد از ساختمان های بیلدر بیس (Builder Base) دشمن را خراب کنید، اما تاون هال وی را خراب نکرده باشید. در این شرایط شما هیچ ستاره‌ای دریافت نکرده‌اید. حال در سمت مقابل دشمن شما مستقیما به سمت تاون هال حمله کرده و فقط با 20 درصد خرابی و از بین بردن تاون هال یک ستاره را کسب می‌کند! در این شرایط وی به عنوان برنده اتک در Builder Base کلش اف کلنز (Clash of Clans) انتخاب خواهد شد.

اما اگر هر دو فرد در دوئل بیلدر بیس (Builder Base) تعداد ستاره یکسانی را کسب کنند، برنده نبرد کسی است که درصد خرابی بیشتری ایجاد کرده باشد. اگر تعداد ستاره ها و درصد خرابی ایجاد شده هر دو فرد کاملا یکسان باشد، نتیجه دوئل مساوی خواهد بود و هیچ کاپ یا بوناسی رد و بدل نمی‌شود. پس در نبردهای بیلدر بیس امکان مساوی شدن شرایط و حالت خنثی هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به قوانین تعیین برنده اتک در Builder Base کلش اف کلنز (Clash of Clans) اشاره کردیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

دوربین پشت آیفون 6 پلاس

تاچ ال سی دی ام 30

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
علیرضا
علیرضا
2 سال گذشته

چرا اطلاع غلط به مردم می‌دید؟ در بعضی مواقع ستاره‌ها و درصدها برابر هست؛ ولی کسی که زودتر نبرد را تمام کرده، برنده است.

Hosin.M
Hosin.M
3 سال گذشته

جدیدا باید زمان هم در نظر گرفت لطفا اضافه کنید