شرح الگوی عملکرد اسپل رعد و برق کلش اف کلنز

یکی از اسپل ها یا طلسم هایی که تقریبا در همان اوایل انجام بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) قادر به استفاده از آن هستید، اسپل رعد و برق یا Lightening Spell است. این اسپل یک الگوی خاص و مشخص دارد. در این مقاله قصد داریم به  شرح الگوی عملکرد اسپل رعد و برق کلش اف کلنز (Lightening Spell) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با الگوی عملکرد اسپل رعد و برق کلش اف کلنز (Lightening Spell)

یکی از اسپل های محبوب و ابتدایی که در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) قادر به استفاده از آن هستید، اسپل رعد و برق یا همان Lightening Spell است. این  طلسم به محض ساخت لابراتوار یا آزمایشگاه قابل استفاده می‌شود. زمانی که این اسپل را استفاده کنید، رعد و برق هایی از آسمان ساطع می‌شوند و به ساختمان ها و نیرو های دشمن آسیب می‌رسانند.

اما آیا می‌دانید که اسپل رعد و برق کلش اف کلنز دارای الگوی مشخص و خاصی است؟ در این مقاله قصد داریم به شرح الگوی عملکرد اسپل رعد و برق کلش اف کلنز (Lightening Spell) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

الگوی عملکرد اسپل رعد و برق کلش اف کلنز

الگوی عملکرد اسپل رعد و برق کلش اف کلنز (Lightening Spell)

شما در اتک های خود می‌توانید نهایتا 5 اسپل رعد و برق را حمل کنید. در این شرایط هر یک از اسپل های رعد و برقی که استفاده می‌شوند یک الگوی خاص و مشخص خواهند داشت. این الگو به ترتیب در عکس های زیر نمایش داده شده‌اند. عکس اول الگوی اسپل رعد و برقی است که برای اولین بار خالی می‌کنید و عکس دوم، سوم، چهارم و پنجم هم به ترتیب الگوی اسپل های رعد و برق دوم، سوم، چهارم و پنجم را نمایش می‌دهند.

الگوی عملکرد اسپل رعد و برق کلش اف کلنز

الگوی عملکرد اسپل رعد و برق کلش اف کلنز

الگوی عملکرد اسپل رعد و برق کلش اف کلنز

الگوی عملکرد اسپل رعد و برق کلش اف کلنز

الگوی عملکرد اسپل رعد و برق کلش اف کلنز

همانطور که در عکس‌ها می‌بینید، در 4 مرحله اول خالی کردن اسپل رعد و برق یک صاعقه با فاصله نسبتا بیشتری نسبت به سایر صاعقه‌ها وارد می‌شود. شناسایی دقیق محل فرود آمدن آن می‌تواند در نبردها به شما کمک کند. دقت داشته باشید که محل صاعقه شماره 1 همیشه همان مکانی است که شما برای پیاده کردن اسپل رعد و برق (Lightening Spell) آن را لمس می‌کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به شرح الگوی عملکرد اسپل رعد و برق کلش اف کلنز (Lightening Spell) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

باتری آیفون 6 اس

تاچ ال سی دی A5 2017

تعمیرات موبایل

منبع cocland

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments