آموزش رفع مشکل لینک دیوایس کلش رویال و ارور Already Linked

مشکل لینک دیوایس کلش رویال

اگر تمایل داشتید که اکانت کلش رویال (Clash Royale) خود را با استفاده از قابلیت لینک دیوایس (Link Device) از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل کنید و ارور Already Linked را دریافت کردید، نگران نباشید. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه رفع مشکل لینک دیوایس کلش رویال و ارور Already Linked بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با رفع مشکل لینک دیوایس کلش رویال و ارور Already Linked

قابلیت لینک دیوایس یا همان Link Device در بازی کلش رویال (Clash Royale) این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید هر زمان که تمایل داشتید نسبت به انتقال اکانت خود از یک دستگاه به دستگاه دیگر اقدام کنید. متاسفانه برخی کاربران در حین استفاده از این قابلیت با ارور Already Linked موجه می‌شوند! اما ارور چیست و چگونه می‌توان از آن گذر کرد؟

بیشتر بخوانید:  تعمیرات موبایل تهران

در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد ماهیت این ارور و نحوه رفع مشکل لینک دیوایس کلش رویال و ارور Already Linked بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

مشکل لینک دیوایس کلش رویال

دلیل نمایش ارور Already Linked کلش رویال چیست؟

سوپرسل که سازنده بازی کلش رویال است به هر کاربر اجازه می‌دهد تا فقط یک بار اکانت خود را از طریق قابلیت لینک دیوایس (Link Device) از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل کند. بنابراین زمانی که شما ارور Already Linked را دریافت می‌کنید، مطمئنا اکانت کلش رویالتان پیش از این یک بار با استفاده از قابلیت لینک دیوایس مابین دو دستگاه جابجا شده است. بنابراین شما دیگر نمی‌توانید از این قابلیت برای انتقال امانت خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل

نکته مهم در مورد استفاده از قابلیت لینک دیوایس (Link Device)

پیش از هر چیز توصیه می‌کنیم که برای آشنایی بهتر با قابلیت لینک دیوایس و نحوه استفاده از آن، حتما مقاله “انتقال اکانت کلش رویال به گوشی دیگر ؛ اندروید به iOS و برعکس” را مطالعه کنید. نکته‌ای که در این بین برای استفاده از قابلیت لینک دیوایس باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید فقط در مواقع ضروری این قابلیت را به کار ببرید. برای مثال دلیلی وجود ندارد که از این قابلیت برای انتقال اکانت بازی کلش رویال از یک آیفون به آیفون جدید خودتان استفاده کنید! شما می‌توانید به راحتی و با فعال کردن اپل آیدی آیفون قدیمی خود در آیفون جدید، اکانت کلش رویالتان را هم در آن داشته باشید.

مشکل لینک دیوایس کلش رویال

پس فقط در شرایط ضروری از قابلیت لینک دیوایس (Link Device) به منظور انتقال اکانت کلش رویال استفاده کنید. به عنوان مثال اگر تمایل دارید اکانت خود را از یک گوشی اندرویدی به آی او اسی انتقال دهید، چاره‌ای جز استفاده از قابلیت لینک دیوایس (Link Device) نخواهید داشت. پس سعی کنید همیشه در شرایط بحرانی از این قابلیت استفاده کنید.

آموزش رفع مشکل لینک دیوایس کلش رویال و ارور Already Linked

اما اگر به شدت نیاز به انتقال اکانت خود داشتید و ارور Already Linked هم مانع انجام این کار از طریق قابلیت لینک دیوایس می‌شود، نگران نباشید. شما با برقراری یک تماس ساده با سوپرسل می‌توانید مشکل خود را برطرف کنید. اگر چندان با زبان انگلیسی آشنایی ندارید، توصیه می‌کنیم که همین حالا تماسی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها بخواهید تا مکاتبات لازم به منظور انتقال اکانت شما با سوپرسل را انجام دهند. در غیر این صورت خودتان باید انجام این امر را بر عهده بگیرید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های موبایل سامسونگ

به منظور ارسال درخواست انتقال به سوپرسل می‌توانید از دو روش اصلی استفاده کنید. در روش اول مشکل را کاملا بازگو می‌کنید و اشاره خواهید کرد که یک بار از قابلیت لینک دیوایس استفاده کرده‌اید و حال تمایل دارید بار دیگر اکانت خود را از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل کتید. اما در روش دوم نیازی به ارائه این توضیحات ندارید و فقط مدعی می‌شوید که اکانت شما گم شده است. برای انجام این کار در دستگاه جدید خود که مایل دارید اکانت کلش رویال (Clash Royale) به آن منتقل شود، مراحلی را طی کنید که در مقاله “آموزش بازیابی اکانت کلش رویال و برگرداندن اکانت هک شده” شرح داده‌ایم. در نظر داشته باشید که نیازی به تغییر متن پیام درخواست هم وجود ندارد.

 

مشکل لینک دیوایس کلش رویال

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه رفع مشکل لینک دیوایس کلش رویال و ارور Already Linked پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قطعات آیفون 6 اس

قطعات اس 10

تعمیرات موبایل

منبع clashroyalearena

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
داود
داود
6 سال گذشته

سلام من مشکلی در کلش دارم و اونم اینه که برای انتقال از گوشی اندرویدی به آیفونم باید از لینک دیوایس داخل تنظیمات کلش اینکارو انجام بدم و وقتی داخل بازی هستم و میرم داخل تنظیمات بازی اصلا دکمه ی لینک دیوایس نیست که بخوام اینکارو کنم؟

ابراهيم عصر
ابراهيم عصر
5 سال گذشته
پاسخ به  داود

سلام دکمه لینک دیوایس در کلش من تو قسمت تنظیمات نیست باید چکار کنم