رفع ارور ۱۰۲ کلش اف کلنز با تغییر کشور اپل آیدی

رفع ارور 102 کلش اف کلنز در موبایل کمک

اگر در حین انتقال اکانت کلش اف کلنز خود با دستگاه دیگر با ارور 102 مواجه شدید، نگران نباشید. این ارور به سادگی قابل رفع است. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه رفع ارور 102 کلش اف کلنز (Clash of Clans) با تغییر کشور اپل آیدی بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ارور 102 کلش اف کلنز (Clash of Clans)

ارور 102 کلش اف کلنز (Clash of Clans) یکی از مشکلاتی است که بسیاری از کاربران در حین انتقال اکانت کلش خود از یک دستگاه به دستگاه دیگر (به ویژه آیفون و آیپد) با آن مواجه می‌شوند. دلیل نمایان شدن این ارور آن است که کشور انتخاب شده برای اپل آیدی (Apple ID) شما با کشور انتخاب شده برای اکانت گوگل پلاس همخوانی ندارد! پس برای رفع ارور 102 کلش اف کلنز (Clash of Clans) باید کشور هر دو مورد را یکسان کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

توصیه می‌کنیم که برای انجام این کار کشور اپل آیدی را به ایالات متحده انتقال دهید. در ادامه این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه انجام این کار و رفع ارور 102 کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

تعمیرات موبایل

آموزش تغییر کشور اپل آیدی (Apple ID) و رفع ارور 102 کلش اف کلنز

برای اینکه کشور اپل آیدی خود را تغییر دهید، لازم است که از ابزارهای تغییر آی پی (IP) و رفع تحریم استفاده کنید. پس از فعال سازی یکی از این نوع ابزارها در آیفون یا آیپدتان مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه شوید.
  • گزینه iTunes & App Store را انتخاب کنید.
  • اپل آیدی خود را از بخش فوقانی صفحه لمس کنید.

رفع ارور 102 کلش اف کلنز

  • گزینه View Apple ID را انتخاب کنید.
  • حال گزینه Country/Region را انتخاب نمایید.

رفع ارور 102 کلش اف کلنز در موبایل کمک

  • گزینه Change Country or Region را انتخاب کنید.
  • از لیست موجود کشور مورد نظرتان را مشخص کنید. توصیه می‌کنیم که کشور آمریکا یا همان US را در این بخش انتخاب نمایید.

رفع ارور 102 کلش اف کلنز در موبایل کمک

  • گزینه Next را لمس کنید.
  • گزینه Agree را در این مرحله انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

رفع ارور 102 کلش اف کلنز در موبایل کمک

  • در پنجره پاپ آپی که نمایان می‌شود هم گزینه Agree را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد که مربوط به Billing Information است، گزینه None را انتخاب کنید.

رفع ارور 102 کلش اف کلنز در موبایل کمک

توجه: حال نوبت به مراحل حساس کار می‌رسد، چرا که شما باید اطلاعات مطابق با اطلاعات یک شهروند آمریکایی را برای اپل آیدی خود ثبت نمایید. توجه داشته باشید که ثبت اطلاعات غلط در این مرحله می‌تواند منجر به بلاک شدن اپل آیدی شما شود. پس مراحلی که در ادامه شرح می‌دهیم را به طور دقیق طی کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

تعمیرات موبایل

  • مادامی که ابزار تغییر آی پی فعال است، بر روی این قسمت کلیک کنید. در این شرایط صفحه‌ای در مرورگرتان اجرا می‌شود که حاوی اطلاعاتی شبیه به اطلاعات تصویر زیر خواهد بود.

رفع ارور 102 کلش اف کلنز در موبایل کمک

  • اطلاعات شماره‌گذاری شده را دقیقا در قسمت‌هایی که در عکس زیر مشخص کرده‌ایم وارد کنید.

رفع ارور 102 کلش اف کلنز در موبایل کمک

به این صورت می‌توانید کشور اپل آیدی خود را تغییر دهید. اگر بعد از کلیک بر روی لینکی که ارائه کردیم، مشخصات کاملی برایتان نمایش داده نشد، می‌توانید تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها بخواهید تا مشخصات صحیح و قابل اعتمادی را برای یک شهروند آمریکایی در اختیارتان قرار دهند. با انجام این کار ارور 102 در حین انتقال یا لینک کردن اکانت کلش اف کلنز برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه رفع ارور 102 کلش اف کلنز (Clash of Clans) با تغییر کشور اپل آیدی پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت گلس آیفون XS

ال سی دی A50s

قطعات سامسونگ A20s

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments