رازهای طلایی رشد پیج اینستاگرام و بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام چیست ؟

خرید فالوور اینستاگرام ارزان ایرانی

اینستاگرام می‌تواند یک کانال بازاریابی بصری برای برند شما باشد. این شبکه‌ی اجتماعی فرصتی است که برای ایجاد مخاطبان وفادار شکل گرفته است. بیش از 500میلیون کاربر در اینستاگرام به صورت روزانه از این اپلیکیشن استفاده کرده و بیش از 25 میلیون حساب تجاری در آن شکل گرفته است. مانند هر شبکه‌ی اجتماعی دیگری راه‌های متفاوتی برای استفاده درست از این ابزار وجود دارد. در این نوشته به شما نشان می‌دهیم که رازهای طلایی رشد پیج اینستاگرام چیست و بهترین سایت برای خرید فالوور اینستاگرام ارزان ایرانی کدام است.

 

از هشتگ‌های مناسب استفاده کنید

همانطور که می‌خواهید پیج خود را رشد داده و تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید، شما نیاز خواهید داشت که مخاطبان فعلی خود را هم با خودتان درگیر کنید. ارسال عکس‌های جدید و ویدئوهای جذاب می‌تواند اولین شرط برای رسیدن به این هدف باشد اما برای شروع رشد، هشتگ‌گذاری هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که باعث می‎شود افرادی که به دنبال یک محتوای خاص هستند شما را پیدا کنند.

اما از کدام هشتگ‌ها باید استفاده کرده؟ مانند سایر شبکه‌های اجتماعی کاربران از برخی از هشتگ‌ها بیشتر استفاده می‌کنند. شما با یافتن آن‌ها می‌توانید احتمال دسترسی مخاطب به خودتان را افزایش دهید.

استفاده از فیلترهای درست

شاید برایتان عجیب باشد اگر بدانید که استفاده از فیلترهای درست و به جا هم می‌تواند منجر به افزایش میزان بازدید پیج شما و در نهایت رشد کسب و کارتان در اینستاگرام شود. به خاطر داشته باشید که هشتگ‌ها تنها چیزی نیستند که باید به آن‌ها توجه کنید. جامعه‎ی اینستاگرامی در بازه‌های زمانی متفاوت به فیلترهای خاص واکنش متفاوتی خواهند داد. استفاده از فیلتر پرطرفدار سبب می‎شود که میزان تعامل پیج شما افزایش قابل توجهی را تجربه کند.

پست کردن محتوا در زمان مناسب

در کنار قرار دادن هشتگ‌های مناسب و استفاده از فیلترهای پرطرفدار، انتشار پست‌ها در زمان مناسب هم از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند منجر به افزایش فالوور و رشد پیج اینستاگرامی شود. پیدا کردن زمان مناسب برای این کار از هر کسب و کار به کسب و کاری دیگر متفاوت است. هیچ کسی نمی‌تواند مدعی شود که بهترین زمان ممکن برای تمام حوزه‌ها را می‌داند. با یک مراجعه ساده به بخش insights اینستاگرام می‌توانید دریابید که بیشترین زمان تعامل‌ها و ارتباطات در چه روزها و ساعاتی بوده است و به این طریق می‌توانید بهترین زمان برای پست کردن محتوا را بیابید.

دزدیدن فالوورهای رقیبان

عنوان خوبی ندارد اما این دقیقا کاری است که باید برای رشد پیج اینستاگرام خود انجام دهید. بایستی یک لیست کامل از رقیبان خود به دست آورید و به طریقی با فالوورهای آن‌ها ارتباط برقرار کنید. این ارتباط می‌تواند با دنبال کردن او، لایک کردن و کامنت گذاشتن برای پست‌هایشان و موارد این چنینی شکل بگیرد. آمارها نشان داده است که اگر افراد را دنبال کنید، 14 درصد فالو بک دریافت خواهید کرد. اگر افراد را دنبال کرده و چند تا از پست‌های آن‌ها را لایک کنید، 22 درصد فالو بک دریافت می‌کنید و اگر هم دنبال کنید و هم لایک و کامنت قرار دهید، 34 درصد فالوبک دریافت می‌کنید.

استفاده از تگ لوکیشن

همانطور که در انتشار یک پست می‌توانید از هشتگ‎ها استفاده کنید، امکان استفاده از تگ لوکیشن هم وجود دارد. همچنین قرار دادن تگ لوکیشن در استوری‌ها هم امکان پذیر است. افراد محلی که در نزدیکی شما قرار دارند با این کار به سادگی شما را پیدا خواهند کرد. قرار دادن تگ با برچسپ لوکیشن برای مشاغل محلی و کوچک که وابستگی زیادی به افراد نزدیک به خود دارند می‌تواند بسیار مفید باشد.

سازماندهی استوری‌ها در بخش هایلایت

هنگامی که یک شخص به هر دلیلی و به هر طریقی وارد پیج شما می‎شود زمان بسیار کمی دارید تا او را قانع کنید که شما را فالو کرده و یا این که تحت تاثیر شما قرار بگیرد. قطعا شما هم در طول زمان استوری‌های زیادی به اشتراک می‌گذارید اما یک راه خوب این است که آن‌ها را با استفاده از قابلیت هایلایت سازماندهی کرده و آنچه که هستید و انجام داده‌اید را به تشریح در اختیار مخاطب خود قرار دهید. همانطور که می‌دانید استوری‌ها بعد از 24 ساعت پاک می‎شوند اما هایلایت‌ها همیشه دوام دارند با این تفاوت که دیگر نمی‌توانید متوجه شوید که چه افرادی از هایلایت شما بازدید کرده‌اند.

خرید فالوور

یکی دیگر از رازهای طلایی رشد پیج اینستاگرام این است که تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. تمام این راهکارهایی که پیشتر در این مقاله بررسی کردیم، در همین راستا بوده‌اند اما همیشه راه‌های دیگری برای رسیدن به این هدف هم وجود دارد. خرید فالوور یکی از راه‌های رشد پیج است که اولا سرعت بالایی دارد، هزینه کمی دارد، زحمت خاصی ندارد و از همه مهمتر در بازه‌ی زمانی کوتاه به بازدهی می‌رسد. برای انجام این کار کافی است که به یکی از فروشنده‌های فالوور مراجعه کرده و با پرداخت پول و ارائه‌ی آیدی صفحه‌ خود فالوورها را دریافت کنید. اما همیشه پیدا کردن یک فروشنده خوب کار سختی بوده است. در اینجا یک مرجع مناسب و معتبر برای خرید فالوور را به شما معرفی خواهیم کرد.

دیجی فالوور؛ بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام

اگر به دنبال یک فروشنده خوب برای خرید فالوور هستید، دیجی‌ فالوور یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست. ما طبق بررسی‌های متعددی که داشته‌ایم بین سایت‌های مختلف، دیجی فالوور ( www.digi-follower.com ) را یکی از بهترین گزینه‌ها نه تنها در زمینه خرید فالوور بلکه در زمینه‌های دیگری مانند خرید لایک، کامنت، ویو، پیج و … شناسایی کرده‌ایم. قیمت مناسب و منصفانه، پشتیبانی از تمام مشتریان، راهنمای جامع، تخفیفات پی در پی و … از جمله مواردی است که دیجی فالوور را یک سایت برتر در این زمینه کرده است.

سخن پایانی

رشد پیج اینستاگرام کاری نیست که به سادگی انجام پذیر باشد. مانند توسعه‌ی یک کسب و کار در فضای فیزیکی، توسعه‌ی یک پیج هم نیاز به زمان دارد. بخش قابل توجهی از راه‌حل‌های ارائه شده در این مقاله وابسته به تولید محتوا و تکنیک‌های آن است. اما راه‌های میانبری مانند خرید فالوور از مراکز معتبری مانند دیجی فالوور می‌تواند رسیدن شما به هدف را تسهیل کرده و از زمان آن بکاهد که به شدت به نفع شما خواهد بود.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments