چگونه فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟

جستجوی اینستاگرام دیدوگرام

تصورات ما از انتخاب هایمان چیست، آیا انتخاب‌های ما قابل نمایش هستند و آیا می‌توان در قالب یک نگاه برایشان اسمی انتخاب کرد؟ با کمی تفکر درباره این مفهوم، شاید تنها پاسخی که به ذهن برسد، سبک زندگی است.
در واقع سبک زندگی، یک آیین مشخص و از روند زندگی است؛ اما از آنجا که مشاهده‌ی رفتار ما همیشه و همه جا امکان‌پذیر نیست، به جای رفتارهای ما، انتخاب‌های ما در زندگی روزمره می‌تواند نشانه‌ای از سبک زندگی ما باشد. در ادامه با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

دیدوگرام تبلیغات در موبایل ، تلگرام و اینستاگرام

بطور مثال لباسی که می‌پوشیم، غذایی که می‌خوریم، حرف‌هایی که می‌زنیم و حرف‌هایی که می‌شنویم، همه و همه یک رویداد از قبل انتخاب شده هستند؛ حس دوستی، احساس رضایت از خود، جنس حضور و تاثیر نهایی ما در محیط اطرافمان (چه به صورت واقعی یا مجازی)، نتیجۀ همین انتخاب‌هایی است که رنگ و بویشان در دنیای مجازی یا واقعی‌مان، هیچ تفاوتی ندارد.
مفاهیم بالا تنها یک هدف را دنبال می‌کنند و آن هم نمایشِ یکسان از رفتار و انتخاب ما در هر محیط و فضایی است که تصمیم به ورود در آن را داریم. پس فرقی نخواهد داشت که محیط کدام است، صرفاً اهمیت حول میزان و کیفیت انتقال رفتار ما بین محیط های مختلف می چرخد.

به عنوان مثال، حضور در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام را در نظر بگیریم. قبل از هر اقدامی این هویت ماست که باید انتقال داده شود. در نتیجه اولین گام برای انتقال سبک زندگیمان انتقال هویت ما در مثال اینستاگرام خواهد بود.
اگر قصد دارید فالوورهای اینستاگرام خود را زیاد کنید باید سبک زندگی خاصی را به ایشان ارائه کنید. برای انجام این کار بهتر است به موارد زیر اهمیت دهید.

اولین گام: تکمیل پروفایل اینستاگرام و انتقال هویت

پروفایل شما اولین جایی است که مردم برای کسب اطلاعات بیشتر به آن نگاه خواهند کرد. برای اینکار ابتدا باید تصویری مناسب برای پروفایل، راه های تماس و توضیحاتی پیرامون فعالیت خود تنظیم گردانید.
حال که هویت ما انتقال یافت باید به دنبال نمایش رفتارهای‌مان باشیم، اما نوع رفتار و عملکرد ما رابطه نزدیکی با هدف حضورمان در یک محیط مجازی دارد، یعنی اگر اینستاگرام را انتخاب نمودیم، هدف حضور در آن را نیز شفاف سازیم؛ صرفاً تصمیم به اشتراک گذاشتن عکس‌های شخصی با دوستانمان داریم یا هدفی تجاری در پشت پرده تصاویرمان نهفته است. در هر دو حالت، حساسیت انتخاب بالاست زیرا انتخاب ما مثال بارز نمایش رفتارمان در محیط جدیدیست که وارد آن شدیم.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ در محل  

گام دوم: ارائه محتوا و استفاده از تصویری مناسب

همیشه یک ساختار را دنبال کنید، طوری که ایجاد عادت کنید. تصویری با کیفیت که بتواند محتوای شما را در قالب بصری نیز توضیح دهد بسیار کارامد خواهد بود.
فراموش نکنید زمانی که در اینستاگرام فعالیت دارید، این تصاویر می‌باشند که گویای رفتار شما هستند. داشتن نظم در زمان ارائه پست، انتخاب تگ مناسب و مربوط، المان‌هایی هستند که صدای محتوای شما را بسیار شفاف به گوش مخاطبانتان می‌توانند برسانند.
حال وقت تنفس در فضایی هست که ایجاد کرده‌ایم. این امر زمانی میسر خواهد شد که رابطه ایجاد کنیم. چرا که هر هدفی تنها با اشتراک گذاشتن آن به مقصد خواهد رسید.
خوشبختانه اینستاگرام بستری بسیار راحت برای ایجاد رابطه هاست. چون در آن می‌توانیم خیلی راحت با افرادی رابطه داشته باشیم که در مرز سبک زندگی و شیوه رفتاری ما حرکت می‌کنند و این هدفمندی سودی خالص برای اشتراک تفکر و رفتار ما در محیطی هست که وارد آن شدیم.

گام سوم: تعامل با دیگران

اینستاگرام از طریق ابزار هایی که دارد، جستجو های متنوعی را برای ما فراهم کرده که می‌توان با استفاده از آن‌ها به طور کاملاً هدفمند، مخاطب خاص خودتان را برای شروع یک ارتباط پیدا کنید.

جستجوی اینستاگرام دیدوگرام

جستجو بر اساس نام کاربری، تگ و موقعیت جغرافیایی در ابزار جستجو اینستاگرام، این شرایط را بطور کامل فراهم خواهد کرد. دقت کنید که این فقط شروع یک ارتباط است. برای ماندگاری آن، باید تعامل بیشتری با دوستان جدید و قدیمیان داشته باشیم.

ربات افزایش فالوور اینستاگرام دیدوگرام

مطمئناً انجام تمام این کارها، امری کاملاً زمانگیر است و اگر ماهیت اینستاگرام شما تجاری باشد، باید فردی به شکل تمام وقت این کارها را برای شما انجام دهد.
در حال حاضر، بهترین راهکار که برای این موضوع وجود دارد، استفاده از ربات اینستاگرام دیدوگرام است. ربات اینستاگرام به شما امکان می‌دهد تا از طریق آن، مخاطبان خاص خود را هدف قرار داده، تصاویرشان را لایک کرده و برایشان کامنت بگذارید.
در استفاده از ربات اینستاگرام موردی که همیشه باید به آن دقت شود، انتخاب درست کامنت‌ها است. کامنت‌هایی که ربات ثبت می‌کند باید کاملاً شبیه دیدگاه یک انسان باشد و مسخره به نظر نرسد. برای مثال گاهی اوقات دیده شده که کامنت‌هایی مانند “بسیار عالی”، “چه پست خوبی” و… نه تنها در افزایش فالوور اینستاگرام یک کسب و کار تاثیری نداشته است، بلکه باعث ایجاد تصور منفی از کسب و کار شما در دید مخاطبان می‌شود. بنابراین همیشه باید نسبت به کامنت‌ها دقت خاصی داشته باشید.
البته باید به شما بگوییم که ربات اینستاگرام دیدوگرام تمام آنچه یک ربات برای مدیریت حساب اینستاگرام نیاز دارد را به شما ارائه می‌کند. ربات اینستگرام دیدوگرام علاوه بر لایک و کامنت گذاری در زیر محتوای دیگران، امکان جستجو بر اساس هشتگ، نام کاربری و موقعیت جغرافیایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین، این ربات می‌تواند کاربران را به صورت خودکار فالوو و آنفالوو کند. یکی دیگر از نکات مثبت ربات اینستاگرام دیدوگرام، خودکار بودن، قابلیت کارکردن در حالت آفلاین و بدون نیاز به دانلود نرم افزار خاص است.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی رسمی اپل در تهران

اگر زمان کافی برای مدیریت اکانت اینستاگرام خود را ندارید، مطمئن باشید ربات اینستاگرام دیدوگرام بهترین انتخاب شما خواهد بود. همچنین اگر قصد انجام تبلیغات در اینستاگرام را دارید، دیدوگرام راهکارهای جذابی را برای شما در نظر گرفته است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با شماره 02141897111 تماس بگیرید تا کارشناسان Didogram شما را راهنمایی کنند. همچنین، وبلاگ دیدوگرام محل مناسبی برای یادگیری ترفندهای بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام محسوب می‌شود.

نویسنده: شاهین نقوی از تیم دیدوگرام

 

بیشتر بخوانید:

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments