آموزش تصویری حذف اکانت کوکو Delete Coco Account

حذف اکانت کوکو

برنامه یا اپلیکیشن کوکو (Coco Messenger) یکی از محبوب‌ترین و بهترین مسنجرهای کنونی موجود به شمار می‌رود. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه حذف اکانت کوکو (Coco Messenger) بپردازیم و توضیح کوتاهی در مورد این برنامه خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه کوکو (Coco Messenger)

برنامه پیام رسان یا به اصطلاح مسنجر کوکو (Coco Messenger) به دلیل کیفیت عالی و قابلیت‌هایی که به همراه دارد، در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام رسان موجود به شمار می‌رود. با استفاده از این برنامه، کاربران قادر به ارسال و دریافت پیام‌های متنی و تصویری مختلفی خواهند بود. مسنجر کوکو (Coco Messenger) همچنین از قابلیت برقراری تماس تلفنی رایگان و مبتنی بر اینترنت هم پشتیبانی می‌کند. این برنامه شامل دو نسخه آی او اسی و اندرویدی می‌شود و هم اکنون یکی از باکیفیت‌ترین و سریع‌ترین مسنجرهای موجود محسوب می‌گردد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اما اگر بنا به هر دلیلی تمایل دارید که نسبت به حذف اکانت خود در برنامه کوکو (Coco Messenger) اقدام کنید، این مقاله راهنمای جامع و مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم که به طور تصویری نحوه حذف اکانت کوکو (Coco Messenger) را به شما عزیزان آموزش دهیم. این عمل به راحتی و با طی کردن سه مرحله ساده و از طریق خود مسنجر کوکو (Coco Messenger) صورت می‌پذیرد. چنانچه در رابطه با این موضوع نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

نحوه حذف اکانت کوکو (Coco Messenger)

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، حذف اکانت کوکو (Coco Messenger) به هیچ وجه پروسه پیچیده‌ای را شامل نمی‌شود و از طریق خود اپلیکیشن قابل انجام است. برای انجام این عمل کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

حذف اکانت کوکو

برنامه کوکو (Coco Messenger) را اجرا کنید و وارد اکانتی شوید که قصد حذف آن را دارید. حال از منوی زیرین برنامه به بخش More مراجعه کنید و گزینه Settings را لمس نمایید.

حذف اکانت کوکو

حال باید گزینه Clear Data را لمس کنید.

حذف اکانت کوکو

در نهایتا کافیست که گزینه Delete ارائه شده در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس کنید. به این صورت اکانت شما در اپلیکیشن کوکو (Coco Messenger) حذف می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت کوکو (Coco Messenger) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این موضوع نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

ال سی دی iPhone SE 2020

قیمت ال سی دی سامسونگ A50s

قطعات iPhone 7

تعمیرات موبایل

منبع accountdeleters

نظرات کاربران (3)

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
setare
setare
6 سال گذشته

چرا به روشی که گفتین برای حذف اکانت کوکو اقدام میکنم ولی گزینه حذف خاموشه؟؟؟ چکار باید بکنم ؟؟؟

mobina
mobina
6 سال گذشته

سلام در مورد دلیت اکانت coco
برنامه coco رو از قدیم داشتم
دما قصد دلیت اکانتشو دارم هر کاری میکنم ب روش شما میرم متاسفانه دلیت اکانت نمیشه ورژنشم بروز رسانی کردم بازم دلیت اکانت میکنم بازم نمیشه ممکنه منو راهنمایی کنین

علی
علی
6 سال گذشته

متتسفانه گزینه دیلت خاموش است
فقط وقتی عکسی چیزی باشد روشن میشه که تنها میشه حذفشون کرد با اون