آموزش تصویری حذف اکانت سامسونگ – Delete Samsung Account

حذف اکانت سامسونگ

اگر بنا به هر دلیلی تمایل دارید تا اکانت سامسونگ خود را حذف کنید، این مقاله بهترین راهنمای تصویری و قدم به قدم ممکن را در اختیارتان قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری و قدم به قدم نحوه حذف اکانت سامسونگ بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با حذف اکانت سامسونگ

استفاده از اکانت سامسونگ بنا به دلایل خاصی اجباری می‌شود. به عنوان مثال برای استفاده از برخی قابلیت‌های گوشی‌های سامسونگ نیازمند ساخت اکانت اختصاصی سامسونگ در آن‌ها هستید. در این بین حذف اکانت سامسونگ به هیچ عنوان پروسه پیچیده‌ای را به همراه ندارد و شما به سادگی قادر به حذف آن هستید. تنها موضوعی که باید به آن توجه کنید مربوط به این است که با حذف اکانت سامسونگ تمام اطلاعات آن نظیر دانلودها، آیتم‌های خریداری شده و غیره از بین می‌روند. بنابراین اگر با این موضوع مشکلی ندارید نسبت به حذف اکانت سامسونگ خود اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

همانطور که اشاره کردیم، حذف اکانت سامسونگ به سادگی امکانپذیر است. بدین منظور از سایت رسمی سامسونگ استفاده می‌کنیم. در ادامه این مقاله به آموزش تصویری و قدم به قدم نحوه حذف اکانت سامسونگ خواهیم پرداخت. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چگونه اکانت سامسونگ خود را حذف کنیم؟

به منظور غیر فعال یا حذف کردن اکانت سامسونگ خود کافیست که مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

حذف اکانت سامسونگ

ابتدا باید با کلیک بر روی این قسمت به صفحه اکانت‌ سامسونگ مراجعه کنید. احتمالا با توجه به آی پی (IP) شما نسخه فارسی وبسایت رسمی سامسونگ نمایان می‌شود. اگر تمایل دارید مراحل را به صورت فارسی ادامه دهید، اما ما ترجیحا از نسخه انگلیسی وبسایت سامسونگ استفاده می‌کنیم. برای تغییر زبان صفحه و سایت سامسونگ در بخش زیرین و سمت راست صفحه گزینه‌ای ارائه شده که مربوط به انتخاب کشور و زبان مد نظر کاربر می‌شود.

حذف اکانت سامسونگ

بر روی گزینه Sign In یا ورود به سیستم کلیک کنید.

حذف اکانت سامسونگ

مشخصات اکانت خود شامل نام کاربری و رمز عبور را در این مرحله وارد نمایید و بر روی گزینه Sign In کلیک کنید.

حذف اکانت سامسونگ

حال از منوی گوشی صفحه گزینه Profile را انتخاب کنید.

حذف اکانت سامسونگ

در بخش زیرین صفحه‌ای که باز می‌شود، گزینه‌ای تحت عنوان Delete account وجود دارد. بر روی این گزینه کلیک کنید تا دستور حذف اکانت سامسونگ شما صادر شود.

حذف اکانت سامسونگ

تیک چپ باکس موجود را بزنید و سپس بر روی گزینه Confirm کلیک کنید.

حذف اکانت سامسونگ

با مشاهده تصویر فوق، پروسه غیر فعال سازی یا حذف اکانت سامسونگ شما به پایان رسیده است. می‌توانید بر روی گزینه Confirm کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:  هزینه تعویض گلس آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری و قدم و قدم نحوه حذف اکانت سامسونگ پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت ال سی دی iPhone X

قیمت ال سی دی سامسونگ A10e

Samsung S20 Ultra قطعات گوشی

تعمیرات موبایل

منبع accountdeleters

نظرات کاربران (55)

guest
55 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
اسما
اسما
1 سال گذشته

سلام، من با خط قبلیم ت این گوشیم اکانت ساختم و بعد مجبور شدم خطمو بسوزونم، الان بعد از ی بروزرسانی گوشی از اکانتم اومده بیرون و ازم میخواد رمز رو وارد کنم تا وارد اکانت بشم دوباره، من رمز رو میزنم اوکیه، ولی بعدش ازم کدی میخواد ک ب خط قبلیم ارسال میشه رو وارد کنم، ولی اون خط دگ وجود نداره🥲، نمدونم چیکار کنم، شماره ایمیلم رو عوض کردم، نشد، رفتم گذینه بازیابی شماره تلفن رو زدم، اطلاعاتم رو قبول نکرد، الان من موندم و اعلانی ک ۲۴ ساعته بالای صفست و میگه وارد اکانت شو، چیکاااار کنممممممممممممممممㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

امیدفرامرزی
امیدفرامرزی
2 سال گذشته

سلام خوبین ببخشید برای گوشیم سامسونگ اکانت گذاشتم رمزشم هرچی میزنم قبول نمیکنه

Amirqaseme
Amirqaseme
2 سال گذشته

آقا یه کمکی به من بکن بگو من چه غلطی کنم من الان اکانت گوگل دارم و الان اکانت سامسونگ و گزاشتم و وقتی توی settings میزنم مینویسه verify your account هر کار کنم نمیتونم کاری کنم یکی نوشته not now و یکی نوشته go to inbox نمیتونم با تنظیمات سامسونگ دسترسی پیدا کنم و وقتی Chang email address رو میزنم ازم رمز میخواد رمزم همین الان یادم رفت چه غلطی کنم گوشیمم اندروید ۱۲ زود بگو ترو خدا .

عرفان حسینی
عرفان حسینی
2 سال گذشته

سلام من گوشیم سامسونگ A11بعد گوشیمو تنظیمات کارخانه زدم همون حذف دستی بعد واسه استفاده دوباره رمز میخواد و یه روش جیمیل میخواد من نه رمز یادمه نه جیمل شماره هم میزنم نمیشه باید چیکار کنم ممنون.

ASGHAR
ASGHAR
2 سال گذشته

خدا امواتتو بیامرزه …دهنم سرویس شده بود …تو چند لحظه از شر این اکانت راحت شدم

زیلاعلامی
زیلاعلامی
1 سال گذشته
پاسخ به  ASGHAR

سلام
من گوشی برادرمخدا بیامرز رو به یادگار برداشتم وحساب سامسونگ اکانتش فعاله ومن رمز عبورس ونمیدونم باید چیکار کنم لطفا راهنمایی بفرمایید.ممنون از لطفتون