تعمیرات آیفون X اپل در موبایل کمک

درخواست تعمیرات آیفون (اپل)

سوالات متداول

آنچه که می‌خواهید درباره آموزش تعمیرات آیفون X بدانید

آیفون X اپل یکی از منحصر به فردترین آیفون های این شرکت است که اگر نیاز به تعمیر پیدا کند باید حتما به دست یک تعمیرکار قابل اعتماد سپرده شود. تعمیر آیفون X می‌تواند بنا به دلایل مختلفی انجام گیرد. در ادامه بیشتر در رابطه با این مسئله صحبت می‌کنیم.

چرا تعمیر آیفون X حساسیت بالایی دارد؟

اپل در طراحی آیفون X دقت بالایی صرف کرده و اجزای سخت افزاری آن را بسیار دقیق در کنار هم قرار داده است. اجزای سخت افزاری که در این گوشی بکار رفته‌اند کیفیت کم نظیری دارند و در کنار هم گوشی فوق‌العاده‌ای با نام آیفون X را به وجود می‌آورند. زمانی که یکی از این اعضا دچار مشکل شود و در عملکرد گوشی خلل ایجاد گردد، تعمیر آیفون X ضروری می‌شود. اما به دلیل طراحی خاصی که اپل در این گوشی بکار برده نمی‌توان تعمیر آیفون X را به هر فرد کم تجربه‌ای واگذار کرد.

تعمیرکاری که قرار است تعمیر آیفون X را بر عهده بگیرد باید تجربه کافی در زمینه تعمیرات موبایل را داشته باشد و در قدم اول بتواند مشکل آیفون را تشخیص داده و سپس با در نظر گرفتن تمام استانداردهای لازم به تعمیر آن بپردازد. همچنین وی باید از قطعاتی در حین تعمیر آیفون X استفاده کند که کاملا اورجینال بوده و از نظر کیفیت با سایر قطعات سخت افزاری گوشی همگام باشند، در غیر این صورت ممکن است در دراز مدت برای کاربران مشکلات دیگری به وجود آید و باز هم نیاز شود تا آیفون X تعمیر گردد. بنابراین تعمیر آیفون X یک پروسه حساس است.

برخی از رایج ترین تعمیرات آیفون X

هر چقدر هم که یک گوشی کیفیت ساخت بالایی داشته باشد، باز هم ممکن است بنا به دلایل مختلف دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر پیدا کنند. آیفون X اپل هم از این موضوع مستثنا نیست. برخی از اصلی ترین و رایج ترین تعمیرات آیفون X شامل موارد زیر می‌شوند:

  • تعویض ال سی دی آیفون Xتعویض ال سی دی یکی از رایج ترین تعمیرات آیفون X است که عموما به دلیل شکستن صفحه نمایش باید انجام شود. شکستن صفحه نمایش اغلب به دلیل سهل انگاری کاربر و وارد شدن ضربه به ال سی دی دستگاه به وجود می‌آید.
  • تعویض باتری آیفون Xآیفون X اپل هم مثل سایر گوشی های موبایل از یک باتری لیتیوم یونی بهره می‌برد. متاسفانه ساختار باتری های لیتیوم یونی به گونه‌ای است که به مرور زمان ظرفیت و توان شارژدهی آن ها کاهش می‌یابد و بعد از چند سال (یا بازه های زمانی کمتر) کاربر ملزم به تعویض آن ها می‌شود. آیفون X اپل هم از این مسئله مستثنا نیست و تعویض باتری آن یکی از رایج ترین تعمیراتش محسوب می‌شود. 
  • تعویض موتور ویبره آیفون Xیکی دیگر از تعمیرات رایج آیفون X مربوط به تعویض موتور ویبره آن می‌شود. موتور ویبره یک قطعه بسیار کوچک است که در گوشی های موبایل وظیفه ایجاد لرزش ها یا ویبره را بر عهده دارد و زمانی که دچار مشکل شود، گوشی ویبره یا هشدار لرزشی ارائه نمی‌کند. 
  • تعویض اسپیکر آیفون Xیکی دیگر از تعمیرت رایج آیفون X مربوط به تعویض موتور ویبره آن می‌شود. موتور ویبره یک قطعه بسیار کوچک است که در گوشی های موبایل وظیفه ایجاد لرزش ها یا ویبره را بر عهده دارد و زمانی که دچار مشکل شود، گوشی ویبره یا هشدار لرزشی ارائه نمی‌کند. 
  • تعویض سنسورهای جلوی آیفون Xاسپیکر آیفون X در برخی موارد خاص دچار مشکل می‌شود. عموما این قطعه به دلیل آب خوردگی دچار مشکل خواهد شد. زمانی که اسپیکر گوشی از کار بیفتد یا در عملکردش خلل ایجاد شود، صدای خروجی از بلندگوی دستگاه کیفیت لازم را ارائه نخواهد کرد. عموما صدا در این وضعیت یا کاملا قطع می‌شود و یا با خش خش های زیادی همراه خواهد بود.بگیرید.

موارد فوق تنها بخشی از تعمیرات رایج آیفون X محسوب می‌شوند که تیم تحریریه موبایل کمک پیش از این آموزش های قدم به قدمی را برای آشنایی تعمیرکاران با این تعمیرات ارائه کرده است. تعمیر آیفون X فقط به موارد فوق ختم نمی‌شود و ممکن است بنا به دلالی دیگری همچون روشن نشدن گوشی، وارد شدن ضربه به برد، بروز اختلال در مدار تغذیه، بروز اختلال در فلت پاور، درست شارژ نشدن گوشی و غیره هم انجام گیرد.

تعمیر آیفون X را با ثبت سفارش آنلاین انجام دهید!

اگر به دنبال راه حلی هستید که با استفاده از آن بتواند تعمیر آیفون X را با اطمینان کامل و ظرف کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید،  موبایل کمک این امکان را فراهم کرده است. با سرویس موبایل کمک می‌توانید سفارش تعمیر آیفون X را به صورت آنلاین ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن آیفون X تعمیر شده خود را با ضمانت اصالت قطعه تحویل بگیرید. روند انجام تعمیر آیفون X در موبایل کمک به شرح زیر است:

  • ثبت سفارش تعمیر آیفون X: در قدم اول باید با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک یا ضمن تماس با شماره‌ی 75147-021 سفارش تعمیر مورد نظرتان را ثبت کنید.
  • انجام تعمیرات آیفون X: پیک موبایل کمک به آدرس شما اعزام شده و گوشی را تحویل گرفته و به شرکت ارجاع می‌دهد و تعمیر آیفون X در شرکت انجام خواهد شد.
  • تحویل آیفون به مشتری و ضمانت تعمیر: بعد از انجام تعمیر آیفون X، گوشی به با پیک رایگان موبایل کمک به آدرس مشتری ارسال خواهد شد. فراموش نکنید که تعمیر آیفون X با ضمانت اصالت قطعه توسط تیم موبایل کمک انجام می‌شود. در ضمن میتوانید از خدمات نمایندگی های موبایل کمک در شهر خود هم استفاده کنید.

بنابراین به همین سادگی می‌توانید تعمیر آیفون X را ظرف کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به خروج از منزل انجام دهید. کارشناسان موبایل کمک موظف هستند در تعمیر آیفون X مشتریان از بهترین و با کیفیت ترین قطعات اورجینالی استفاده کنند که توسط خود فروشگاه موبایل کمک تامین شده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویس و خدمات موبایل کمک با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید.