تعمیرات گوشی ورتو (Vertu) با ضمانت و قیمت مناسب در مرکز موبایل کمک

تعمیرات گوشی ورتو (Vertu) با ضمانت

تعمیرات موبایل

برای تعمیر موبایل ورتو کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌ کمک «مرکز تعمیرات تخصصی ورتو» تماس بگیر

اگر به دنبال مرجعی هستید که بتوانید با خیال راحت تعمیرات تخصصی گوشی های ورتو یا Vertu را به آن واگذار کرده و از ضمانت اصالت قطعه بهره‌مند شوید، موبایل کمک بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیرات گوشی ورتو (Vertu) را با ضمانت اصالت قطعه و مناسب ترین قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آشنایی اولیه با گوشی های شرکت Vertu (ورتو)

شرکت Vertu یک کمپانی بریتانیایی است که در زمینه طراحی و عرضه موبایل های لاکچری فعالیت دارد. گوشی های ورتو بیشتر توسط سلبریتی ها و افراد مشهوری استفاده می‌شود که به دنبال گوشی های خاص، عجیب و لاکچری هستند. طبیعتا با توجه به سبک گوشی های Vertu قیمت آن ها هم بالا خواهد بود. بنابراین در برخی شرایط تعمیرات این گوشی ها می‌تواند به معضلی برای کاربران تبدیل شود. عموما تعمیرکاران موبایل دانش لازم برای تعمیر گوشی های ورتو را ندارند و از سوی دیگر قیمت های عجیب و نجومی را برای تعمیر آن ها عنوان می‌کنند. بنابراین اگر از کاربران گوشی های ورتو باشید به تعمیرات آن نیاز پیدا می کنید، احتمال اینکه با جستجوی در اینترنت به این مقاله دست پیدا کرده باشید زیاد است. در ادامه این مطلب جزئیات بیشتری در مورد تعمیرات گوشی ورتو (Vertu) در شرکت موبایل کمک خدمتتان ارائه می‌کنیم.

 

تعمیرات گوشی ورتو (Vertu) با ضمانت

چرا باید در تعمیرات گوشی ورتو دقت زیادی صرف شود؟

همانطور که در بخش قبل اشاره داشتیم، گوشی هایی که توسط شرکت Vertu تولید می‌شوند لاکچری و بسیار گران قیمت هستند. طبیعی است پیدا کردن قطعات این گوشی ها و جایگزین کردن آن ها با قطعات اصلی گوشی هم کاری بسیار دشوار و هزینه بردار خواهد بود. بنابراین تعمیرات گوشی ورتو در مقایسه با هر گوشی دیگری نیاز به دقت بیشتری خواهد داشت، چون باید در تعمیر این گوشی مراقب بود که خدای نکرده به سایر قطعات و اجزای ظریف و گران قیمت آن آسیبی وارد نشود. پس اگر قصد تعمیر گوشی ورتو را دارید باید حتما تعمیر آن را به تعمیرکاری با تجربه و قابل اعتماد واگذار کنید.

چرا موبایل کمک بهترین مرجع برای تعمیر گوشی های Vertu (ورتو) است؟

اگر می‌خواهید تعمیرات گوشی ورتو شما با بهترین کیفیت ممکن انجام شود، موبایل کمک بهترین انتخاب پیش رویتان خواهد بود. کارشناسان موبایل کمک افراد مجربی هستند که برای اخذ تاییدیه فعالیت در این شرکت دوره های تخصصی را می‌گذرانند که یکی از این دوره ها مربوط به تعمیرات تخصصی گوشی های ورتو می‌شود. آن ها پس از موفقیت در دوره های مذکور می‌توانند به عنوان کارشناس در شرکت موبایل کمک فعالیت داشته باشند. از سوی دیگر شرکت موبایل کمک جدیدترین و مدرن ترین ابزارهای تعمیر موبایل را در اختیار کارشناسان خود قرار داده و بدین ترتیب بهترین بستر ممکن برای تعمیر گوشی فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

از سوی دیگر شرکت موبایل کمک خود تامین کننده قطعات اورجینال گوشی های موبایل است و به راحتی می‌توانید قطعات مختلف مورد نیاز برای تعمیرات گوشی ورتو (Vertu) را وارد کرده و با ضمانت اورجینال بودن، آن ها را در گوشی مشتریان گرامی نصب کند. بنابراین زمانی که از خدمات شرکت موبایل کمک برای تعمیرات تخصصی گوشی های Vertu استفاده کنید، خیالتان از بابت نتیجه نهایی راحت خواهد بود. موبایل کمک در حال حاضر تنها منبع رسمی است که در ایران سرویس تعمیرات گوشی های لاکچری ورتو را با ضمانت اصالت قطعه ارائه می‌کند.

کدام مدل های گوشی Vertu در موبایل کمک قابل تعمیر هستند؟

شرکت موبایل کمک تعمیرات انواع مختلف گوشی های ورتو را تحت پشتیبانی خود قرار می‌دهد. بنابراین تعمیرات تمام گوشی های موبایل شرکت Vertu توسط کارشناسان موبایل کمک قابل انجام خواهد بود. تعمیرات جدیدترین گوشی ورتو، تعمیرات گوشی Vertu Signature، تعمیرات گوشی Vertu Signature Touch، تعمیرات گوشی ورتو TI، تعمیرات گوشی ورتو سیگنچر، تعمیرات گوشی ورتو سیگنیچر اس، تعمیرات گوشی ورتو فراری، تعمیرات ورتو Ascent Ferrari GT تعمیرات ورتو Ascent 2010، تعمیرات ورتو Constellation Quest، تعمیرات ورتو اسنت فراری جی تی و تمام مدل های دیگر گوشی های شرکت Vertu در شرکت موبایل کمک قابل انجام خواهند بود.

تعمیرات گوشی ورتو (Vertu) با ضمانت

هزینه تعمیرات تخصصی گوشی ورتو (Vertu) چقدر است؟

شرکت موبایل کمک سعی کرده که هزینه تعمیرات تخصصی گوشی ورتو را به حداقل مقدار ممکن برساند تا بدین صورت کاربران این سری از گوشی های موبایل لاکچری و خاص مشکل و نگرانی از بابت قیمت و هزینه تعمیرات نداشته باشند. هزینه اصلی که در تعمیرات گوشی های Vertu پرداخت می‌شود مربوط به تامین و خرید قطعات اورجینالی است که معیوب شده و باید در دستگاه تعمیر شوند. کارشناسان تعمیر موبایل کمک حداقل دستمزد ممکن را برای انجام تعمیرات گوشی ورتو (Vertu) دریافت می‌کنند. تامین قطعات گوشی های این شرکت هم از سوی موبایل کمک با استفاده از روش های خاصی انجام می‌گیرد که در نهایت بهترین کیفیت ممکن و کمترین هزینه را به همراه خواهد داشت. پس با سرویس موبایل کمک دیگر نگران قیمت و هزینه تعمیرات تخصصی گوشی ورتو (Vertu) نباشید. برای کسب اطلاعات دقیق و بیشتر در رابطه با تعمیرات گوشی های Vertu می‌توانید با کارشناسان واحد تعمیر موبایل کمک تماس حاصل نمایید و از آن ها در رابطه با این مسئله راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون SE 2020

چرا موبایل کمک اولین مرکز تخصصی تعمیرات ورتو نامیده می‌شود؟

از آنجایی که کارشناسان تعمیر موبایل کمک برای استخدام در این شرکت ملزم به گذراندن دوره های تخصصی تعمیرات گوشی های ورتو هستند و تمام ابزارها و لوازم جانبی برای تعمیر این سری از گوشی های موبایل توسط این شرکت ارائه شده، می‌توان موبایل کمک را اولین مرکز تخصصی تعمیرات ورتو در ایران یا حتی به نوعی نمایندگی ورتو در تهران نامید. فراموش نکنید که تعمیرات گوشی ورتو (Vertu) حساسیت بالایی دارد و تقریبا 95 درصد از تعمیرکاران بازار آزاد توانایی لازم برای انجام این تعمیرات را ندارند. بنابراین برای اینکه خیالتان از بابت کیفیت تعمیری که قرار است روی گوشی انجام شود راحت باشد، تعمیر آن را به مرکز تخصصی تعمیرات ورتو (موبایل کمک) واگذار کنید.

تعمیرات موبایل

برای تعمیر موبایل ورتو کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌ کمک «مرکز تعمیرات تخصصی ورتو» تماس بگیر

چگونه سفارش تعمیر گوشی ورتو (Vertu) را در موبایل کمک ثبت کنیم؟

برای ثبت سفارش تعمیرات گوشی ورتو در موبایل کمک می‌توانید با شماره ی 66765110-021 تماس حاصل نمایید و درخواست خود مبنی بر سفارش تعمیرات گوشی Vertu را به ثبت برسانید.

تعمیرات گوشی ورتو (Vertu) با ضمانت

روند کار در موبایل کمک چگونه است؟

اما شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شده باشد که روند کار در شرکت موبایل کمک چگونه است؟ در ادامه مراحلی که باید برای استفاده از خدمات موبایل کمک طی شود را به ترتیب برایتان شرح می‌دهیم:

  • ثبت سفارش تعمیر: در قدم نخست شما باید از طریق روشی که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم، سفارش تعمیرات تخصصی گوشی ورتو (Vertu) خود را به ثبت برسانید. ثبت سفارش تعمیر هم از تماس تلفنی با شماره ی 75147-021 قابل انجام خواهد بود.
  • منتظر پیک موتوری یا کارشناس موبایل کمک باشید: در این مرحله پیک موتوری یا کارشناس موبایل کمک به آدرس شما اعزام شده و گوشی را از شما دریافت می‌کند و به احتمال بالا با توجه به حساسیت زیاد تعمیر گوشی، آن را به شرکت موبایل کمک ارجاع می‌دهد تا با دسترسی به مدرن ترین ابزارهای تعمیر موبایل قادر به تعمیر گوشی ورتو شما باشد.
  • انجام تعمیرات گوشی ورتو (Vertu): در این مرحله تعمیرات گوشی ورتو توسط کارشناسان موبایل کمک انجام می‌شود و گوشی برای چند ساعت در حالت تست قرار داده شده و تمام بررسی های لازم برای صحت عملکرد دستگاه توسط تیم موبایل کمک به عمل خواهد آمد.
  • تحویل گوشی با پیک به مشتری و ضمانت تعمیرات: پس از اینکه تعمیرات تخصصی گوشی ورتو انجام شد، پیک موتوری و رایگان موبایل کمک دستگاه را به آدرس شما عودت می‌دهد. بنابراین شما در هر کجا که باشید گوشی را با ضمانت اصالت قطعه از پیک موبایل کمک دریافت می‌کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

مراحل فوق تمام مراحلی هستند که باید برای انجام تعمیرات تخصصی گوشی های Vertu در شرکت موبایل کمک طی شوند. در اغلب موارد کل مراحل فوق ظرف مدت زمانی در حدود 5 ساعت انجام می‌شود و گوشی مشتریان عزیز در این بازه زمانی برایشان ارسال خواهد شد. اما در برخی شرایط ممکن است به دلیل پیچیدگی تعمیرات گوشی ورتو و دقتی که باید صرف تعمیر دستگاه شود، پروسه تعمیر تا چند روز هم طول بکشد که در این شرایط اطلاع رسانی های لازم به مشتری انجام خواهد شد.

آیا خرابی ناشی از آب خوردگی هم در گوشی های Vertu قابل تعمیر خواهد بود؟

در مورد تعمیر خرابی هایی که در اثر آب خوردگی در گوشی های شرکت Vertu به وجود می‌آیند، نمی‌توان به طور قاطعانه نظر داد! در برخی شرایط ممکن است گوشی ورتو آب خورده با انجام اقدامات خاص و تخصصی درست شود و بتوان دوباره از آن استفاده کرد، اما در برخی شرایط هم دیده شده که گوشی دیگر روشن نشده و قابل استفاده نیست و حتی انجام تعمیرات تخصصی گوشی ورتو هم نتوانسته این مشکل را برطرف سازد. بنابراین درست شدن یا نشدن گوشی ورتو آب خورده قابل پیش بینی نیست.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S20 Ultra

اما همیشه در نظر داشته باشید که هرچقدر شدت آب خوردگی و مدت زمان در تماس بودن گوشی با آب کمتر باشد، شانس تعمیر آن هم بیشتر خواهد بود. متاسفانه گوشی های Vertu عموما طراحی ضد آب ندارند و در برابر آب خوردگی بسیار حساس هستند. شرکت موبایل کمک گوشی های Vertu آب خورده مشتریان را به عنوان گوشی خاموش از آن ها دریافت می‌کند و تمام سعی خود را خواهد کرد که گوشی های مورد نظر را با بهترین کیفیت ممکن تعمیر و به مشتریان عزیز باز گرداند، اما همانطور که گفتیم ضمانتی برای انجام موفقیت آمیز این پروسه وجود ندارد.

تعمیرات موبایل

برای تعمیر موبایل ورتو کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌ کمک «مرکز تعمیرات تخصصی ورتو» تماس بگیر

تعمیرات تخصصی گوشی های Vertu (ورتو) چقدر زمان می‌برد؟

شرکت موبایل کمک عموما تعمیرات گوشی های موبایل شرکت هایی همچون سامسونگ، اپل، هوآوی، سونی و غیره را ظرف مدت زمان چند ساعت تکمیل و گوشی تعمیر شده را با ضمانت اصالت قطعه به مشتریان عزیز تحویل می‌دهد. اما در مورد تعمیرات گوشی ورتو (Vertu) ممکن است شرایط به این سادگی ها نباشد و گاها تعمیرات تخصصی این گوشی ها تا چند روز هم به طول بینجامد. این مدت زمان به خصوص در شرایطی طولانی تر می‌شود که نیاز باشد قطعات خاصی برای رفع مشکل گوشی ورتو شما تامین شوند. موبایل کمک تمام سعی خود را می‌کند تا تعمیرات تخصصی گوشی ورتو شما در این مرکز با بیشترین سرعت ممکن انجام شود، اما در برخی موارد ممکن است برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن مجبور شوید چند روز صبور باشید.

تعمیرات گوشی ورتو (Vertu) با ضمانت

بیشتر بخوانید: خرید گوشی موبایل

 

جمع‌بندی

بنابراین اگر به دنبال تعمیرات گوشی ورتو (Vertu) هستید، موبایل کمک بهترین مرجعی است که می‌توانید از سرویس آن استفاده به عمل آورید. موبایل کمک به دلیل توجه ویژه‌ای که به تعمیرات تخصصی گوشی های ورتو داشته به عنوان اولین مرکز تخصصی تعمیرات ورتو و نمایندگی ورتو در تهران شناخته می‌شود. فراموش نکنید که با استفاده از سرویس این شرکت، تعمیرات تخصصی گوشی های ورتو با ضمانت اصالت قطعه انجام خواهند شد. به منظور ثبت سفارش تعمیرات گوشی ورتو (Vertu) توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره‌ی   75147-021 تماس حاصل نمایید. ضمنا نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قطعات گوشی iPhone 7 Plus

قطعات Note 20

برچسب‌ها: repair_article

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments