مطمئن ترین روش برای تعمیر موبایل کدام است؟

مطمئن ترین روش برای تعمیر موبایل کدام است؟

تعمیرات موبایل

برای تعمیر موبایل اپل و سامسونگ کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

تعمیر موبایل کار ساده‌ای نیست و اعتماد کردن به هر فرد تازه کاری برای انجام تعمیرات روی موبایل سامسونگ به هیچ عنوان اقدام هوشمندانه‌ای محسوب نمی‌شود. برای تعمیر گوشی سامسونگ نیاز به دقت، تمرکز و تجربه وجود دارد. در این مطلب تجربه‌ای شخصی در مورد آشنایی با یک سرویس تعمیر موبایل آنلاین را با شما در میان می‌گذاریم.

چند وقت پیش بود که به دلیل افتادن گوشی گلکسی اس 7 از دستم، قاب آن تاب برداشت و بخشی از اجزای سخت افزاری آن از لبه گوشی قابل مشاهده شده بود. خوشبختانه تاچ یا ال سی دی کی گوشی نشکسته بود اما وقتی از کنار قاب به داخل گوشی نگاه می‌کردم حس بسیار دلهره‌آوری به من دست می‌داد و فکر می‌کردم هر لحظه ممکن است گوشی سامسونگ چند میلیون تومانی خودم را از دست بدهم.

می‌خواستم گوشی را به تعمیرکاری خوب بسپارم اما متاسفانه هیچ تعمیرکار موبایل سامسونگ مطمئنی را سراغ نداشتم. یک روز چیزی در حدود 5 ساعت از زمانم را گذاشتم و تا مرکز شهر رفتم و به 3 مغازه تعمیر موبایل که ظاهر خوبی داشتند و نسبتا معتبر به نظر می‌رسیدند مراجعه کردم. تعمیرکار اول گوشی را برای چند ثانیه نگاه کرد و گفت این گوشی ارزش تعمیر را ندارد! بهتر است این گوشی را همین حالا به عنوان یک گوشی معیوب بفروشی.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه اپل

من از او پرسیدم که آیا شما این گوشی را با این شرایط می‌خرید؟ پاسخ تعمیرکار مثبت بود اما وقتی قیمت خرید را از او پرسیدم مبلغی را بیان کرد که تمام کاخ آرزوهای من را ویران ساخت! متوجه شدم که احتمالاً این تعمیرکار به فکر منافع خودش است! پس با یک تشکر ساده از مغازه وی خارج شدن و به دومین تعمیرکار مراجعه کردم.

تعمیرکار دوم بعد از چند ثانیه نگاه به گوشی گفت که باید قاب آن کاملاً عوض شود و قاب گوشی را فعلاً موجود ندارد و باید سفارش دهد تا قاب به دستش برسد! پرسیدم انجام این کار چقدر طول می‌کشد گفت 4 الی 5 روز! با شنیدن این جمله برق از سرم پرید! چطور باید 4 یا 5 روز بدون گوشی می‌ماندم!

ضمن تشکر از تعمیرکار دوم از مغازه وی خارج و به مغازه تعمیرکار سوم رفتم و گوشی را به او نشان دادم. تعمیرکار سوم گفت که تعویض قاب گوشی را ظرف 24 ساعت انجام می‌دهد. خیلی خوشحال شدم و پرسیدم که هزینه تعمیر چقدر می‌شود؟ تعمیرکار نگاهی به سر تا پای من کرد و گفت ؟؟؟؟؟ تومن!!!!! یک لحظه تصور کردم که خودم گوشی هستم که قرار است تعمیر شود! مشخص بود که قیمت ارائه شده هیچ پایه و اساس مشخصی نداشته و تعمیرکار فقط با توجه به ظاهر من و گوشی که داشتم یک قیمت دلخواه را ارائه کرده است!

تعمیرات سامسونگ

برای تعمیر موبایل اپل و سامسونگ کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

خلاصه خیلی ناامیدانه از مغازه سوم هم خارج شدم. 5 ساعت از زمانم رو صرف کرده بودم و به نتیجه‌ای هم دست پیدا نکردم. وقتی به خانه رسیدم کامپیوتر را روشن کردم و تصمیم گرفتم با کمی جستجو در مورد تعویض قاب گلکسی اس 7 سامسونگ اطلاعاتی به دست آورم. خیلی اتفاقی در جستجوهایم با یک سایت تعمیرات موبایل آنلاین به نام موبایل کمک آشنا شدم. همه چیز در این سایت آنلاین بود یعنی هیچ نیازی نداشتم که با صرف زمان به بیرون از منزل بروم. از همه مهم‌تر اینکه نوشته شده بود تعمیر موبایل ظرف مدت زمان چند ساعت و با گارانتی اصالت قطعه انجام می‌شود!

خیلی خوشحال شده بودم، اما هنوز نمی‌دانستم که چطور می‌توانم به یک سایت آنلاین اعتماد کنم. کمی صفحات مختلف سایت را مرور کردم و دیدم همه چیز مرتب و منظم است. سایت از پشتیبانی آنلاین هم بهره‌مند بود، پس یک پیام برای پشتیبانی آنلاین سایت فرستادم و مشکل خودم را برایشان شرح دادم. پشتیبانی آنلاین سایت من را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کرد و از من خواست یا به فرم ثبت سفارش تعمیرات مراجعه کنم و اطلاعات گوشی را ثبت کنم و یا با شماره 75147-021 تماس بگیرم. پس اینکار را انجام دادم و سفارش تعمیر موبایل خودم را در منزل شخصی خودم ثبت کردم! احساس خیلی خوبی داشتم چون حتی هزینه‌ای هم در قبال انجام ثبت سفارش از من دریافت نشده بود!

ثبت سفارش تعمیر

در کمتر از 1 ساعت یک پیک موتوری به درب خانه من آمد و گوشی من را تحویل گرفت. راستش رو بخواهید کمی نگران شده بودم و می‌ترسیدم، بنابراین بعد از 1 ساعت با شرکت تماس گرفتم و اپراتور شرکت خیلی مؤدبانه به بنده گفت که تقریبا تعمیر گوشی من تمام شده و به زودی با پیک موتوری برایم ارسال می‌شود! این را که شنیدم نزدیک بود از خوشحالی بال در بیاورم! تعمیر گوشی من ظرف کمتر از 1 ساعت انجام شده بود! 30 دقیقه بعد پیک موتوری به درب منزل من آمد و هزینه‌ای که از من دریافت شد در مقایسه با هزینه‌هایی که تعمیرکاران موبایل پیشنهاد داده بودند باورنکردنی بود! تحویل گوشی موبایل حتی با ضمانت اصالت قطعه توسط موبایل کمک انجام گرفت و در یک کلام باید بگوییم که بهتر از این نمی‌شد!

بیشتر بخوانید: راهنمای تعویض ال سی دی تمامی مدل‌های آیفون اپل

تعمیر گوشی موبایل

الان چیزی در حدود 1 ماهی می‌شود که از گوشی تعمیر شده‌ام استفاده می‌کنم و هیچ مشکلی هم برایش ایجاد نشده و این مسئله برایم خیلی خوشحال کننده است. بنابراین با قاطعیت تمام می‌گویم به نظر من مطمئن ترین روش برای تعمیر موبایل استفاده از سرویس تعمیرات موبایل آنلاین شرکت موبایل کمک محسوب می‌شود. پیشنهاد می‌کنم شما هم به این شرکت اعتماد کنید و مطمئن باشید که از کار آن ها راضی خواهید بود. در ضمن می توانید از نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستانها) هم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

قطعات گوشی A70s

قطعات iPhone X

برچسب‌ها: repair_article

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments