تبدیل ویدئوی اسلوموشن به ویدئوی با سرعت معمولی در آیفون‌ها

تغییر ویدئو اسلوموشن به معمولی در آیفون iphone slowmotion video

آیفون‌های اپل قابلیت ضبط ویدئوهای صحنه آهسته یا اصطلاحا اسلوموشن (Slow Motion) را دارند. همچنین با استفاده از آیفون خود می‌توانید ویدئوهای اسلوموشن ضبط شده را به ویدئوهای با سرعت معمولی تبدیل کنید. با موبایل کمک همراه باشید.

اپل از زمان معرفی آیفون 5S قابلیتی را در این سری از محصولاتش ارائه کرد که به موجب آن کاربر می‌تواند با استفاده از دوربین آیفون خود به ضبط ویدئوهای اسلوموشن بپردازید. ضبط ویدئوی اسلوموشن توسط آیفون‌ها تجربه‌ای بسیار جالب است و گاها منجر به خلق آثار هنری جالبی می‌شود. اما آیفون‌های مدرن اپل علاوه بر قابلیت ضبط ویدئوهای اسلوموشن، توانایی تبدیل این نوع ویدئوها با ویدئوهای با سرعت معمولی را هم دارند. ما در این مقاله قصد داریم که روش ضبط ویدئوی اسلوموشن و همچنین تبدیل آن به یک ویدئوی با سرعت معمولی در آیفون‌های اپل را به شما عزیزان آموزش دهیم.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

تغییر ویدئو اسلوموشن به معمولی در آیفون iphone slowmotion video

آموزش ضبط ویدئوی اسلوموشن در آیفون‌

به منظور ضبط ویدئوی اسلوموشن در آیفون‌های اپل ابتدا اپلیکیشن دوربین دستگاه را اجرا کنید. در بخش زیرین رابط کاربری اپلیکیشن دوبین آیفون خود گزینه‌هایی را مشاهده خواهید کرد که یکی از آن‌ها با عنوان SLO-MO نمایش داده شده است. این گزینه را لمس کنید.

تغییر ویدئو اسلوموشن به معمولی در آیفون iphone slowmotion video

حال می‌توانید به ضبط ویدئو بپردازید. لمس آیکون قرمز رنگ موجود در بخش زیرین و وسط صفحه نمایش آیفونتان این عمل را آغاز می‌کند. هر زمان که تمایل داشتید می‌توانید ضبط ویدئوی مورد نظرتان را قطع نموده و بدین صورت یک ویدئوی اسلوموشنی را در اختیار خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون تهران

چگونه ویدئوی اسلوموشن را در آیفون به ویدئوی با سرعت معمولی تبدیل کنیم؟

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، آیفون‌های مدرن اپل قابلیت تبدیل ویدئوهای اسلومشن به ویدئوهای با سرعت معمولی را هم دارند. به منظور انجام این عمل مراحل زیر را دنبال کنید:

تغییر ویدئو اسلوموشن به معمولی در آیفون iphone slowmotion video

ابتدا وارد بخش ویدئوهای (Videos) آیفون خود شده بر روی ویدئوی اسلوموشنی که قصد ویرایش آن را دارید مراجعه نموده و سپس گزینه Edit نمایش داده شده در تصویر فوق را انتخاب کنید.

تعمیرات اپل

تغییر ویدئو اسلوموشن به معمولی در آیفون iphone slowmotion video

با انتخاب گزینه Edit تصویری مانند تصویر فوق پیش رویتان قرار می‌گیرد. دو نوار ابزار در این بخش قابل مشاهده هستند. یکی از این ابزارها مربوط به تعیین سرعت پخش ویدئوی مورد نظر بوده و نوار ابزار دیگر مدت زمان ویدئو را تعیین می‌کند.

تغییر ویدئو اسلوموشن به معمولی در آیفون iphone slowmotion video

به نوار ابزار بالایی که با رنگ قرمز نمایش داده شده نگاه کنید. با تغییر این نوار ابزار و از بین بردن بخشی که خطوط با فاصله زیادتری دارند می‌توانید سرعت پخش ویدئوی مورد نظر را به حالت عادی بازگردانید. در واقع خطوط عمودی که در این نوار ابزار فاصله زیادتری نسبت به هم دارند، بخشی را شامل می‌شوند که ویدئوی مورد نظرتان با سرعت کمتر و در حالت اسلوموشن نمایش داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی گوشی اپل در تهران

انجام این عمل بسیار ساده بوده و با چند بار تمرین به راحتی توسط هر فردی اجرا می‌شود، با این وجود اگر در رابطه با این موضوع هر سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های ضمیمه شده با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی iPhone SE 2020

قیمت تاچ ال سی دی اس 7 ایج

قطعات گوشی iPhone 6s Plus

تعمیرات موبایل

منبع makeuseof

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments